Moderator: Moderafo's
kirsten schreef:Lalage, ik meen me te herinneren dat jij jullie trouwtekst in de trouwring heb laten zetten. Of heb ik het verkeerd? Nu is mijn vraag: staat dat mooi. Ik heb een kleine ringmaat, maar wij zouden graag de trouwtekst (dus bijv gen 1:1) er in laten zetten. Ik zou allen niet weten of dat mooi wordt.
't Is misschien onzin, maar ik zou me bij die 2e juwelier een beetje voelen staan.. zo van 'jij bent te duur maar wel goed genoeg om de ringen te graveren' (waarbij je naar alle waarschijnlijkheid natuurlijk ook nog voor 't graveren moet betalen terwijl dat anders gratis kan).Evelien schreef:LeChat schreef:Hmm.. dat zou ik dan weer niet zo snel doen, ringen kopen bij de één (in België) en dan ergens in de buurt in NL laten graveren...Javaca schreef:Graveren kan toch bij iedere juwelier?
waarom niet?
Wat een armoedzaaier die handelaar! (en ook dat stel trouwens) Mijn juwelier heeft een ketting met daaraan enkele tientallen ringen die ieder een 1/2 mm van elkaar verschillen. Zo'n tooltje hoort bij een juwelier als een hamer bij een timmerman. Ook had ze nog iets waar je je goed zittende ring op kunt schuiven om te zien wat de maat is. De trouwringen zelf kunnen besteld worden met 1/4 mm nauwkeurigheid voor als je net twijfelt. Mochten je vingers in de loop der jaren ietsje dikker worden (hetgeen niet zelden voorkomt bij getrouwde stellen) dan kun je ook je ring zonder al te veel kosten ietsje groter laten maken.Evelien schreef:nou ik kende een stel die eerst bij een juwelier ringen ging passen die ze later ergens bij een handelaartje voor 200 euro minder kon kopen. Alleen had hij geen spul om je vingers te meten etc. En het zijn exact dezelfde ringen. Alleen bij die ene goedkoper (kwamen bij dezelfde fabriek/leverancier vandaan).
Lenny schreef:hebben jullie nog leuke ideeen voor menukaartjes icm naamkaartjes voor het diner savonds voor de daggasten?? Ik wil iets origineels
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten