Ik vond T.A.F. altijd radicaal. Ik kom hem niet zoveel meer tegen trouwens. Of zou discipel2011 een "reïncarnatie" (WAAAAAAAT? Reïncarnatie???

) van T.A.F. zijn....?
@discipel2011: Je komt erg belerend over. Je standpunten over homofilie kan ik begrijpen, en deel ik ook voor het grootste deel. Maar de manier waarop je spreekt tegen degenen die anders denken dan jij komt erg cru over. "Ik denk zus of zo, die ander die anders denkt is derhalve onbijbels bezig en dus onbekeerd." Dat is wat wij hier lezen uit je bijdragen.
Hoewel ik je mening in een aantal zaken wel deel, moet ik je wel vertellen dat ik de laatste tijd veel bezig ben geweest met de vraag hoe het toch kan dat mensen op grond van dezelfde Bijbel soms tot compleet tegenovergestelde overtuigingen komen.
Ik heb me wat verdiept in het onderwerp homofilie. Mijn overtuiging is nog steeds dat het op grond van de Bijbel niet kan. Ik heb gesprekken hierover gevoerd met een predikant die de Bijbel heeft bestudeerd en op grond van zijn Bijbelonderzoek, en na achtergronden te hebben onderzocht, tot de conclusie is gekomen dat een homofiele relatie geen probleem hoeft te zijn.
Nogmaals: Ik deel zijn mening niet echt. Maar ik heb wel meer inzicht gekregen in de beweegredenen van de voorstanders, en hoe zij tot hun standpunt komen. En ik zal ze niet afwijzen of veroordelen omdat zij de Bijbel anders lezen dan dat ik dat doe.
Jij leest de Bijbel op een manier zoals jou dat is bijgebracht. Ik doe dat ook, mensen die met de Bijbel in de hand beweren dat een homofiele relatie is toegestaan lezen de Bijbel ook op een manier zoals hen is bijgebracht.
Conclusie van dit verhaal: Wees mild naar hen die anders denken. In jouw ogen kan iets onbijbels zijn, maar IS het per definitie onbijbels, of VIND jij het, vanuit jouw manier van Bijbellezen en interpreteren, onbijbels?
Ik zie een poort wijd open staan... Die open poort leidt tot Gods Troon. GAAT DOOR! Laat NIETS (maar dan ook werkelijk niets of niemand!) u hinderen!