esli schreef:Nou seks is wel erg belangrijk hoor! In mijn verkeringstijd ben ik er denk ik ook niet helemaal goed mee om gegaan. Te krampachtig gefocust op wat niet 'mocht' waardoor ik niet echt genoot en mezelf, vriend en onze seksuele relatie niet heel goed heb leren kennen. En dat is niet goed denk ik. Ik zeg nu dan ook: Sta open voor je gevoelens, leer waar je grenzen liggen en wees vooral relaxed en geniet van elkaar! WEet dat seks gewoon belangrijk is in een relatie. Waarom zou het binnen het huwelijk zo belangrijk zijn? en binnen een verkering op afstand gehouden moeten worden. Je relatie verandert echt niet heel erg van de een op de andere dag als je getrouwd bent!
Als je denk dat sex in het huwelijk thuishoort, wil dat nog niet zeggen dat het alleen maar krampachtig aanvoelt?
Er is toch genoeg wat overblijft wat je wel kan doen?
Zelf vind ik zoenen al mega intiem aanvoelen, in de positieve zin dan! Daar kon ik echt heel erg van genieten.
Het is niet makkelijk om je voor je gevoel in te houden, maar je moet het jezelf ook niet te moeilijk maken.