Uitspraak G. Wilders n.a.v. zijn verkiezingsoverwinning

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Re: Uitspraak G. Wilders n.a.v. zijn verkiezingsoverwinning

Berichtdoor Marnix » 01 apr 2014 14:45

Ik vind het onzin en veel nederlanders zijn dat met me eens :) En je argumenten overtuigen me totaal niet. Maken het verhaal ook niet aannemelijker of zo. Het was gewoon dom van Geert, die graag een beetje provoceert maar in zijn roes zijn hand wat overspeelde. Die mening wordt door een groot deel van Nederland gedeeld, zeker ook de mensen die het land moeten regeren en daar wel wat van afweten :)

Maar nee, praat het lekker goed.
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

StillAwake
Generaal
Generaal

Berichtdoor StillAwake » 01 apr 2014 14:51

Marnix schreef:Ik vind het onzin en veel nederlanders zijn dat met me eens :) En je argumenten overtuigen me totaal niet. Maken het verhaal ook niet aannemelijker of zo. Het was gewoon dom van Geert, die graag een beetje provoceert maar in zijn roes zijn hand wat overspeelde. Die mening wordt door een groot deel van Nederland gedeeld, zeker ook de mensen die het land moeten regeren en daar wel wat van afweten :)

Daar heb je gelijk in, maar toch is het probleem wat Wilders benoemde een probleem wat veel mensen toch wel zorgen baart.

benefietdiner
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor benefietdiner » 01 apr 2014 15:01

Marnix schreef:Ik vind het onzin en veel nederlanders zijn dat met me eens :) En je argumenten overtuigen me totaal niet. Maken het verhaal ook niet aannemelijker of zo. Het was gewoon dom van Geert, die graag een beetje provoceert maar in zijn roes zijn hand wat overspeelde. Die mening wordt door een groot deel van Nederland gedeeld, zeker ook de mensen die het land moeten regeren en daar wel wat van afweten :)

Welterusten Marnix.
Kabinet Rutte 2 voert Nederland naar de afgrond.
http://www.geennieuws.com/2013/01/kabin ... e-afgrond/

antoon

Berichtdoor antoon » 01 apr 2014 15:02

zeker ook de mensen die het land moeten regeren en daar wel wat van afweten :)

je kan beter schrijven die er wat vanaf horen te weten, helaas hebben zij de schijn tegen

benefietdiner
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor benefietdiner » 01 apr 2014 15:27

Mijn vrouw komt net uit de stad fietsen.
Fiets een licht getinte jongen man van plus/minus 15/16 jaar aan de verkeerde kan van het fietspad en zegt: kijk uit vuile kanker hoer.
Maar, verder niets aan de hand hoor Marnix.
Welterusten Nederlanders.

Bambi

Berichtdoor Bambi » 01 apr 2014 15:31

Ik heb zo heel flauw het vermoeden, dat Geert alleen maar blij is met al die ophef.
En dat hij hoopt op een rechtszaak.

benefietdiner
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor benefietdiner » 01 apr 2014 15:31

Afbeelding
verder niks hoor Marnix denk er vooral niets achter.

antoon

Berichtdoor antoon » 01 apr 2014 15:32

DEN HAAG -
„Een opgesloten illegaal overvalt geen juwelier. Maar dat zijn ze blijkbaar vergeten, dus dit zal tot een hoop ellende leiden.” Dat zei PVV-leider Geert Wilders dinsdag in een reactie op het besluit van PvdA en VVD om de strafbaarstelling van illegaliteit van tafel te halen

Welterusten en vrede zij u lieve Nederlanders, als ik geld heb verlaat ik dit brandende huis , desnoods naar een Arabisch land daar worden misdadigers gestraft

antoon

Berichtdoor antoon » 01 apr 2014 15:34

Ik heb zo heel flauw het vermoeden, dat Geert alleen maar blij is met al die ophef.
En dat hij hoopt op een rechtszaak.

