Refoweb kids deel6

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 08 aug 2008 14:53

liefje schreef:Ik ben zo benieuwd naar een nieuwe foto van Thomas :oops:

Jij bent je dochter nu al aan het koppelen he? ;)

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 08 aug 2008 16:59

Acire schreef:
liefje schreef:Ik ben zo benieuwd naar een nieuwe foto van Thomas :oops:

Jij bent je dochter nu al aan het koppelen he? ;)

:mrgreen: please nu nog niet!!!

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 08 aug 2008 19:04

@ppm2: beterschap met Julia
@TJ: leuke uitnodiging. Milan wordt 3 toch?
Ik ben vandaag voor het eerst met Michael de wekelijkse boodschappen gaan halen. Normaal blijft z'n papa altijd thuis met hem, maar omdat ik het toch echt een keer zelf moet leren, nam ik hem vandaag mee.
Gelukkig is alles goed gegaan, hij zat/hing heerlijk in de draagzak (naar voren kijkend) en heeft me goed geholpen. Hij vond het leuk om de paprika beet te houden. Maar het allermooiste was toch wel mama's boodschappenlijstje en pen, die hij telkens op wilden eten. Voor hem dus enorm leuk, voor mama's rug wat minder. Hij wordt na een uur shoppen toch wel errug zwaar! Dus daar moet ik even wat op bedenken...tips zijn altijd welkom :mrgreen:

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 08 aug 2008 19:09

gewoon de maxi-cosi in de winkelkar zetten en je eigen krat of een mandje op de bierdrager zetten!

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 08 aug 2008 19:11

Geen maxi cosi namelijk. En ik ga hem niet in zo'n bacteriekermis van de winkel zetten.

gempa
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor gempa » 08 aug 2008 19:18

gewoon in de kinderwagen??
of een rugdrager, hou je wat langer uit.
ik had zelf een wrap, kon er uren mee sjouwen

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 08 aug 2008 19:59

Ik denk inderdaad dat ik de volgende keer de rugdrager ga proberen dan maar, hij kan nl op 3 standen. Omdat ik boodschappen voor de hele week doe, is het een volle kar en kan ik niet ook nog eens de kinderwagen duwen. Helaas is de winkel 20 minuten in de auto bij ons vandaan (en dat is dichtbij voor Britse begrippen ;) ). O, wat verlang ik naar de Bas vd Heijden bij ons op 't dorp waar je zo naar toe kan fietsen...och die gouden tijd waar je even naar de bakker kon lopen voor een bruinbrood... :mrgreen:

gempa
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor gempa » 08 aug 2008 21:17

nou,dat lijkt me idd, lastig, ik ben juist zo blij met een winkel in de buurt endan laat ik mn kinderwagen helemaal vol,hoor hem kreunen :mrgreen:
zal jammer zijn als de jongste er niet meer in wil, dan moet ik de boel zelf tillen :)

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 08 aug 2008 21:23

gempa schreef:nou,dat lijkt me idd, lastig, ik ben juist zo blij met een winkel in de buurt endan laat ik mn kinderwagen helemaal vol,hoor hem kreunen :mrgreen:
zal jammer zijn als de jongste er niet meer in wil, dan moet ik de boel zelf tillen :)

neem je de bolderkar mee :mrgreen:

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 09 aug 2008 06:39

LauraC schreef:Ik denk inderdaad dat ik de volgende keer de rugdrager ga proberen dan maar, hij kan nl op 3 standen. Omdat ik boodschappen voor de hele week doe, is het een volle kar en kan ik niet ook nog eens de kinderwagen duwen. Helaas is de winkel 20 minuten in de auto bij ons vandaan (en dat is dichtbij voor Britse begrippen ;) ). O, wat verlang ik naar de Bas vd Heijden bij ons op 't dorp waar je zo naar toe kan fietsen...och die gouden tijd waar je even naar de bakker kon lopen voor een bruinbrood... :mrgreen:

als je geen maxicosi hebt, hoe neem je em dan mee in de auto?

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 09 aug 2008 07:56

autostoel denk ik :oops:

ik denk dat ik dat hier niet kan missen hoor! dan duren mijn dagen helemaal lang.. ik ga namelijk vaak wel drie keer naar de winkel op een dag.. heeerlijk eruit!!

ow.. julia is weer koortsvrij... gek gek gek... gisteravond had ze weer 40.4 en vandaag is het weer gewoon...

ach... t zal wel... :oops:

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 09 aug 2008 15:16

Ja, we hebben nu een gewone autostoel. Hier mogen ze maar tot 9 maanden in de maxi cosi en we zouden er dus maar 4 maanden plezier van krijgen, dan vind ik meer dan 150 euro wel erg veel geld. We hebben nu een zgn combinatie autostoel; tot 9 kilo achteruit kijken, en dan vanaf 9 kilo tot een jaar of 4 vooruit kijken.
Bolderkar!! Cool idee zeg! Dat lijkt me nou zo leuk. En je hebt gelijk hoor PPM, soms verveel ik me echt mega, vooral als het weer niet zo fijn is. Dan zit je weer binnen omdat je overal de auto voor nodig hebt en dan nog een stuk moet lopen. Soms dagdroom ik er op vrijdagavond weleens van dat ik terug ben in NL en dat het koopavond is....bij ons in het dorp hingen er dan lampjes in de bomen en als het donker genoeg was 's avonds gaan die dan aan en dat is echt heel mooi. En dat zaterdagochtend naar de bakker en boodschappen doen en lekker even op het dorp wandelen....

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 09 aug 2008 16:21

Wat doe je dan in Leuchars? Bedoel waarom woon je daar?
(goed bedoeld)

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 09 aug 2008 16:31

Er zit hier een basis van de luchtmacht, waar mijn man dus werkt. Hij wordt door het hele land/wereld gestuurd dus ik volg hem maar zoals het een goede vrouw betaamt...Bovendien zou hij niet eens werk in NL kunnen vinden omdat zijn Nederlands best slecht is...al is zijn Engels natuurlijk uitmuntend :mrgreen:
Maar goed, ik heb het hier best naar mijn zin hoor. Maar ik zou ook wel graag weer terug komen, helaas zit dat er voorlopig niet in. Let maar niet op mij, ik heb een klaagdagje ;)

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 09 aug 2008 18:21

LauraC schreef:Er zit hier een basis van de luchtmacht, waar mijn man dus werkt. Hij wordt door het hele land/wereld gestuurd dus ik volg hem maar zoals het een goede vrouw betaamt...Bovendien zou hij niet eens werk in NL kunnen vinden omdat zijn Nederlands best slecht is...al is zijn Engels natuurlijk uitmuntend :mrgreen:
Maar goed, ik heb het hier best naar mijn zin hoor. Maar ik zou ook wel graag weer terug komen, helaas zit dat er voorlopig niet in. Let maar niet op mij, ik heb een klaagdagje ;)

Waar komt je man dan van oorsprong vandaan?
en dat klaagdagje....... daar hebben we allemaal wel eens last van hoor Laura!!

Terug naar “Archief”