liefje schreef:Ik ben zo benieuwd naar een nieuwe foto van Thomas
Jij bent je dochter nu al aan het koppelen he?

Moderator: Moderafo's
LauraC schreef:Ik denk inderdaad dat ik de volgende keer de rugdrager ga proberen dan maar, hij kan nl op 3 standen. Omdat ik boodschappen voor de hele week doe, is het een volle kar en kan ik niet ook nog eens de kinderwagen duwen. Helaas is de winkel 20 minuten in de auto bij ons vandaan (en dat is dichtbij voor Britse begrippen). O, wat verlang ik naar de Bas vd Heijden bij ons op 't dorp waar je zo naar toe kan fietsen...och die gouden tijd waar je even naar de bakker kon lopen voor een bruinbrood...
LauraC schreef:Er zit hier een basis van de luchtmacht, waar mijn man dus werkt. Hij wordt door het hele land/wereld gestuurd dus ik volg hem maar zoals het een goede vrouw betaamt...Bovendien zou hij niet eens werk in NL kunnen vinden omdat zijn Nederlands best slecht is...al is zijn Engels natuurlijk uitmuntend![]()
Maar goed, ik heb het hier best naar mijn zin hoor. Maar ik zou ook wel graag weer terug komen, helaas zit dat er voorlopig niet in. Let maar niet op mij, ik heb een klaagdagje
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten