Het zijn natuurlijk ook maar adviezen die gegeven worden.
Maar wat ik bij Jurian merkte, was dat ik alles zo leuk vond, al die nieuwe dingen. Ik vind dat bij een 2e zo anders. Nu hoeft het van mij allemaal nog niet zo.
Vandaag heb ik dus uit nood een beetje maar fruit gegeven. Gister al geprobeerd, maar ze vond de appel zo raar, ik pureer sowieso al niet, dus er zitten nog wel heeeele kleine stukjes in, en dat vond ze maar raar. Maar de pap 's avonds vond ze net zo raar en moest ze niet. zal wel wennen zijn.
Vandaag een beetje geprakte banaan gegeven, en toen leek ze het beter te snappen, en daar moest ze hardop van lachen, en maar trappen met haar benen en zwaaien met haar armen, van enthousiasme. Dat vond ze dus wel weer lekker
Maar liever had ik nog langer gewacht, nu is ze dan 5 maanden, dus zo heel erg vroeg is het helemaal niet, maar het is meer mijn gevoel

Hopen dat ze binnenkort meer fruit en pap gaat eten, en dat we dan weer gewoon om half 7 de fles kunnen geven en dat ze dan weer tot half 9 's morgens slaapt ofzo. Dat deed ze eerder wel, maar als we haar nu niet nog een fles rond 9 uur geven, dan wordt ze 's nachts echt wakker van de honger.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...