Machiavelli schreef:dick89 schreef:
Kun jij uitleggen waarom de SGP geen kans verdient?
Ja hoor.
-Doodstraf
-Zondagsheiliging
-Vrouwenstandpunt
Om maar even drie punten te noemen.
dick89 schreef:Of denk jij er ook zo over dat de SGP een ouderwetse partij is die alleen maar bestemd is voor 85+'ers?
Nee hoor, ook voor twintigers die zich gedragen als 85+'ers.
dick89 schreef:Dan luister jij ten eerste teveel naar de media, want die doet niets liever dan de SGP zwart maken!
Behalve het RD dan. Die doen niets anders dan de SGP de hemel in prijzen.
dick89 schreef:En ten tweede moet jij het programma van de SGP eens gaan lezen, en in de partij verdiepen!
P.S Ik dacht vroeger ook zo, maar als je je eigen er serieus in gaat verdiepen zul je er achter komen dat het een hele andere partij is?
En dit geldt niet alleen voor jouw maar voor alle mensen die dit lezen.
De SGP is, om het even scherp te stellen, een rigide, fundamentalistische partij die in het verleden leeft en dat altijd al heeft gedaan. Men lijkt regelmatig volledig eraan voorbij te gaan dat Nederland geen gereformeerd land is en dat refo's een kleine minderheid vormen.
Ik vind als jij het op deze drie punten oneens bent met de SGP dat je dan ook niet CU moet stemmen, want die denken over 2 van deze drie dingen(doodstraf en zondagsheiliging) bijna exact hetzelfde.
Als jij de uitspraak doet over 20ers die zich gedragen als 85naren, kan ik er ook een terug doen, maar ik deze manier van discussie voeren niet echt positief en christelijk. Een beetje mekaar afkatten vind ik een beetje laag niveau en ik denk dat je hiermee mensen erg mee kan beledigen. Wij als SGP proberen niet als oudbollig naar voren te komen, want dat doen we liever ook niet, maar we proberen wel de Bijbel na te leven!!! En het is altijd makkelijker om van de Bijbel af te gaan dan de Bijbel vast te houden. En dit probeert de SGP, en ik lees nergens in de Bijbel dat je de Bijbel moet los laten als het beetje moeilijk word om er aan vast te houden.
Ik weet niet of jij thuis het RD leest maar er stond onlangs een uitslag van een peiling of er teveel politieke voorkeur was en de uitslag was: Nee
Dus deze uitspraak word met harde feiten verworpen.
Als jij naar blz 30 of 31 gaat kun je lezen wat fundamentalisch is, maar hier komt de SGP lang niet voor in aanmerking. (Als je het zonder vooroordelen leest)
Echt dit kun je van me aanemen er word over de SGP veelste veel met vooroordelen gedacht! Verdiep je eens in de partij!!!
Overigens kun je beter een beetje te rechts stemmen als een beetje te links!!!