mooie foto hoor, al een echt buikje!en vergeleken bij mij ben je slank
Moderator: Moderafo's
Evelien schreef:ja ik heb/had vitamine D tekort, heb weinig geslikt. Ik slikte ook al vitamine pillen met de net zoveelheid als wat ik voorgeschreven had. Ik kreeg van die vieze zakjes. k Heb ze weg gegooid. Maar m'n energie blijkt nu wel weer beter te gaan. Moet gewoon even een ritme zien te vinden. Maar gelukkig gaan we de goeie kant op qua weer en leven we meer buiten dan binnen.![]()
Maar wat slik jij dan?
) glucose prikken. Ben benieuwd.
Maar omdat het wel een lijn volgt zien ze geen reden om nog een echo te maken. Zou het de vorige keer juist weinig zijn gegroeid, dan zouden ze nog wel een echo maken. Tja, uk is gewoon groot blijkbaar.
Evelien schreef:oke. Ik moet zo toch nog even naar de stad. Maakt het nog uit van welk merk?
Wat ook zo leuk is, is dat de buren het nu ook gaan zien en vragen heel voorzichtig ben je zwanger.Zo leuk en grappig.
Kreeg net een mailtje dat ik een blije doos kan ophalen bij de prenetal. k Ga zo maar eens even kijken.(hoezo nieuwsgierig).
Jannoek schreef:Ja, ze zijn inderdaad super vaag in het ziekenhuis...
Ga dus even flink vragen stellen vrijdag. Wil gewoon weten waar ik aan toe ben...
En ze nemen niet voor niets de zorg over van de vk, dan moeten ze wel zorg bieden die de vk niet kan bieden, en ik heb op dit moment niet het idee dat dat zo is.
Maar ja...
Gebruikers op dit forum: Baidu [Spider] en 50 gasten