Moderator: Moderafo's
LauraC schreef:Hahahaha, nee ik merk hetMag je best weten hoor, het is een vakantieliefde
Mijn ouders waren 25 jaar getrouwd en trakteerden de kinderen op een week Turkije, mijn man was daar met zijn familie en van het een kwam het ander.
Tuinfluiter schreef:Klaag maar lekker hoor Laura, doen we allemaal wel eens![]()
Wij hadden van donderdag op vrijdag m'n neefje te logeren (2,5 maanden oud), midden in de nacht om 3 uur was het huilen, bezig geweest met in slaap helpen, 5 kwartier elke keer de fopspeen er weer in doen, tot het na die 5 kwartier enorm huilen was, hij mocht op zich wel een fles maar liever wat later, toch gedaan en hij had duidelijk honger, toen ging de lieverd nog is even bij mij op schoot een poepbroek maken en het was zo erg dat hij gewassen moest worden, eindelijk nadat ik hem in slaap had geholpen (inmiddels was het 6 uur) konden we eindelijk nog een paar uurtjes slapen.
Nou ik had het helemaal gehad de volgende dag.
Het is super leuk echt waar zo'n lief klein kindje in huis maar wel vermoeiend.
Rianne kwam om de 3 uur ook 's nachts. Om 11 uur fles, die was half 12 leeg. Om 1 uur was het blehhhhh en ze dronk op haar gemak. 2 uur de fles leeg. Ik helemaal wakker en sliep tegen 3-en in. Om 4 uur.... blehhhhh. Daarna niet meer slapen.
dit 6 weken en toen is de fles van 1 uur afgebouwd maar om half 5 moest ze nog drinken tot 9 maanden.... Echt niet leuk.
Terwijl Annemiek na 5 weken ofzo al doorsliep.
Dat vind ik dus het allerergste van babys en kinderen, het nachtgespook!
Ze hebben peuterstreken gehad door te brullen snachts, maar er niet teveel op ingaan ,dan gaat het het snelste over.
Gaat het zo altijd als je een kleintje in huis heb, of was dit wel heel erg?
Zijn jullie niet moe van al die uurtjes wakker zijn in de nacht?
LauraC schreef:Hahahaha, nee ik merk hetMag je best weten hoor, het is een vakantieliefde
Mijn ouders waren 25 jaar getrouwd en trakteerden de kinderen op een week Turkije, mijn man was daar met zijn familie en van het een kwam het ander.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 16 gasten