Refowebkids deel 12

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Sterretje
Moderator

Re: Refowebkids deel 12

Berichtdoor Sterretje » 01 dec 2010 14:21

@ Laura,
Anna Sofie ging ook met 3mnd voor het eerst mee. Maar ik twijfel over skieeen.

Ze heeft trouwens haar billen helemaal vol rode blaasjes. Verder nergens. Lijkt beetje
krentenbaart. Maar ik twijfel of het dat is. Ze krijgt wel haar kiezen erdoor.
Time flies when you have none!

Lenny
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Lenny » 01 dec 2010 14:24

Ben op zoek naar skipak voor Lieke (maat 86). In stad bij alle winkels uitverkocht (of haar maat niet meer) En online ook nergens meer te krijgen!! :(
Hebben jullie nog tips waar ik kan kijken?

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 01 dec 2010 14:25

Sterretje schreef:@ Laura,
Anna Sofie ging ook met 3mnd voor het eerst mee. Maar ik twijfel over skieeen.

Ze heeft trouwens haar billen helemaal vol rode blaasjes. Verder nergens. Lijkt beetje
krentenbaart. Maar ik twijfel of het dat is. Ze krijgt wel haar kiezen erdoor.

Misschien luieruitslag? Zure ontlasting etc?

Schipje
Majoor
Majoor

Berichtdoor Schipje » 01 dec 2010 14:29

Lenny schreef:Ben op zoek naar skipak voor Lieke (maat 86). In stad bij alle winkels uitverkocht (of haar maat niet meer) En online ook nergens meer te krijgen!! :(

Ik moet die maat ook nog hebben maar nog niet gekeken. Was van plan om bij de hema te gaan kijken, ideetje misschien?

Lenny
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Lenny » 01 dec 2010 14:34

@ Schipje, ben ik geweest: ze hadden er nog 1tje maat 68 bij ons, verder echt gewoon helemaal uitverkocht!

Sterretje
Moderator

Berichtdoor Sterretje » 01 dec 2010 14:44

Schipje schreef:
Lenny schreef:Ben op zoek naar skipak voor Lieke (maat 86). In stad bij alle winkels uitverkocht (of haar maat niet meer) En online ook nergens meer te krijgen!! :(

Ik moet die maat ook nog hebben maar nog niet gekeken. Was van plan om bij de hema te gaan kijken, ideetje misschien?

Bij www.eigenwijsenzo.nl haal ik ook wel sportkleding. Anna Sofie haar skipak is er ook van (broek met bretels en een jas) Vaak als ze maat 86 kunnen hebben kun je ook wel 92 nemen.

@ Laura, heb ook al aan luieruitslag gedacht ja. Ze had het weekend ook ruwe huid onder op haar kin. Maar ze kwijlde 's nachts en heeft dan ook tijdens het slapen een speen in dus dacht dat het daar aan lag (icm kiezen). Ik wacht even af anders toch maar even laten zien bij de huisarts. (ben beetje anti en wil er nooit naartoe, maar goed, het doet haar wel pijn)
Time flies when you have none!

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 01 dec 2010 15:34

Heeft ze het niet ook op haar handen? En blaasjes in haar mond?

Mijn dochtertje had een week geleden last van MKZ. Veel rode blaasjes op haar billen,
een paar op haar handen en een aantal in haar mond (wat erg zeer deed, en waar ze van ging kwijlen s nachts.)

Heb van de week een skipak gekocht bij de Intersport. Was wel een wat groter maatje, 104.

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 01 dec 2010 16:03

Hier ook op zoek naar een skipak, zijn inderdaad allemaal uitverkocht....ook bij de H&M etc.

J.A.
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor J.A. » 01 dec 2010 16:25

Zag dat er op marktplaats flink geboden wordt voor skipakken :( wat een bedrag geven mensen voor 2de hands uit zeg :shock: maar goed, misschien dat er eentje tussenzit voor jullie!

Mijn ervaring met skipakken is dat ze royaal uitvallen bij onze kids, dus een maatje kleiner kan misschien ook wel?!

Ben blij dat ik in september alle wintersetjes voor de kids compleet heb gemaakt,
vorig jaar was ik te laat, en geen wanten meer te vinden :( dus nu spelen ze lekker in de sneeuw met hun winterset :D

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 01 dec 2010 17:42

ben ik de enige die nu skipakken overbodig vind? op school voor een frisse neus, amper tien min buiten rennen moet de halve klas in zo ding worden gehesen.... vind het nu zelf ook verre van lekker buiten, dus een duik in de asuto boodschappen, weer in de auto en lekker thuis blijven
overigems moet ik nu ook wel, marijn is enorm aan he thoesten, dus lijkt me niet verstandig om er met zo kereltje opuit te gaan...

alleen als je kind hele middagen buiten is lijkt mij zo pak wel wat... maar dat is aan die van mij toch niet besteed! die is lekker met de klei in de weer!

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 01 dec 2010 17:50

Heb geen skipak voor Michael. Evt een maillot (ze hebben speciale jongensmaillots hier bij de H&M) onder zijn broek vind ik voldoende. Maar als je kleintje nog vaak vallen ofzo, dan is een skipak wel handig.

petra85
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor petra85 » 01 dec 2010 17:59

ik heb een skipak op marktplaats voor 10,-inclusief pakketpostvan 6,75 :mrgreen:

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 01 dec 2010 18:32

Even ter verduidelijking: hebben we het hier over echte skipakken of gewoon van die fleecepakken met voeten eraan?

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 01 dec 2010 19:12

Echte skipakken.

Ik wil er wel 1 voor Cato. Zij heeft het altijd zo koud en anders kunnen wij de hele winter niet meer lekker fietsen. Hugo heeft hem niet nodig, die kan nl ook een pyjamabroek onder zn broek doen, maar bij Cato is dat echt te weinig.

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 01 dec 2010 19:30

Vanmiddag bij Samsamkinderkleding voor sjaal enzo geweest. Daar hingen nog wel skipakken. Ook tweedehands. Staan niet op de site maar ik weet zeker dat als je mailt je een fotootje krijgt en dat ze het op stuurt..
Zeker als je zegt dat je via mij op r site ben gekomen 8) (Corine)

Terug naar “Archief”