marrrjol3in schreef:Jo'tje schreef:marrrjol3in schreef:Zelf ben ik single en doe wel aan internet dating. Maar probleem is dat het bijzonder moeilijk is om een mede-christen te vinden.
Velen zijn niet-gelovig of beweren gelovig te zijn, maar in hun leven merk je er niets van.
Het feit dat Paulus single was en daar tevreden over was is mij tot grote steun in elk geval

Op een christelijke datingsite heb je daar misschien minder gauw last van? Het valt in ieder geval te proberen

Al geprobeerd, maar ook geen beste ervaringen mee.
Zoals elk mens heb ik een verleden en heb ik dingen gedaan, die tegen de Bijbel indruisen.
Hoewel ik God daarom vergeving heb gevraagd en heb beleden dat ik heb gezondigd vergeven mensen niet. Ze zien alleen het resultaat: jonge, ongehuwde, alleenstaande moeder op zoek naar een man.
Stel je eens voor watvoor nare reacties dát uit lokt...
Bovendien wil ik graag zien watvoor vlees ik in de kuip heb - aan foto's zie ik een heleboel - maar op de christelijke datingsite die ik ken kunnen geen foto's geplaatst worden.
Het is me al meerdere malen overkomen dat ik later een foto van iemand zag en me werkelijk het ongans schrok.
Tuurlijk gaat het om iemand's karakter, maar als mensen er echt afstootwekkend uitzien dan schrik je toch? Ik wel, en ik ben eerlijk genoeg om dat ook toe te geven.
ik las jouw berichtjes..en wilde toch ff reageren.
Vervelend dat je nare ervaringen hebt!
Ik vond spontaan contacten leggen best nog wel lastig. Heb er enorm tegenaan lopen hikken...maar op n gegeven moment besloot ik te stoppen met denken..en het gewoon eens te DOEN. Ik zag een banner op refoweb..en schreef me in op de gratis chr contactsite samenmetjou.nl
Ik zit er nu alweer n heel aantal maanden. Niet meer puur voor een relatie, die verwachtingen heb ik wel bijgesteld. Er zitten idd hopelozen bij. Maar zelf heb ik eigenlijk helemaal niet zo'n haast. Ik zie ook de nadelen wel van internet op dit gebied. Maar toch: de gezelligheid is echt heel leuk! Ik heb mensenkennis opgedaan, mn vriendenkring uitgebreid..en echt zelfs 2 vriendinnen gemaakt waar ik nu regelmatig mee afspreek, dan gaan we samen iets ondernemen!
Bovendien: er is altijd wel iemand om gezellig mee te chatten, en je hebt toch n beetje een beeld van iemand dankzij de profielen. Op refoweb vind ik het vaak te anoniem.
Dus dankzij internet ken ik meer mensen en onderneem ik in real life veel meer!
Ik zou zeggen: schrijf je daar ander gewoon in, doe dit vooral met niet te hoge verwachtingen: ga gewoon voor de gezelligheid!!!
Miss zie ik je daar!!!
Groetjes!