Heerlijk weer eens een rechtzaak, jammer dat de uitkomst al vaststaat, voor de rest spanning genoeg
Ik denk het ook Bambi en hij weet dat hij dan zijn verhaal kwijt kan en weer een zaak gewonnen doet de politiek geen goed.geslepen die Geert

benefietdiner
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor benefietdiner » 01 apr 2014 15:38

Afbeelding

benefietdiner
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor benefietdiner » 01 apr 2014 15:53

Marnix schreef: Die mening wordt door een groot deel van Nederland gedeeld, zeker ook de mensen die het land moeten regeren en daar wel wat van afweten :)

Afbeelding

JeeWee
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor JeeWee » 01 apr 2014 15:58

benefietdiner schreef:Afbeelding

Zondag 39
Vraag 104
Wat wil God in het vijfde gebod?
Dat ik mijn vader en mijn moeder, en allen die over mij gesteldzijn, alle eer, liefde en trouw bewijze, en mij hunner goede leer en straf met behoorlijke gehoorzaamheid onderwerpe , en ook met hun zwakheid en gebreken geduld hebbe, aangezien het Gode belieft, ons door hun hand te regeren.

En uit artikel 36 van de Nederlandse Geloofsbelijdenis:
Voorts, een ieder, van wat kwaliteit, conditie of staat hij zij, is schuldig zich de overheden te onderwerpen, schattingen te betalen, hun eer en eerbied toe te dragen, en hun gehoorzaam te zijn in alle dingen die niet strijden tegen Gods Woord; voor hen biddende in hun gebeden, opdat hen de Heere stieren wille in al hun wegen, en dat wij een gerust en stil leven leiden in alle Godzaligheid en eerbaarheid. En hierin verwerpen wij de wederdopers en andere oproerige mensen, en in het gemeen al degenen die de overheden en magistraten verwerpen en de justitie omstoten willen, invoerende de gemeenschap der goederen, en verwarren de eerbaarheid, die God onder mensen gesteld heeft.
Geloof ziet het onzichtbare, gelooft het ongelooflijke en ontvangt het onmogelijke...

Bambi

Berichtdoor Bambi » 01 apr 2014 16:25

JeeWee schreef:en hun gehoorzaam te zijn in alle dingen die niet strijden tegen Gods Woord

De beste zin.............

antoon

Berichtdoor antoon » 01 apr 2014 16:53

Ik wil best regeerdes gehoorzaam zijn maar geen regeerders die er een zooije van maken, helaas ben ik niet volmaakt want die laatste zou ik dan ook moeten gehoorzamen. Een mens heeft heet niet gemakkelijk

benefietdiner
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor benefietdiner » 01 apr 2014 18:26

JeeWee schreef:Zondag 39
Vraag 104
Wat wil God in het vijfde gebod?
Dat ik mijn vader en mijn moeder, en allen die over mij gesteldzijn, alle eer, liefde en trouw bewijze, en mij hunner goede leer en straf met behoorlijke gehoorzaamheid onderwerpe , en ook met hun zwakheid en gebreken geduld hebbe, aangezien het Gode belieft, ons door hun hand te regeren.

En uit artikel 36 van de Nederlandse Geloofsbelijdenis:
Voorts, een ieder, van wat kwaliteit, conditie of staat hij zij, is schuldig zich de overheden te onderwerpen, schattingen te betalen, hun eer en eerbied toe te dragen, en hun gehoorzaam te zijn in alle dingen die niet strijden tegen Gods Woord; voor hen biddende in hun gebeden, opdat hen de Heere stieren wille in al hun wegen, en dat wij een gerust en stil leven leiden in alle Godzaligheid en eerbaarheid. En hierin verwerpen wij de wederdopers en andere oproerige mensen, en in het gemeen al degenen die de overheden en magistraten verwerpen en de justitie omstoten willen, invoerende de gemeenschap der goederen, en verwarren de eerbaarheid, die God onder mensen gesteld heeft.

En je gaat dus ook niet stemmen plaatselijk, provinciaal, landelijk en Europees.
Gaat het hier ook om geestelijke machten?
Is iedere overheid door God ingesteld? Ook een communistische?
In welk opzicht is de overheid een dienares van God?
Moet je de overheid altijd gehoorzamen? Is er verschil tussen gehoorzamen en onderdanig zijn?
Moet je een overheid eren die abortus toelaat, die christenen vervolgt,, enz., ook gehoorzamen?
En hoe zat dat met Hitler, moesten we hem soms ook gehoorzamen?

Ik heb nog veel meer vragen, misschien kunt je bovenstaande eerst antwoorden.

Terug naar “Archief”