Buik/darmproblemen

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Saskia
Majoor
Majoor

Re: Buik/darmproblemen

Berichtdoor Saskia » 14 mei 2009 19:04

Je hebt toch niet zelf naar huis gereden? :shock:

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 14 mei 2009 19:33

Gheeh nee hoor...M'n zus reed!, m'n vader was achterin gaan zitten, en m'n zus heeft 'n vrij diepe auto, dus kon hij er nauwelijks meer uit komen :mrgreen:

Riska

Berichtdoor Riska » 14 mei 2009 22:02

Geweldig meissie, dat je terug bent! Nu herstellen en je daar de tijd voor gunnen!!!

Afbeelding

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 15 mei 2009 07:22

zo..heerlijk geslapen in m'n eigen bed! tot 5 uur aan 1 stuk doorgeslapen, daarna tot half 8 gelukkig weer! Werd alleen elke x wakker, en dan lag ik op m'n buik, dus ben in m'n slaap op m'n buik gedraaid, en dan is 't erg pijnlijk om weer terug te draaien maar daar krijg 'k onderhand wel trucjes voor :wink:
Als 't zo doorgaat heb ik geen klagen geloof ik! 'k Merk nu ook al dat ik veel minder pijn heb als 't tijd is voor de paracetamol!
Gisteravond ben ik 'te ver' gegaan, 't was gezellig beneden, en had dik half uur beneden gezeten, maar kreeg later heel veel pijn in m'n buik, maar dat was dus gewoon m'n eigen schuld, en dat doe ik dus ook nie weer!
Vanavond komt de wandel4daagse hier voor 't huis langs, dus m'n moeder was van plan om 'n luie stoel voor 't raam te zetten, had ik wat te kijken! Heerlijk zo :D

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 15 mei 2009 10:57

Fijn, dat alles zo goed is gegaan, joh!
Sterkte verder met opknappen en doe vooral rustig aan, laat je maar lekker verwennen! ;)
Afbeelding

mw
Moderator

Berichtdoor mw » 15 mei 2009 18:58

Misschien een vraag die ik niet hier moet stellen.... maar ik vraag me af waarom jij een catheter had :roll:

Succes met herstellen meissie!
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 15 mei 2009 20:51

Misschien vanwege de ruggeprik?
Afbeelding

*Annette*
Majoor
Majoor

Buik/darmproblemen

Berichtdoor *Annette* » 15 mei 2009 20:54

Fijn dat je weer thuis bent en alles zo goed is gegaan :)!
Sterkte en beterschap met opknappen! Doe rustig aan!
Wat de toekomst brengen moge........

christien
Majoor
Majoor

Berichtdoor christien » 15 mei 2009 21:08

Beterschap Meissie

mw schreef:Misschien een vraag die ik niet hier moet stellen.... maar ik vraag me af waarom jij een catheter had :roll:

Succes met herstellen meissie!

Zo ver ik weet is dat standaard bij een ruggenprik, een vriendin
die pas geopereerd is heeft, en ook een ruggenprik heeft gehad
kreeg ook een catheter.

Maar ik denk dat dat in elk ziekenhuis misschien wel anders is.

mw
Moderator

Berichtdoor mw » 15 mei 2009 21:28

ik had niet begrepen dat ze een ruggeprik had gehad.
Ligt er trouwens wel aan wat voor ruggeprik

Had inmiddels als antwoord van meissie :wink:
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 16 mei 2009 09:30

't was geen ruggenprik, maar een soort ehhh lange naald (ik vond 't zelf 't meeste weg hebben van 'n ijzerdraadje :lol:
) tussen bepaalde rugwervels, en daardoor was vanaf die hoogte m'n lichaam vrijwel gevoelloos, ze hadden er een hele leuke naam voor, maar wat moet je me niet meer vragen, ik was er te duf voor

Riska

Berichtdoor Riska » 16 mei 2009 09:56

Dat is dus een ruggenprik... :wink: zo werkt dat...
Maar als jij maar niks gevoeld hebt en het nu de goede kant op gaat. Dat is het belangrijkste!

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 16 mei 2009 12:14

@ MW: ik had met galblaas operatie ook een catheter, ik had toen 'gewoon' narcose. Heb ik 4 dagen gehad toen, vond het eigenlijk maar wat handig, haha... ;)
Vorige week met ruggenprik niet gehad, dus volgens mij is dat niet standaard zo christien..

@ Meissie; sterkte verder en doe rustig aan!

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 16 mei 2009 14:13

Whaha kan ook best wezen dat 't wel een ruggenprik was hoor...Ben de laatste dagen net een vergiet, vergeet alles zo weer, en ben af en toe helemaal in de bonen :lol:

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 17 mei 2009 19:21

'k Heb net de pleisters er afgehaald, na donderdag was dat nog niet meer gebeurd, en 1 liet nu de hoekjes los, dus heeel voorzichtig de pleisters er alle 4 afgehaald, en 'k stond helemaal versteld!
2 Kleine kruisjes aan rechterkant van m'n buik, 1 snee 'in' m'n navel, en 1 sneetje van 2-3 cm midden onder m'n ribben!

Verder gaat 't hier eigks wel goed...Moet echt oppassen dat ik niet teveel doe :oops: Vanmiddag was 'k ff in slaap gevallen, en had m'n wekker wel gezet om 15:15 en ik sprong in 1x m'n bed uit, zonder bij na te denken...Ging nét goed, maar hadn iet veel gescheeld of ik was onderuit gegaan...Duurde geloof ik wel een uur voor ik echt goed bijgekomen was! Maar dat kwam miss ook omdat we de kamer vol visite hadden zitten, ivm m'n zusje dr verjaardag! Maar gelukkig gaat't verder goed, behavle 't moe zijn dan ;-)

Terug naar “Archief”