Refoweb kids deel 7

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Sterretje
Moderator

Berichtdoor Sterretje » 30 okt 2008 22:47

Ik vind voor kinderen Villa Hap echt heel erg leuk. Daar hangt altijd wel wat!

en voor extra kleertjes is H&M en Hema altijd wel handig. Maar het ligt ook aan het kind, kleur haar, figuur e.d. Vind ik echt.
Soms zie je 2 kinderen in dezelfde kleren en bij de ene prachtig en bij de ander niet.
Time flies when you have none!

*|Scatie
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor *|Scatie » 30 okt 2008 23:13

Ter Stal is idd ook leuk! Ik hou ook wel van het stoere enzo. M'n man zit nu ook steeds meer tussen de kinder kleren te kijken... dus misschien is dat wel een hint.

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 30 okt 2008 23:14

Weet je wat ook zo geweldig is, maar niet heus. Een winkel met de kinderkleding een verdieping hoger of lager en geen lift of roltrap in die toko. Hoe kom je dan op die afdeling met de wandelwagen? :roll: Express zeg ik dan luid: o wat jammer, ik kan er niet komen met de buggy dus ik ga maar weer.

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 31 okt 2008 00:08

Ghehe, zo liep ik eens bij de Bas van der Heijden, ik had Boudin bij me. Ze hadden toen van die akelig kleine karretjes.. Liep daar zo'n pief in pak langs met een medewerker die liepen te mauwen over kwaliteitsverbetering etc. Toen heb ik even hard tegen Boudin gezegd: 'Nou, deze karren zijn veel te klein, we gaan maar betalen want er past niets meer bij!'

Ghehe, het zal vast niet door mij komen maar ik moest wel even glimlachen toen er een week of drie later grotere karren waren. 8)

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 31 okt 2008 06:49

Je bent niet benaderd om in het klantenservice-verbeter-management-kwaliteitssysteem als een of andere supervisor (of wat gebruiken ze tegenswoordig toch allemaal voor een denderende termen voor een job en afdeling) te komen werken?
ja, dat is mijn mening dan he.....

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 31 okt 2008 08:54

paprikameisje2 schreef:ik vind de hema dus hier nooooit leuke dingen ehbben, terwijl andere hema winkels het wel hebben. De h en m vind ik ook tegenvallen, ik heb sowieso een hekel aan winkels waar ik niet met de kinderwagen tussen de rekken dorokan, en dat kon daar niet, vreselijk irri, vooral als he took nog de kinder en babyafdeling is!

ter stal wil hier ook nog wel eens leuke dingen ehbben!

en dan moet je een dubbele buggy hebben (naast elkaar) drama :x

maar goed, ik ga met laura c mee, hier ook veel van de H&M. daarnaast prenatal, villa happ is ook leuk en Hema slaag ik ook wel. Ik merk trouwens wel dat ik steeds beter leuke dingen kan laten hangen. Want wasssen doe je toch. Vaak ga ik ook niet meer kijken, want als je gaat kijken hangt er altijd wel wat leuks tussen. Ik ga gewoon twee keer per jaar uitgebreid shoppen. En dan met tassen vol thuis komen is ook wel leuk.
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 31 okt 2008 08:56

ik ga altijd dat leuks extra goed bekijken en hang het vervolgens weer terug! k ga dus noooit kleertjes kopen, maar kleertjes kijken! :lol:

k krijg namelijk over het algemeen de kleertjes....

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 31 okt 2008 09:57

Mijn moeder kocht voor mijn zusje nogal eens kleren bij de Benneton, die vind ik voor kleine meisjes zo lief! (voor mezelf totaal niet). Maar zo duur :shock: Ik hoop echt dat ik me in ga houden, want die kinderen passen het allemaal maar heel kort.
Ook Mexx kleding was super voor mijn zusje, alleen hebben ze daar altijd dezelfde kleren, en vind ik het ook te duur voor een kind (dat heb je he, mijn zusje is de jongste, twee zijn er het huis al uit ;) )

Maar voor jongetjes kun je je dus ook helemaal naar kopen? Hmmm, da's niet best, als het echt een jongetje is dan :D

Ik hoop ook wel veel zelf te gaan naaien. Als dat gaat lukken tenminste ;)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 31 okt 2008 10:04

Veel kijken, goed in je op nemen en thuis namaken! En als je eenmaal de slag te pakken hebt van het naaien lukt het je best MissF.

Bij 2e hands kleding verkopingen kun je ook heel veel merk spul kopen voor weinig geld. Mijn oudste roept al dat ie geen tweedehands wil. Ik koop het gerust, was het en leg het in zijn kast dan doet ie het wel aan. Had nu een lekkere dikke winterjas van Salty Dog voor €10,00
ja, dat is mijn mening dan he.....

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 31 okt 2008 10:08

Thomas draagt meestal bovenkleding van pointer en broeken van vingino. T is wel duur, maar ik vind het hem zó leuk staan, dat ik het dan toch weer koop. En gelukkig blijft ook mooi na het wassen. Voor deze winter heb ik wel bij de online shop van H&M twee overhemden, een nette trui, een spijkerbroek en een sweater gekocht. Allemaal onwijs leuk en de prijs ook!Bij de Hema haal ik alleen sokken en rompertjes, verder hangt er bijna nooit iets leuks bij ons.We hebben hier ook een Villa Happ, maar daar raak ik ook wel op uitgekeken, het is elke keer ongeveer hetzelfde en voor die prijs kan ik ook iets van pointer aanschaffen.

Ik heb trouwens een paar weken geleden al een eerste babypakje aangeschaft voor de a.s. kleine. Ik kon het echt niet laten.... :oops:
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

Juultje77
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Juultje77 » 31 okt 2008 10:19

Benetton vind ik echt super! Daar ga ik elk seizoen wel een aantal dingen kopen voor die meiden.

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 31 okt 2008 10:32

Ik vind de Hema qua rompertjes en dingen voor babys maat 50-56 wel heel stoer. Maar de kleding op zich zou ik daar niet zo snel kopen. Ze hebben gewoon niets leuks. Ja oke pas geleden hadden ze legerbroeken voor kinderen, die waren echt wel superstoer :D die hebben ze volgens mij 1x in de zoveel tijd want toen ik er 2 jaar geleden werkte hadden ze ze ook in de aanbieding. Binnen een halve dag uitverkocht! Zulke kleding mogen ze daar wel vaker hangen.
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 31 okt 2008 11:43

ik vind de meisjeskleertjes zo leuk bij de hema!!

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 31 okt 2008 12:08

haha ik ook trijntjejohanna, maar ja daar kunnen wij alleen maar naar kijken :wink:

ik hou juist absoluut niet van legerbroeken en printen ed.
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 31 okt 2008 12:42

Ik heb voor Gerlinde een superlief knalroze ribwinterjasje gekocht bij de Hema, en ik heb er ook kleertjes vandaan. Voor Boudin een superkicke spijkerbroek met van die wijduitlopende pijpen. Zo'n heupmodel.

Ik vind de HenM ook erg leuk maar zit hier niet echt in de buurt. Dordrecht, dan moet ik echt een dagje ervoor uittrekken.

Terug naar “Archief”