Mortlach schreef:
En het feit dat ons uiterlijk ons over het algemeen weinig kan schelen
vrouwen vallen op status van mannen en mannen vallen op het uiterlijk van vrouwen.
Moderator: Moderafo's
Mortlach schreef:
ja mijn man mag iig behaarder zijn dan ik... hij hoeft niet alles te scheren, zijn beenhaar bijv. vind ik lekker warm liggennita schreef:Ik moet er niet aan denken als mijn man al zn haren weg zou halen, t hoort gewoon bij mannen en ja de ene is nu eenmaal wat dichter begroeid als de ander, maar ja allee als het letterlijk zn neus en oren uit komt groeien dan grijp ik wel in
kwebbel schreef:ja mijn man mag iig behaarder zijn dan ik... hij hoeft niet alles te scheren, zijn beenhaar bijv. vind ik lekker warm liggennita schreef:Ik moet er niet aan denken als mijn man al zn haren weg zou halen, t hoort gewoon bij mannen en ja de ene is nu eenmaal wat dichter begroeid als de ander, maar ja allee als het letterlijk zn neus en oren uit komt groeien dan grijp ik wel inborsthaar heeft ie niet en okselhaar een beetje. Prima, gewoon laten staan. Als mensen zich er aan ergeren dan kijken ze maar de andere kant op. Ik scheer dan weer wel de oksels dat vind ik er onverzorgd uitzien als je het dat dus weer niet doet. Neusharen en oorharen hier ook nog niet dus ook geen last van.
Wat ik vreselijk vind is een snor bij vrouwen. Die ongewenste haargroei rondom kin en/of lip. Vreselijk! Ik scheer/onthaar het sinds een jaar ofzo omdat ik mezelf gewoon een man begon te voelen. Ik had zelfs haar langs m'n oren lopen richting m'n kin. En dan echt donker. Oh bah! Ik scheer het netjes weg. t Komt ook wel weer terug, nou ja dan maar 2 minuten langer douchen en/of scheren. Ik vind/vond het vreselijk.
meisje20 schreef:Mortlach schreef:
vrouwen vallen op status van mannen en mannen vallen op het uiterlijk van vrouwen.
JeeWee schreef:meisje20 schreef:Mortlach schreef:
Hallo wat een onzin! Zo kun je toch niet generaliseren?
JeeWee schreef:meisje20 schreef:vrouwen vallen op status van mannen en mannen vallen op het uiterlijk van vrouwen.
Hallo wat een onzin! Zo kun je toch niet generaliseren?
kwebbel schreef:ja mijn man mag iig behaarder zijn dan ik... hij hoeft niet alles te scheren, zijn beenhaar bijv. vind ik lekker warm liggennita schreef:Ik moet er niet aan denken als mijn man al zn haren weg zou halen, t hoort gewoon bij mannen en ja de ene is nu eenmaal wat dichter begroeid als de ander, maar ja allee als het letterlijk zn neus en oren uit komt groeien dan grijp ik wel inborsthaar heeft ie niet en okselhaar een beetje. Prima, gewoon laten staan. Als mensen zich er aan ergeren dan kijken ze maar de andere kant op. Ik scheer dan weer wel de oksels dat vind ik er onverzorgd uitzien als je het dat dus weer niet doet. Neusharen en oorharen hier ook nog niet dus ook geen last van.
Wat ik vreselijk vind is een snor bij vrouwen. Die ongewenste haargroei rondom kin en/of lip. Vreselijk! Ik scheer/onthaar het sinds een jaar ofzo omdat ik mezelf gewoon een man begon te voelen. Ik had zelfs haar langs m'n oren lopen richting m'n kin. En dan echt donker. Oh bah! Ik scheer het netjes weg. t Komt ook wel weer terug, nou ja dan maar 2 minuten langer douchen en/of scheren. Ik vind/vond het vreselijk.
JeeWee schreef:Wel grappig dat dit topic allerlei nieuwe dingen oproept.
Zo was het nog niet zo heel lang geleden totally not done dat vrouwen zich opmaakten. Zelfs geen mascara, zelfs geen epileren, laat staan lippenstift. Dat was van de wereld. En nu?
Ok er zijn nog steeds vrouwen die alles maar laten gebeuren, maar niemand staat meer te kijken van een opgemaakte vrouw met hoed in de kerk.
Apart om waa te nemen...
Evelien schreef:Nou ja tussen opmaken en opmaken zit natuurlijk ook een verschil.![]()
JeeWee schreef:Evelien schreef:Nou ja tussen opmaken en opmaken zit natuurlijk ook een verschil.![]()
Nee dat lijkt me niet.
En nu zeg ik iets heel gevaarlijks: er is ook geen verschil tussen een beetje stelen en heel veel stelen.
Vroeger vonden we dat we mooi waren zoals we zijn geschapen. Dus alleen verzorgen tegen uitdrogen, schoon enz.
Maar make up, epileren, mascara, haarverven? Echt niet!
En als het dan om het principe gaat is er er toch geen vesrchil tussen een beetje mascara en veel mascara en tussen zwaar geblondeerd haar en een beetje geblondeerd haar?
Mij hoor je geen oordeel vellen, maar wat is er dan veranderd in de afgelopen 10 tot 30 jaar?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten