Refowebkids deel 17

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Memmem
Moderator

Re: Refowebkids deel 17

Berichtdoor Memmem » 04 jul 2012 22:34

Haai, wat vervelend voor Sylke, hopelijk knapt ze snel weer op.

Haai schreef:Wat leuk, om zo'n eind van huis een mede-refowebber tegen te komen ;)

jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor jeepeecee » 05 jul 2012 07:15

*verwijderd*
Laatst gewijzigd door jeepeecee op 05 aug 2012 20:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 05 jul 2012 07:39

Haai, wat zielig zeg. Hoe is de nacht gegaan? Sterkte met Sylke.

JPC en Sterretje, wat grappig zeg. :mrgreen: Leuke foto's en leuke/mooie kindjes.

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 05 jul 2012 07:52

Haai schreef:Wat leuk, om zo'n eind van huis een mede-refowebber tegen te komen ;)

We zitten hier met een heel zielig ziek meisje in huis. Sylke heeft sinds 2 dagen koorts, en de hele mond vol blaasjes. Ze kan niets eten (zelfs snoepjes niet :shock: ) en gilt het af en toe echt uit van de pijn. Gelukkig heeft de huisarts vandaag lidocaine voorgeschreven, dat verdooft de mond een beetje. Ik hoop dus dat we een nachtje met iets meer slaap tegemoet gaan dan afgelopen nacht ;)

Dat heerst hier ook! kinderen van mijn vriendin hebben het ook gehad... Als ik het goed heb de mond,hand en voet ziekte (kunnen op de handjes en voet zolen ook allemaal blaasjes komen en doet veel pijn/jeuk.
Beterschap voor Sylke

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 05 jul 2012 08:06

Ach, arme Sylke! Beterschap

Wat een leuke foto's! Grappig om elkaar daar tegen te komen :D

Het is hier even niks met slapen, met Frederiek. Eergister heeft ze 3 keer overdag in bed gelegen maar weigerde te slapen. Gister wel van 10 tot half 12, daarna ook niet meer. En 's avonds lag ze er om half 7 in, maar ook niet slapen. Uiteindelijk om half 9 weer in bed gelegd en toen sliep ze eindelijk. Nu is het weer drama. 7 uur wakker, maar net alweer huilen beneden, maar in bed huilt ze ook. Zucht. hopelijk gaat ze zo ff slapen, want volgens mij is ze ondertussen doodmoe. Meer kindjes last van? Misschien is het de warmte ofzo.
Eten gaat ook steeds minder goed, ze wil perse zelf eten, maar mikt dan eerst alles op tafel en dan met een triomfantelijk gebaar op de grond. En dan huilen als ik het niet meteen oppak voor haar. Ze is een echt dondersteentje aan het worden. maar zo ontzettend leuk :mrgreen:
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 05 jul 2012 08:12

MissF, hier net zo.... ik denk dat het met de warmte te maken heeft (het is vies warm zeg maar). S.imon was het gisteren ook waardeloos.

Hier probeert er 1 continu zich op te trekken, ik heb een spiegel aan de muur en daar staat de box tegen aan hij vindt zich nogal erg leuk. Zit hele gesprekken te voeren en te lachen. :lol: :mrgreen:

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 05 jul 2012 08:55

Leuke fotos JPC en Sterretje! :D

Hier gaat t met slapen juist goed!
Afgelopen week een paar keer doorgeslapen,
voor het eerst in haar leventje!
Hopelijk houdt ze dit zo vol... zou wel eens fijn zijn na bijna 15 maanden.

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 05 jul 2012 09:11

@MissF heeft ze geen last van haar oortjes? Misschien haar matrasje wat ophogen? Nina slaapt slecht als ze last van haar oortjes heeft...
Wel balen he als ze moe zijn en niet gaan slapen.

@Evelien leuk zo een spiegel hoe oud is S nu?

@Sterretje/jpc wat leuk om elkaar zo tegen t e komen op de camping. Super leuke foto's

@AG Lekker dat doorslapen geniet ervan!

Wij wonen op 2 min fietsen van het strandje vandaan en Nina heeft daar gisteren voor het eerst ''gezwommen'' eerst even de kat uit de boom gekeken maar daarna volop spetteren enz erg leuk.

juffiejuf
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor juffiejuf » 05 jul 2012 09:45

Leuke foto!!

Lekker hoor AG dat ze is gaan doorslapen! Hopelijk houdt ze het zo vol. Knap je zelf denk ik ook van op.

@ liefie; vond N. het zand wel fijn?

Hier begint M. toch lekker ondeugend te worden. Gisteren had hij vanuit de box een bloempot te pakken. Dus even later keken we en toen zat hij lekker te glunderen in de box te midden van grond, grond en plant :lol:

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 05 jul 2012 10:04

@juffiejuf Wat een ondeugd haha wel een foto van gemaakt :-) Nina vond het zand eerst even raar maar daarna heeft ze heerlijk in het zand gezeten en er mee gespeeld ook met het zand/modder in het water :lol:

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 05 jul 2012 10:06

S.imon is alweer 9,5 maand oud. Nog 2,5 en dan wordt hij alweer 1 jaar... men gaat veel te snel.

@Lieffie, wat leuk zo lekker dicht bij het strand... hier is S.imon ook helemaal weg van water. Zijn pas nog wezen zwemmen.

@AG, wat heerlijk zeg een doorslapertje en ik zag een super mooie foto van je dochter voorbij komen.

Hier ga ik denk het hoofdeind ook maar omhoog zetten. S.imon zit wel vaak aan z'n oortjes als hij aan het jammeren is.

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 05 jul 2012 11:13

Wat een leuke foto's jpc!

Ik ben zelf absoluut geen water - of strandliefhebber, dus ik ga ook eigenlijk bijna nooit met ze zwemmen. Ze spelen maar lekker in het badje in de tuin ;) Verder hebben we hier vlakbij een grote speeltuin waarop ik dit jaar voor het eerst een abonnement wil nemen, en daar hebben ze ook zo'n pierebadje wat met mooi weer gevuld wordt. Daar zit ik liever dan aan het strand ;)

@liefie: het is bij Sylke geen mond-hand-voetziekte, ze heeft de blaasjes alleen in d'r mond. Ik denk zelf dat het het herpesvirus is. Vannacht werd ze weer een aantal keren gillend wakker, maar verder gaat het vandaag weer aardig. Ze wil alleen nog niet eten.

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 05 jul 2012 11:28

Leuke foto's!
Arme Sylke, hopelijk mag het allemaal snel beter gaan met haar. En sterkte voor papa en mama ;)

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 05 jul 2012 11:43

LauraC schreef:Leuke foto's!
Arme Sylke, hopelijk mag het allemaal snel beter gaan met haar. En sterkte voor papa en mama ;)

Papa heeft gelukkig vakantie, dat scheelt voor mama een heleboel ;)

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 05 jul 2012 11:50

:mrgreen: Dat zal vast!

Terug naar “Archief”