Moderator: Moderafo's
Hippieblijhoofd schreef:Smurffie schreef:Was het ook! Alleen maak ik er de volgende keer een sausje bij ofzo. Dat miste ik op de één of andere manierKaassausje bijv.
Wordt de brie niet erg vloeibaar zodat het net saus is, ofzo?
Trouwens, je word nu wel de perfécte huisvrouw Smurffie, je kunt en wilt iig al goed koken
Hippieblijhoofd schreef:Ik heb 't ook gemaakt en zit er nu van te smullen
Smaakt goed, al snap ik het sausjes-gebeuren van Smurffie wel, het is vrij droog. Maar desalniettemin errrg lekker
Smurffie schreef:Ghe..varkenshaas, ik zal eens kijken of die een keer in de reclame is
Ziet er verder wel goed uit
rosalie83 schreef:Smurffie schreef:Ghe..varkenshaas, ik zal eens kijken of die een keer in de reclame is
Het is ook echt superlekker! Vaak zijn marinades pittig, deze is soort van zoet, maar niet zoals fruit zoet is zeg maar. Moeilijk uit te leggen, gewoon een keer proberen
Maar varkenshaas, het kan dus ook met kip. Dat doe ik tenminste omdat ik niet zo van het varken ben brrr
Smurffie schreef:rosalie83 schreef:Smurffie schreef:Ghe..varkenshaas, ik zal eens kijken of die een keer in de reclame is
Het is ook echt superlekker! Vaak zijn marinades pittig, deze is soort van zoet, maar niet zoals fruit zoet is zeg maar. Moeilijk uit te leggen, gewoon een keer proberen
Maar varkenshaas, het kan dus ook met kip. Dat doe ik tenminste omdat ik niet zo van het varken ben brrr
Komt door de ketjap manus denk ikDie gaat ook door de pilaf en dat is èrg lekker ook
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten