Memmem schreef:Spons, je vergeet de pantoffels en krant.....
hmm dat is waar... en het belangrijkste ! Koffie !!!

zo genoeg ontspanning voor vandaag na mijn examen, weer vol aan de bak studeren !!
Moderator: Moderafo's
Memmem schreef:Spons, je vergeet de pantoffels en krant.....
Spons schreef:pak jezelf op, probeer een baan te vinden, desnoods onder je niveau , is ook psychisch beter voor je !
jans1 schreef:Eh... klinkt beetje hopeloos dit.. maar via ChristianMatch... we hebbe nu 4x afgesproken, maar door eerder ervaringen uit het verleden wil ik nog een klein beetje rustig aan doen.. Maar gaat de goeie kant op![]()
![]()
mw schreef:
@Jans: en denk je dat het wederzijds is? Geniet er maar lekker van joh, maar vergeet ook niet gewoon nuchter na te denken!
T.A.F. schreef:heb wel eens van die huisvrouwenschoolfilmpjes uit 1950 gezien;) die zouden we eens uit de kast moeten halen;)
*zorg dat je jezelf en de kinderen 45 minuten voor je man thuiskomt even opfrist trek zelf ook even wat anders aan dan waar je heel de dag in gelopen hebt.
*zorg ervoor dat je het eten klaarhebt als hij thuiskomt.
*zorg ervoor dat je vlak voor hij thuiskomt de kinderen ook tot rust maant het is belangrijk dat het huis rustig en opgeruimd voelt en oogt als hij thuiskomt
*neem als hij binnenstapt zijn jas aan en vraag of hij zijn krant en pantoffels wil.. een klein gebaar als dit maakt dat hij zich na een dag op het werk weer huiselijk voelt.
*begin niet meteen hem lastig te vallen met jouw verhalen, maar vraag hoe zijn dag was, en geef hem daarna de tijd om even tot rust te komen met een boek of krant.
(rechtstreeks uit huisvrouwenlessen uit die tijd;) prima lessen, nu nog doen:P)
T.A.F. schreef:heb wel eens van die huisvrouwenschoolfilmpjes uit 1950 gezien;) die zouden we eens uit de kast moeten halen;)
*zorg dat je jezelf en de kinderen 45 minuten voor je man thuiskomt even opfrist trek zelf ook even wat anders aan dan waar je heel de dag in gelopen hebt.
*zorg ervoor dat je het eten klaarhebt als hij thuiskomt.
*zorg ervoor dat je vlak voor hij thuiskomt de kinderen ook tot rust maant het is belangrijk dat het huis rustig en opgeruimd voelt en oogt als hij thuiskomt
*neem als hij binnenstapt zijn jas aan en vraag of hij zijn krant en pantoffels wil.. een klein gebaar als dit maakt dat hij zich na een dag op het werk weer huiselijk voelt.
*begin niet meteen hem lastig te vallen met jouw verhalen, maar vraag hoe zijn dag was, en geef hem daarna de tijd om even tot rust te komen met een boek of krant.
(rechtstreeks uit huisvrouwenlessen uit die tijd;) prima lessen, nu nog doen:P)
Werkt niet, zijn de kinderen en ikzelf ook alweer vies of bezweet, moet nog eten koken enzo..
*zorg ervoor dat je het eten klaarhebt als hij thuiskomt. Mijn man heeft vaak genoeg de pech dat het nog net niet gaar is
*zorg ervoor dat je vlak voor hij thuiskomt de kinderen ook tot rust maant het is belangrijk dat het huis rustig en opgeruimd voelt en oogt als hij thuiskomt Tja, als ik rustige kinderen wil heb ik geen opgeruimd huis of we moeten een tv aan gaan schaffen
Pantoffels gebruikt hij niet en de krant komt later
Ik geef hem de verantwoordelijkheid voor de kinderen zodat ik rustig enkele dingen kan afmaken voor we gaan eten(rechtstreeks uit huisvrouwenlessen uit die tijd;) prima lessen, nu nog doen:P)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten