hier een tweede antibioticakuur voor de kleine, ik hoop zo dat er nu weer geen spruw komt.... maar volgens mij moet je daar ook aanleg voor hebben ofzo, sommige hebben het iedere keer, andere nooit... Hopelijk is dat zo en krijgt hij het dus niet... en is dit ook zn laatste ab kuurtje
Ik denk dat het voor iedere moeder verschillend is. De ene kan wel tegen onregelmatig voeden en 'op verzoek' de ander vind dat lastig en kan het beter 'op tijd' doen. Lijkt me met beide niks mis, doen waar je je goed bij voelt....
Hier dus nog steeds op verzoek, maar hij laat er wel iedere keer tussen de 2 en 5 uur tussen.
Dit keer voor het eerst fanatiek aan de slag gegaan met de draagdoek, ik merk dat we het samen erg fijn vinden. Ook slapen ze hier bij ons op de kamer zolang ze in de wieg passen. Daarna naar hun eigen kamertje, al vind de kleine jongen het nu lekkerder om warm dicht tegen mama aan te slapen. Mama alleen niet want ik vind het echt eng. Maar nu hij zoveel pijn heeft wordtie snachts wakker dus mag hij wel tussenin lekker aan de borst en valt hij weer lekker in slaap met zn mond nog bij de tepel