... wat vermoedelijk bij ieder verwijderd concert tot een verhitte discussie zou leiden, zoals het ware Refowebbers betaamd.
Dat is ons imago hé!
Just kidding
Ik moet eerlijk toegeven; soms plaats ik reacties waarvan ik weet dat die pertinent verwijderd gaan worden. Dat vind ik dus uiteraard geen probleem, want degene die het moesten lezen hebben dat meestal allang gedaan voordat het verwijderd wordt

Dit betreft over het algemeen de 'dubbelzinnigheid', en daar zal je mij ook niet over horen klagen
Wat Aragorn zegt; Er zal heus wel begrip zijn voor bepaalde slotjes, daar ben ik niet bang voor.
Wanneer worden mensen boos; Als er een waarschuwing gegeven is, er wordt vervolgens alsnog even offtopic gegaan, maar na 1 pagina onzin wordt het weer serieus. Er wordt 2 pagina's lang weer serieus gediscusseerd en dan komt er opeens een moderator uit het niets (Ik noem geen namen

), die komt even melden dat er na een waarschuwing offtopic is gegaan en dús moet er maar een slotje op.
Mijns inziens zéér onterecht als gebruikers al weer vollop serieus bezig zijn, toch?