Moderator: Moderafo's
Corine schreef:
Bovendien waren we al 5 jaar bij elkaar, dus dan ben je wel aan elkaar gewend hoor. Bullshit dat relatieopbouw geblabla. Ben je vrij laat mee als je daar in je huwelijk nog mee moet beginnen.
Sabra schreef:Corine schreef:
Bovendien waren we al 5 jaar bij elkaar, dus dan ben je wel aan elkaar gewend hoor. Bullshit dat relatieopbouw geblabla. Ben je vrij laat mee als je daar in je huwelijk nog mee moet beginnen.
Dan begin je er niet mee, je zet het voort. Ik ken genoeg mensen om mij heen die gewoonweg spijt hebben dat zij zo vroeg in hun huwelijk kinderen hebben gekregen.
Daarnaast is het natuurlijk onzinnig om te stellen dat je al aan elkaar gewend bent, daar je nu ook voor het eerst samenwoont, althans dat neem ik voor het gemak even aan. Met elkaar in één huis wonen is toch net even iets anders dan een soort van LAT-relatie hebben.
Maar ieder z'n keuze.
trijntjejohanna schreef:normaal krijg je er 2.. een rond de 10e of 12e week en een rond de 20e week
Corine schreef:Memmem schreef:Lammetje en vlieger, Gefeliciteerd!
Je verwacht het half januari denk ik, ong gelijk met mijn zus.
Corine, kun je het met deze warmte nog uithouden of word je moe van deze vraag. Ik krijg het namelijk minstens 1 x per dag gevraagd.
Haha, jij ook al.. Het is goed te doen eigenlijk, niet te veel doen, jezelf niet te druk maken enz.
het gaat al weer lekker opschieten hee? En het zal toch ook wel een keer ophouden met de warmte? Vorig jaar juni lag ik te bevallen met 30 graden, maar dat zal in oktober hopelijk niet gebeuren..
Dit is vrij nauwkeurig. Mijn zus heeft 2 echo's gehad omdat ze zelf geen idee had hoever ze heen was. Beide echo's gaven precies de zelfde uitgerekende datum.lammetje schreef:Ja twas ook wel vervelend uitterekenen, maar nu aan de hand van de lengte van de baby kon die echoscopiste oid zien dat ik precies een week later uitgerekend ben dan de verloskundige zei. Dus babbeltje: je bent nu 10 dagen eerder uitgerekend
Tis zeker mooi om te zien, vooral toen we het hartje zagen kloppen, hadden we nog niet gehoord en je vraagt je toch wel af of het wel goed zit...
babbeltje schreef:
Hee meid ik weet nog een leuke site voor je www.mijnkind.nl er is daar ook een ontzettend gezellig forum waar je heel heel veel kan leren, he trijntje![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten