Refoweb kids deel 7

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 30 okt 2008 16:05

[img][img]http://img515.imageshack.us/img515/5610/lydjetb1.th.jpg[/img]Afbeelding[/img]

Ik ben hier echt slecht in haha ik krijg hem niet groter (en ze wilde niet lachen) :mrgreen:

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 30 okt 2008 16:35

leuke foto liefie, leuke kleertjes ook. Ben ook echt een hennes fan, mijn jongens dragen ook veel van de H&M.
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 30 okt 2008 16:41

Vond ik ook alleen heb ik van dat rokje dat roze sjaaltje wat anders gedaan nu zie je dat niet meer onder dat vestje uit staat beter vind ik.
Ja ze hebben er echt super leuke dingen voor kinderen en niet zo verschrikkelijk duur.

Juultje77
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Juultje77 » 30 okt 2008 16:48

Leuk vestje, liefie.

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 30 okt 2008 17:04

Staat haar idd goed!!

*|Scatie
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor *|Scatie » 30 okt 2008 17:24

Ik vind het eigenlijk niet zo mooi, als ik dat mag zeggen...
Ieder z'n smaak maar ik zou dat gewoon niet zo snel kopen als ik een meisje zou hebben. Overigens vind ik de kleding van H&M wel erg leuk!

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 30 okt 2008 18:16

Tuurlijk mag je dat zeggen. Ik zou het zelf ook niet voor mijn eigen kinderen kopen maar het staat voor haar echt leuk al kijkt ze erg soepig op die foto.
Maar dit was het leukste wat ze voor haar hadden en der moeder is er super blij mee. En dat vind ik gewoon erg leuk! Ze hebben het niet zo heel breed vandaar.

Funlover
Majoor
Majoor

Berichtdoor Funlover » 30 okt 2008 18:50

Hahaha mijn nichtje is van 12 augustus en weegt nu 10 pond. Het is echt een schatje. Zal straks even foto zoeken.
Schitterend hoe m'n schoonzus opeens helemaal mama is en mijn broer helemaal papa!!

Leuke foto's weer allemaal.
Heerlijk he kinders?

Kvind H&M ook vaak leuke kleren hebben, vind het setje hierboven ook niet heel denderend nee.
Leuk om zo'n kind dan in het nieuw te steken he als ouders het niet zo breed hebben.....
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

Heidebloem
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Heidebloem » 30 okt 2008 18:59

Dat vond ik ook zo leuk bij de geboorte van mijn oudste nichtje, om mijn broer als vader te zien. En nog wel hoor, als ze papa en mama gaan zeggen enz.
AfbeeldingAfbeelding

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 30 okt 2008 19:03

Wat een mooie ogen heeft dat meisje, super :D
Ik vind de kledingstijl ook niet zo leuk, maar ik vind H&M sowieso echt niks. Of het moet aan die in Veenendaal liggen, maar ik vind het echt 'achterbuurt' kleding. Maargoed, dat schijnt te verschillen per H&M

Nu vind ik sowieso rokjes bij kleine meisjes niet superleuk. Ik hou meer van stoere meidenbroeken of van die tuttige jurkjes, met strikjes, kantjes, laagjes enzo, kwijl kwijl...als ik toch een meisje krijg... ;)
(of misschien is een jongetje dan handiger, dan geef ik er misschien minder aan uit ;) )
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 30 okt 2008 19:14

Bij ons is de H&M juist heel erg 'college', vooral voor jongens. Ik heb er hele leuke ribbroeken en poloshirten voor Michael vandaan en een paar schattige overhemden. Enne, MissF, denk maar niet dat je voor een jongen minder uitgeeft/koopt :mrgreen:

Heidebloem
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Heidebloem » 30 okt 2008 19:29

Voor mij zou dat ook niet opgaan. Ik heb lange tijd jongenskleding leuker gevonden dan voor meisjes. Houd ook heel erg van stoere ribbroeken, poloshirts enz.
AfbeeldingAfbeelding

kirsten
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor kirsten » 30 okt 2008 19:45

Voor kinderen vind ik de hema echt zo leuk. H&M kom ik niet meer in nadat ik zo raar ben behandeld daar, dus ik zou niet weten of ze daar leuke kinder dingen hebben.

Funlover
Majoor
Majoor

Berichtdoor Funlover » 30 okt 2008 20:01

Ik heb al een tijdje niet meer bij de H&M gekeken trouwens voor de kinderen. Anderhalf jaar geleden iets uitgezocht daar voor kraamcadeautje.

Ik vind sommige dingen van de Hema leuk.
Vind voor de jongens de WE stoer en vind voor meisje de zara geweldig, van die schattige jurken met zo'n lief gebreid vestje ofzo...!!
Vind dat de prenatal ook leuke dingen heeft.
Maar tis elk seizoen anders. En dat is voor mezelf ook zo, de ene keer slaag ik bij de sting de andere keer een jaar veel bij de didi, dan weer goed bij de only.

Ik wil later als ik het beleven mag veel kinderkleren zelf maken...!

Ik zie natuurlijk dagelijks veel kinderkleren om me heen, en toen ik nog op de pabo zat en stage liep en zaterdags bij de Hema werkte zag ik wel veel hema dingen voorbij komen. Lachen is dat.
Maar kheb altijd al gehad dat ik maar weinig kids in de klas heb waarvan ik zeg: Zo zou ik m'n kind ook kleden....
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 30 okt 2008 21:34

ik vind de hema dus hier nooooit leuke dingen ehbben, terwijl andere hema winkels het wel hebben. De h en m vind ik ook tegenvallen, ik heb sowieso een hekel aan winkels waar ik niet met de kinderwagen tussen de rekken dorokan, en dat kon daar niet, vreselijk irri, vooral als he took nog de kinder en babyafdeling is!

ter stal wil hier ook nog wel eens leuke dingen ehbben!

Terug naar “Archief”