Refowebkids deel 10

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

mirjan25
Kapitein
Kapitein

Re: Refowebkids deel 10

Berichtdoor mirjan25 » 03 apr 2010 18:45

Zo ik ben hier echt in geen tijden geweest. Vergat de laatste tijd refoweb weer een beetje.
Maar was toch wel een beetje benieuwd hoe het er hier inmiddels aan toe gaat.

Heb alweer heel wat verhalen gelezen. altijd leuk! En erg leuke foto's gezien! Jah als je een tijdje wegblijft zie je opeens hoe hard die tijd gaat en dat al die kids alweer giga groot zijn :P

Nou ik ga proberen om weer wat actiever te worden.
Wie een brug legt naar een ander, kan altijd heen en terug.

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 06 apr 2010 14:05

Welkom terug Mirjan. Plaats maar weer eens een leuke foto van je neefje :wink:

Hier heeft Timon afgelopen week ook weer een nachtje tussen ons in gelogeerd. Midden in de nacht begon hij te praten in zijn slaap: 'papa buiten' :)

Sylke is weer eens ziek, het arme kind heeft 40 graden koorts. We mogen straks nog even bij de huisarts langs gelukkig.

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 06 apr 2010 20:32

M'n neefje van 8,5 maand begint nu te 'stappen' aan 2 handen, hij schopt z'n benen echt vooruit, geweldig om te zien, en halverwege begint 'ie opeens zo te lachen dat ie door de benen zakt van het lachen, lacht 'ie even uit, en dan stapt ie weer verder! Zo lief :8>

Schipje
Majoor
Majoor

Berichtdoor Schipje » 07 apr 2010 09:52

meissie88 schreef:M'n neefje van 8,5 maand begint nu te 'stappen' aan 2 handen, hij schopt z'n benen echt vooruit, geweldig om te zien, en halverwege begint 'ie opeens zo te lachen dat ie door de benen zakt van het lachen, lacht 'ie even uit, en dan stapt ie weer verder! Zo lief :8>

Ach........ lief!! :lol:

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 07 apr 2010 11:05

Zo, net een heel eind gewandeld met Jurian. Nouja, voor hem een heel eind ;) Hij wilde maar niet slapen, en daar baalde ik van, want hij moet om 2 uur sowieso weer wakker zijn om naar het kdv te gaan, vaak redt hij 2 uur dan niet zonder te slapen.
Dus ik hem in schoenen en jas gehesen en de stoep op gelopen. Hij heeft de hele tijd zelf gelopen, en vond het heerlijk. Toen we terugkwamen bleken we wel 20 minuten gelopen te hebben, hij dus helemaal zelf, zonder dat ik hem heb gedragen (nouja, 1 heel klein stukje, maar toen werd hij boos en wilde zelf verder lopen :) )
Het is ook zulk lekker weer! En nu istie volgens mij zo moe, dat hij al bijna in slaap is :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Lidia
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Lidia » 07 apr 2010 11:53

Nou, dan kan Jurian al goed lopen voor zijn leeftijd!
Wel grappig, hè? Van die kromme beentjes vaak...

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 07 apr 2010 12:03

(Had ik niet een heel verhaal getypt,wordt ik van internet afgegooid :x ,dus maar opnieuw)

Hugo is net onder luid protest zijn bed ingegaan, hij had namelijk geen tijd om te slapen.Hij moest naar zijn tiets ( fiets) en spelen met de baw ( bal)
Hugo heeft afgelopen weekend ook heel veel gewandeld met mn schoonmoeder. Zij waren elke keer wel een uur weg. Volgens mij had hij er zelfs spierpijn van, want hij klaagde wel over au been...haha. Dat mocht de pret niet drukken, want zodra mn schoonmoeder haar jas weer aandeed, kwam hij ook aangerend dat hij mee wilde.

Met Cato gaat het prima, zij is na de behandeling bij de osteopaat een heel tevreden meisje geworden dat bijna nooit huilt. Zij heeft nog wel fysio voor haar afplatting, maar deze wordt al minder, doordat er geen blokkade meer in haar nek en wervelkolom en bekken zit en zij hierdoor beide kanten op kan draaien. Wij hebben goede hoop dat zij geen helm hoeft met 6 mnd. Alleen jammer dat zij nu haar rechterduim gevonden heeft en hierdoor toch weer veel naar rechts ligt.

christien
Majoor
Majoor

Berichtdoor christien » 07 apr 2010 16:01

Wat fijn AJL dat het met Cato goed gaat.
Hopelijk leert ze het duimen af, of probeert ze haar linker duimpje ook eens uit :wink:

Nina87
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Nina87 » 07 apr 2010 16:04

Wat fijn ajl, zal wel een opluchting zijn dat het ze niet zoveel meer huilt. Ik vind Cato trouwens echt een superleuke naam!
Weak is the effort of my heart,
And cold my warmest thought;
But when I see Thee as Thou art,
I’ll praise Thee as I ought.

mirjan25
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor mirjan25 » 07 apr 2010 18:58

@haai
ha, jah een foto van mn neefje. Nou maak de laatste tijd niet zo enorm veel foto's meer, maar zal eens kijken of ik nog wat kan vinden. Het is al tijdje geleden dus wat dat betreft is een foto voor jullie al snel recent:P

Meneer is alweer 2,5 jaar maar dat merk je ook goed. Hij is al zo heerlijk aan het kletsen. Ik ga elke dag wel ff naar hem toe om even samen te praten. Dat is altijd zow gezellig. Je kan nu toch al best een goed gesprek voeren al snapt ie natuurlijk nog niet alles. En het is ook erg leuk om te horen wat voor woorden ze overnemen. Jah elke leeftijd blijft leuk!

en hebben jullie ook nog leuke foto's van jullie kids? Ben eigenlijk ook wel heel benieuwd.
Laatst gewijzigd door mirjan25 op 07 apr 2010 20:29, 1 keer totaal gewijzigd.

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 07 apr 2010 20:24

ajl fijn dat het met cato nu veel beter gaat!

wij gingen vanmiddag samen behangscheuren! leuk dat ze het vonden!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

mirjan25
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor mirjan25 » 07 apr 2010 20:31

Zo wat een kerels TJ! die heb ik ook al een tijd niet gezien. Wat heeft Matteo ook een dikke bos haar! Ik ken hem nog met zn korte koppie.
En hebben ze goed geholpen :)

vpk
Majoor
Majoor

Berichtdoor vpk » 07 apr 2010 20:54

zo handig zeg, zulke hulpjes!

fijn dat het nu beter gaat met cato!

@ schipje: emmabeth is van 17 juni, dus dat scheelt maar een paar dagen.. grappig.
hoe heet jouw dochter? onderneemt ze ook vanalles?
leuk hè, ik vind het nu gewoon gezellig in huis..ze wordt zo'n kletskous (net 'r moeder :mrgreen: )
Zijn handen, jouw handen
jouw zorg, Zijn zorg!

Hippieblijhoofd
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Hippieblijhoofd » 07 apr 2010 23:55

sinds mijn neefje in een plamuurmes is gevallen als uk van 1,5 ofzo vind ik het wat eng blijven :P Hij heeft er, behalve een littekentje, niets aan over gehouden gelukkig, maar toen zijn neus gespleten was zag het er wat minder prettig uit ;/

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 08 apr 2010 06:39

daarom kreeg ook alleen Milan een :wink:

Terug naar “Archief”