Moderator: Moderafo's
Dippie schreef:Ik snap best dat je dat voor jouw kindje wil, hij is ook op een andere wijze bij jullie gekomen dan de meeste kindjes bij hun ouder komen, misschien heeft het ook daarmee te maken? Daarbij vraag ik me af: Nu zal hij niet meer slapen smiddags, maar toen hij nog wel smiddags een slaapje had, ging jij ook met hem naar bed dan? Zo niet, sliep hij dan wel gewoon? Als dat zo is, dan kan hij dat 'snachts toch ook?
Tot wanneer wil je hem bij jullie op de kamer/in bed houden dan? Ik neem aan dat het overgaan naar zn eigen slaapkamer steeds moeilijker voor hem gaat worden dan?
654321 schreef:Hoe gaat het met je kindje Evelien? Of heb ik niet goed meegelezen...?
Evelien schreef:Er is ook zoveel gekletst![]()
Maar het gaat hier echt steeds beter, ook qua voedingen (al heb ik het idee dat hij best veel drinkt). Overdag komt hij vrij vaak (soms om de 2 uur). 's avonds/'s nachts om de 3/4 uur en dat is wel lekker.
654321 schreef:Over het wakker worden, ligt ook wel aan het kind denk ik. Onze oudste sliep eerst overal doorheen, wij deden nooit zachtjes. Echt zuigen, boren. Maar toen hij wat ouder werd werd hij steeds wakker en op een gegeven moment vind je dat echt vervelend en ben je blij dat hij slaapt. Automatisch ging ik toch opletten omdat hij echt steeds wakker werd van (harde) geluiden en daar heb je dan geen zin in. Maar hij is wel iemand gebleven die heel licht slaapt en gauw reageerd op lawaai. Heb ik het dan misschien toch niet helemaal goed gedaan...?
De jongste word juist zelden ergens wakker van (ja, wel gewoon uit zichzelf), maar niet van geluid.
Jannoek schreef:Kindjes die doorslapen krijgen toch ook geen 'schone luier 's nachts?![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten