Gefeliciteerd!!! Fijn dat het wel goed gaat ondanks alles. Rust goed uit, laat je verwennen! Hechtingen zijn niet fijn, helaas ook ervaring. Maar uiteindelijk wordt het allemaal weer 'mooi'
Em en man gefeliciteerd met jullie zoon. Geniet lekker van hem. Sterkte met het herstellen, geniet lekker van je rustuurtjes. Fijn dat de bv al zo goed gaat.
Em en man van harte gefeliciteerd met jullie zoon Jurre! Gods zegen toegewenst in de opvoeding van jullie wondertje! Fijne kraamtijd en een goed herstel gewenst.
afgelopen vrijdag heeft Elvira een zoon geboren: Lukas. (4165 Gramm, 56 cm) wegens de keizersnee moeten ze nog even in de kliniek blijven. Het gaat alles goed. Groeten ook van elvira,
Wauw, nog een knuL! Gaaf! gefeliciteerd allebei met jullie Lukas! Ik hoop dat alles goed gaat en dat ze snel naar huis mag! En wat een gewicht en lengte! Heerlijk zeg, een 'Hollands' welvaren denk ik!
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...
Thomas en Elvira van harte gefeliciteerd met jullie zoon Lukas! Hoop dat Elvira ook snel naar huis mag en jullie lekker met z`n 3en thuis verder kunnen genieten!
En ja... ik mag me ook als zwangere melden in dit topic!!! We hebben onze eerste echo gehad en ons wondertje gezien!!! 'Zo klein, zo mooi, zo welkom, zo bijzonder: Gods wonder!' Ik ben nu 11 weken en 3 dagen en voel me gelukkig meestal goed...