Buik/darmproblemen

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Re: Buik/darmproblemen

Berichtdoor kwebbel » 17 mei 2009 20:18

sterkte met herstellen meissie :wink: laat je maar lekker verwennen door Jasper ! :D
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 19 mei 2009 15:41

en hoe is de bruiloft gegaan meissie88 ??
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 20 mei 2009 10:17

m'n zwager kwam me om half 9 al ophalen, dus ik moest om 7 uur m'n bed al uit, om langzaamaan op te starten, toen we bij m'n vriend waren (rond half 11) was ik op...Eventjes op bed gaan liggen, maar dan lig je ook nie lekker met je haaar netjes enzo :lol: maar daarna nog evne mee gweest naaar gemeentehuis en foto's maken, waren we rond 2 uur terug, de rest ging naar de kerk, maar wij waren naar m'n vriend z'n huis gegaan, daar ben ik als een blok in slaap gevallen, tot 5 uur, en toen zijn we weer terug gegaan. Tot 12 uur zijn we gebleven, en 't was iegenlijk nog niet helemaal afgelopen, maar m'n vriend moest om 5 uur z'n bed weer uit, en ik was ook aardig op...Dus was dolblij dat ik in m'n bed lag! :-)

Kortom: 't ging dus wel aardig goed! :D Ben nu nog bij 'mn vriend thuis, en heb net 'n stuk met de hond gewandeld....Heerlijk! Klinkt miss als 'n oud wijf, maar ik heb gewoon 't gevoel dat ik me met de adg stukken beter ga voelen! 8-[

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 21 mei 2009 09:31

goed dat het zo fijn is verlopen, ondanks dat je best wel moe bent (geweest) Mooi dat je toch mee bent geweest :)
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)

*Annette*
Majoor
Majoor

Buik/darmproblemen

Berichtdoor *Annette* » 27 mei 2009 10:13

Hoe gaat het meissie88? Fijn dat de bruiloft goed was gegaan, je jurk ook goed blijven zitten ;).
Wat de toekomst brengen moge........

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 27 mei 2009 15:02

Ja 't jurkje bleef wel aardig goed zitten, op afzakkende bandjes na... 'k Had een 'leuke' stunt, maar das hier offtopic :mrgreen:
Verder gaat 't hier eigenlijk wel goed..Weinig last meer van, zodra ik 'te gek' doe, dan zeurt het wat, dus dat werkt gewoon als rem...En zoals Jannoek al zei..Ben errrg moe, dat was dus te verwachten...
Gister bij de chirurg geweest, spreekuur was meer dan een uur uitgelopen, hij heeft even snel naar de littekens gekeken, en gevraagd hoe 't ging en weg was 'ie weer...Dus niet echt een vraag kunnen stellen, gelukkig hadden de assistente's wel even tijd, en wisten ook 't antwoord ;-)

Riska

Berichtdoor Riska » 27 mei 2009 15:07

Fijn dat het goed gaat!

*Annette*
Majoor
Majoor

Buik/darmproblemen

Berichtdoor *Annette* » 18 jun 2009 21:49

Hoe gaat het meissie? Dat je nog steeds zo erg moe bent, is natuurlijk wel balen :(!
Gaat werken weer beetje?

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 19 jun 2009 13:20

Leuk dat je 'dr naar vraagt!!

Ik heb nu 2 dagdiensten van 6 uur er op zitten, maar dan ben ik daarna ook echt op! Volgende week woensdag, donderdag én vrijdag, heb ik voledige dagdienst van 8uur, en word er dus eigks van uitgegaan dat ik weer volop mee werk!
Maar ik merk gewoon dat ik nog niet weer m'n oude tempo heb, en echt tillen, doe ik ook nog niet weer! Ik heb gister iemand in bed geholpen, nog niet eens zo'n 'zware' bewoner, maar ik voel het dan gewoon trekken in m'n buik...
Denk dat ik maandg m'n afd.hoofd maar even bel, of 't wel verstandig is om weer volop aan de slag te gaan...ook omdat ik nog steeds zo moe ben...
op vrije dagen, ga ik om 8 uur/half 9 of eerder m'n bed uit, en dan tegen half 9 's avonds ben ik echt op...En omdat het volgens m'n arbo-arts ónzin was dat ik smiddags ff halfu urtje ging slapen, doe ik dat ook maar niet meer....maar elke avond om half 10 m'n bed in is ook niet alles ](*,)

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 19 jun 2009 13:22

Vervelend, dat je nog steeds zo moe bent! Sterkte ermee!
Afbeelding

christien
Majoor
Majoor

Berichtdoor christien » 19 jun 2009 18:17

Vervelend meissie dat je zo moe blijft, ik hoop echt dat dat gauw verbeterd voor je.
Denk ook aan jezelf, als je nog zo moe bent, en je voelt het trekken bij tillen enz.
Is het inderdaad denk ik niet handig om weer 'vol' aan de slag te gaan, er word
dan toch echt verwacht dat je als vol mee draait en zeker in de zorg.

En tja, je kent je eigen het beste, en niet meer rusten s'middags omdat de ARBO
arts dat onzin vind? ](*,) :-k

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 19 jun 2009 18:40

christien schreef:Vervelend meissie dat je zo moe blijft, ik hoop echt dat dat gauw verbeterd voor je.
Denk ook aan jezelf, als je nog zo moe bent, en je voelt het trekken bij tillen enz.
Is het inderdaad denk ik niet handig om weer 'vol' aan de slag te gaan, er word
dan toch echt verwacht dat je als vol mee draait en zeker in de zorg.

En tja, je kent je eigen het beste, en niet meer rusten s'middags omdat de ARBO
arts dat onzin vind? ](*,) :-k

'k Weet 't...dat 't eigks stom is van me dat ik vrijwel nie meer rust, maar ik hoop zo ook gauwer van die moe-heid af te zijn, want heb 't gevoel dat van dat smiddags op bed gaan, 't dr niet beter op werd! :wink:

*Annette*
Majoor
Majoor

Buik/darmproblemen

Berichtdoor *Annette* » 20 jun 2009 10:14

Ik denk ook dat het nog niet verstandig is om alweer 'vol' aan de slag te gaan.
Zou inderdaad maar eens even overleggen. Denk goed om jezelf!

En waarom zou jij als je 's middags ff wilt rusten dat niet mogen van je ARBO-arts :-k?
Hij/zij vind het onzin, maar m'n psych zei altijd als jij er aan toe bent om even op bed
te gaan dan doe je dat gewoon. Ookal zal een ander dat raar vinden, jij hebt het nodig.

Dus ik zou zeggen, gewoon 's middags ff gaan rusten, heb je misschien ook wat meer aan
je avond.

Sterkte verder!

esthervanbuuren
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor esthervanbuuren » 20 jun 2009 14:10

Lorijntje schreef:Hee meid, sterkte!

Ik wil je nog even moed geven: 1/3 van de jonge vrouwen heeft buikklachten/diarree/obstipatie etc! Hoeft dus nog niets te betekenen en wordt onder 1 naam PDS genoemd. Hopen dat het geen Morbus Crohn, colitis ulcerosa of coeliakie is!

Ik heb colitis uscerosa mijn broer heeft coeliakie, wat is daar de overeenkomst van?

esthervanbuuren
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor esthervanbuuren » 20 jun 2009 14:12

is er een tropic waar je je voorkunt stellen.

groet esther.

Terug naar “Archief”