Moderator: Moderafo's
Evelien schreef:Marnix schreef:Evelien schreef:uitrusten kun je ook gewoon lekker thuis doen.
tuurlijk kan dat, maar dan heb je inderdaad wel meer aan je hoofd nog. Wassen, schoonmaken, dan komen er weer mensen over de vloer of Jehova's aan de deur, whatever. Ik kan thuis prima uitrusten maar op vakantie rust ik altijd nog veel beter uit. Niks aan je hoofd, je mag veel en je hoeft haast niks. lekker buiten zijn, dingen doen.... Heerlijk.
als mensen aanbellen: niet open doen.
Nou ik kan dat gerust een week laten staan hoor (wassen, etc....).
ring schreef:@ Marnix: Ik denk dat het een soort angst is voor het onbekende waardoor ik niet snel zal zeggen dat ik een verre reis wil maken.
Hoewel ik inmiddels al best wel in wat andere landen geweest ben (nog nooit gevlogen overigens), en dat vind ik dan helemaal geweldig (achteraf). Dusss.. ik denk dat ALS ik een 'verre' huwelijksreis zou gaan maken ik het achteraf heeerlijk zou vinden!
Het lijkt me wel ontzettend leuk als mijn vriend dat gaat bedenken voor ons en het ook helemaal een verrassing is!
Jo'tje schreef:Ghe, dat lijkt me echt niks, daar ben ik veel te nieuwsgierig voor. Maar wel leuk... gewoon samen een budget en een aantal dagen afsprekenMaar gezien mijn nieuwsgierigheid doe ik het liever andersom. Of het is juist een goede oefening.
Zijn er mensen die dat ook echt zo gedaan hebben? Het is wel een soort van traditie.
ring schreef:Jo'tje schreef:Ghe, dat lijkt me echt niks, daar ben ik veel te nieuwsgierig voor. Maar wel leuk... gewoon samen een budget en een aantal dagen afsprekenMaar gezien mijn nieuwsgierigheid doe ik het liever andersom. Of het is juist een goede oefening.
Zijn er mensen die dat ook echt zo gedaan hebben? Het is wel een soort van traditie.
Mijn zwager en schoonzus gingen echt op huwelijksreis en zij wist niet waar ze heen gingen. Was gewoon superspannend voor haar! Maar goed, je zal vast wel een idee hebben omdat je partner als het goed is wel iets kiest wat jij leuk vind...
Jo'tje schreef:ring schreef:Jo'tje schreef:Ghe, dat lijkt me echt niks, daar ben ik veel te nieuwsgierig voor. Maar wel leuk... gewoon samen een budget en een aantal dagen afsprekenMaar gezien mijn nieuwsgierigheid doe ik het liever andersom. Of het is juist een goede oefening.
Mijn zwager en schoonzus gingen echt op huwelijksreis en zij wist niet waar ze heen gingen. Was gewoon superspannend voor haar! Maar goed, je zal vast wel een idee hebben omdat je partner als het goed is wel iets kiest wat jij leuk vind...
Tsja, ik vind nogal veel leuk, er is zoveel van de wereld wat ik nog niet heb gezien! Van Marnix moet ik hoognodig een keer naar Barcelona. We willen allebei graag nog eens naar Andalucië en Portugal. Maar ook Schotland, Ierland, Noorwegen, Zweden etc. staan zeker nog op het verlanglijstje!!! En dan denken we alleen nog maar binnen Europa. Daarbuiten denk ik nog maar niet eens aan, haha.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten