Nou ik moet maar niet al te snel zeggen dat S. lekker slaapt tot half7/7 uur. Half 6 klaar wakker.

Moderator: Moderafo's
juffiejuf schreef:@ ajl; Lastig dat J. niet zoveel slaapt! Is hij wel te genieten overdag als hij zo weinig slaapt?
.
Evelien schreef:Kennen jullie de site limango pun nl?
654321 schreef:Hoe ging het dagje oppas Laura?
Memmem schreef:Schitterend, hij heeft een leuke dag gehad.
De cursus van jou is dat een verplichte cursus die je ook mat M hebt gehad?
Pluk01 schreef:Limango ken ik niet, vente-exclusive wel, daar bestel ik regelmatig en ik ben er heel tevreden over. Heb jij er slechte ervaringen mee bumba? Ga ook eens kijken naar die Limango!
Schipje schreef:@appel, hier is het ook zó genieten!!
Wat een heerlijke leeftijd 7.5 mnd. Ze doet nu wel erg moeilijk met slapen, ze slaapt een uur per dag, maar dat zal over ene paar dagen wel weer over gaan. Mag ik wel hopen. Maar ondanks dat, is het zo leuk. Heerlijk, op deze leeftijd zijn ze nog niet stout of boos maar alleen maar blij als ze je zien!
Hier wel wat moederzorgen over onze grootste meid. Ze ziet zo vaak zo bleek. Heeft vaak klein beetje verhoging. Tussen 37.5 en 38.2. Ze heeft heel vaak pijn in haar beentjes. Sinds vandaag weer veel huilen omdat ze pijn heeft in haar beentjes. En vanavond kreeg ze koorts tot 39.6. Dus maar weer de HAP gebeld over de combi: pijn-koorts.
Kreeg als advies om haar toch echt verder te laten onderzoeken. Ik mocht wel komen maar ze konden nu ook niet zoveel. Ben zo blij met dat advies! Dat wilde ik ook zo graag maar de h.a. bagatelliseert alles. Nu ga ik dus maandag bellen en zeggen wat ik wil. Punt.
Heb er echt een rotgevoel over.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 24 gasten