Het gaat met ons wel goed! De verzekering dekt de schade dus dat scheelt voor ons enorm.
Schoonmaakploeg is gister gearriveerd. Het valt reuze mee met roet en waterschade. Paar kleine dingen zijn kapot maar dat zijn geen ernstige zaken. De aannemer is gister ook al geweest, wat een man............. (om te zien dan )
Het ziet er op de foto ernstig uit maar er zijn nog heel veel ruimtes onbeschadigd.
Heb ie net je huis zo'n beetje klaar en dan dit! Gelukkig dekt de verzerking het! Maar toch leuk is het niet, kun je weer opnieuw beginnen! Hoop echt dat wij nooit brand krijgen..... Hebben wel (brand)beveiliging op het huis, maar toch je weet nooit!
Meid, wat erg. vreselijk! Gelukkig dat het nog een beetje meevalt wb de andere kamers. Hoe zijn de kinders eronder nu?
Dat vind ik nu ook zo eng he. Wij hebben ook een houtkachel en kachelen er van alles op, Mijn man doet dat nu ook en dan ligt dat ding vol en dan zegtie: ik ga naar bed! En die kachel blijft dan nog een uurtje branden.
Vandaag heb ik echt een zware rot dag gehad. En nu zeg ik het nog netjes. Ik zie het ff helemaal niet meer zitten.
Al een paar maanden natuurlijk al rommel gehad in het vorige huis ten tijde van verhuizing en al kasten in andere huis gezet en rommelig met kleding en weet ik veel wat. Nu dus weer hier. Hier ligt dit en daar dat. Vanmorgen alle meubels in de kamer afgedekt met plastic, gelukkig was ik zo slim om nog een lekkere stoel in de keuken te zetten zodat ik niet aldoor bij de keukentafel hoef te zitten. Toch heb je weer dingen uit de kamer in de keuken nodig dus die slingeren daar weer ergens. Ik had het koud en kreeg het niet warm, Caroline had weer es een huil dag en ik ben weer mega pre menstrueel en dat ik op gegeven moment dacht: nee wat ik dacht mag ik niet zeggen, dat is te ondankbaar voor woorden. Maar ik zit er wel ff helemaal doorheen. Het janken staat me nader dan het lachen. En het is koud en mistig en de zon schijnt niet, krijg de was niet droog en waar moet ik al die was nu toch weer laten? De andere slaapkamers staan vol met zooi, de kamer moet leeg en gaan ze slopen, kan ik ook geen wasrek neer zetten. Drama voor mij. Ik denk dat ik de kids uit logeren doe, volgende week in de vakantie. Anderzijds......... ik voel me dan weer zo schuldig, het zijn mijn kids en ik moet voor ze zorgen.
Arme meid! Ik kan me voorstellen dat je er even helemaal doorheen zit! Weet je wat, zet ze lekker op het vliegtuig naar Schotland en dan nemen wij ze wel voor een week
Ah Annet ik snap dat je het ff gehad hebt.
Waarom is het erg om je kinderen uit logeren te doen?
Dat snappen ze zelf ook heus wel na die brand, en voor hun net zo lekker....!
Krijg je nog wel een beetje hulp ofzo?
En heb je geen droger voor je was?
Ik ben aant solliciteren geslagen. KBen benieuwd waar ik nu weer terecht kom
Kinderen lekker uit logeren sturen volgende week, evt een paar dagen als jij/zij een hele week teveel vind. Hier zijn ze vorig jaar ook heel veel weggeweest als ik op de bouw moets helpen. Hier vind de familie dat heel leuk en krijg ik soms boze gezichten dat de kinderen niet vaker mogen logeren.
Wil 1 van je buren niet een keer voor je drogen of dat je bij hun de was mag drogen. Evt bij mensen van de kerk? Alsje geluk hebt krijg je ook nog alles gestreken thuis.
En ga lekker eens ergens op de koffie om even warm te worden.