ajl schreef:Gaap....dat is dus altijd het excuus voor mannen om niet aan anticonceptie te hoeven doen en het bij de vrouw neer te leggen.
Nounou, je weet het allemaal wel erg goed, ook al ben je een vrouw. Dat jij het gelijk als excuus ziet is jouw negatieve interpretatie. Van de mensen die ik ken die aangeven dat het minder fijn is, zeggen ze niet allemaal: Dus gebruik ik ze lekker niet. Zoals ik al zei, alles heeft zijn voor en nadelen dus daar moet je gewoon over praten samen en de mogelijkheden bekijken. Als jij daar dan met zo'n houding in gaat (gaap, stomme onzinexcuses enz.) wordt dat vast een fijn gesprek....
ajl schreef:Ik vraag het mij af of het daadwerkelijk voor mannen minder fijn is. Het belemmert ze niet in het klaarkomen o.i.d. Dus zo onprettig zal het niet zijn

Er zal vast geen onderzoek naar gedaan zijn, omdat anders de Durexmarkt instort

. Het is het enige anticonceptiemiddel voor de man en het grijpt op geen enkel hormoonhuishouding is. Het merendeel van de a.c. is echt voor vrouwen en is best ingrijpend.
Lekker kortzichtig. Het belemmert ze niet dus is het vast niet onprettig. Allereerst belemmert het sommige mannen daar wel in en daarnaast wil het als het allemaal wel lukt wil dat nog niet zeggen dat het dus net zo goed werkt. Beetje kort door de bocht. Zoals ieder middel heeft het zijn voor en nadelen, moet je overwegen wat het beste werkt... en met de genoemde nadelen van het condoom, wat dus ook per persoon weer verschilt, moet je gewoon samen kijken of dat toch de beste oplossing... en ook dat kan per stel verschillen. Maar jij bent wel heel negatief. (condoom werkt prima dus de man moet niet zeuren, als hij het totaal niet rpettig vindt zijn dat smoesjes etc.)