Zwanger deel 12

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

ajl
Generaal
Generaal

Re: Zwanger deel 12

Berichtdoor ajl » 19 jul 2011 14:41

Ik heb dat ook Galateia. Mijn zwager en schoonzus hebben hun dochter Noortje genoemd. Ik vind Noor echt leuk, maar bij Noortje heb ik toch mijn bedenkingen voor als zij later groter is. Ach,gelukkig mag iedereen zelf kiezen. Sommige mensen vinden de naam van onze dochter ook iets voor kleine meisjes en hebben daar niets mee.

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 19 jul 2011 14:43

je kan er later altijd noor of saar van maken :lol:

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 19 jul 2011 14:47

Galateia schreef:Leuk, TJ! Dat je al je roze jurkjes-kriebels maar mooi op haar mag uitleven 8)

ik mag nu niet meer kopen, maar anders wist ik het wel :mrgreen: :lol: :lol: :lol:

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 19 jul 2011 19:38

morgenavond op kraamvisite! \:D/ we nemen Manoël mee, want ik wil het de oppas niet aan doen om hem thuis te laten :lol: Wat zal Manoël dan ineens groot lijken :lol:

Dippie
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Dippie » 19 jul 2011 20:36

Vanmiddag onze kleine uk weer gezien tijdens de 20-weken echo en alles was zover ze konden zien prima!!! :) Ben nu toch wel een beetje opgelucht :wink:
Afbeelding

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 19 jul 2011 20:51

Fijn dat alles goed is. Dan ben je al stapelverliefd op de kleine uk of niet? Heb je nog stiekum tussen de beentjes gekeken of willen jullie het niet weten :D ?

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 19 jul 2011 21:29

mijn collega heet doortje, ze is ook nog eens erg groot en stevig :) past precies! ze heeft een geweldig schattig karakter :) dus de naam past alsnog!

jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor jeepeecee » 19 jul 2011 21:36

fijn dippie dat alles er goed uit zag. wij mogen morgen voor de echo...spannend!

vandaag voor het eerst weer een bloedneus gehad, hier had ik bij Hannah ook last van. wel vervelend als je aan het werk bent ( workshops geven ) en je kan alleen maar een kwartier met je neus omhoog zitten :mrgreen:

Hannah is net 2 als de kleine uk geboren word. nu zitten we een beetje met een vervoer probleempje. Hannah loopt natuurlijk wel maar geen hele einden. wat moet ik nu, zo'n duo wagen of eentje met een stoeltje er onder, of wat? Als het zo goed blijft gaan met mij als nu mag ik hopelijk in januari weer autorijden, maar zo niet ben ik ook van openbaar vervoer afhankelijk, en zo'n brede wagen...??
ik weet het niet?

het wel mooie gezien, maar ja dan ben je zo 1000 euro lichter :shock:

iemand ervaring?
Afbeelding

gempa
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor gempa » 19 jul 2011 21:45

jeepeecee schreef:fijn dippie dat alles er goed uit zag. wij mogen morgen voor de echo...spannend!

vandaag voor het eerst weer een bloedneus gehad, hier had ik bij Hannah ook last van. wel vervelend als je aan het werk bent ( workshops geven ) en je kan alleen maar een kwartier met je neus omhoog zitten :mrgreen:

Hannah is net 2 als de kleine uk geboren word. nu zitten we een beetje met een vervoer probleempje. Hannah loopt natuurlijk wel maar geen hele einden. wat moet ik nu, zo'n duo wagen of eentje met een stoeltje er onder, of wat? Als het zo goed blijft gaan met mij als nu mag ik hopelijk in januari weer autorijden, maar zo niet ben ik ook van openbaar vervoer afhankelijk, en zo'n brede wagen...??
ik weet het niet?

het wel mooie gezien, maar ja dan ben je zo 1000 euro lichter :shock:

iemand ervaring?

draagdoek :wink: maar anders phil en ted s die zijn op marktplaats goed te krijgen 2de hands en uit ervaring weet ik dat hij in de ov past, verder zijn ze oersterk, en makkelijk van 1 naar 2 en van 2 naar 1 te maken

parkiet
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor parkiet » 19 jul 2011 22:15

Ik heb ook geen duowagen, ik doe ofwel de kleine in de draagdoek ofwel de oudste laten lopen. Dat laatste werkt momenteel niet zo goed :roll: , maar over t algemeen is t goed te doen.
You're my Prince of peace, and I will live my life for You

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 20 jul 2011 07:22

Eef is dan bijna 3 nu, maar ik heb een step-up board gekocht. Duo wagen die we toen hadden (1,5 jaar leeftijdsverschil) is helemaal opgereden. Was toen al tweedehands en maar 40 euro dus dan kun je er wel iets bij voorstellen hoe die er nu ongeveer uit moet zien.... dus die gaan we niet meer gebruiken denk.

Draagdoek lijkt me ook ideaal maar ik zie door de bomen het bos nog steeds niet :lol: Zag de mei tai die je dus niet volledig hoeft te knopen, maar vind dat knopen ook wel weer een uitdaging... we zien nog wel.

de uitgerekende datum ging gister langzaam voorbij, ga vandaag maar heel de ochtend op pad, laatste dingen kopen, meteen voor verjaardag zaterdag van manlief (meiden willen een aardbeien kwarktaart 'bakken' voor papa) dus laat ik die spullen maar in huis hebben.
al heb ik eerlijk gezegd nergens zin in :roll:

parkiet
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor parkiet » 20 jul 2011 09:12

Mei Tai is inderdaad wat makkelijker te knopen, maar ik moet zeggen dat een lange draagdoek me meevalt hoor (gisteren geprobeerd). Het is echt even oefening baart kunst, maar dat geldt voor een MT ook. Als je een beetje handig bent met de naaimachine is een MT ook zo gemaakt (een klein beetje handig hoeft maar, is echt vrij simpel).
You're my Prince of peace, and I will live my life for You

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 20 jul 2011 10:14

ja ik heb het meer gehoord dat ze vrij simpel te maken zijn.... ik kijk nog wel even, tis natuurlijk wel zomer dus lijkt me het best warm om te dragen, maar de winter komt eraan... (tenminste, over een paar maanden :lol: )

Dippie: fijn dat het goed was zover ze kunnen zien!! Altijd een hele opluchting! (had er net overheen gelezen :oops: )

Ik mag zo weer naar de vk, hopelijk heb ik al wat ontsluiting 8-[
Boodschappen zijn binnen, alleen het eten voor volgende week moet ik nog uitzoeken :lol:

jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor jeepeecee » 20 jul 2011 10:30

zo'n draagdoek heb ik ook al aan zitten denken, maar wat nou als je wel met de auto gaat en je kleintje ligt net lekker te slapen, moet je 'm uit z'n maxicosi in je draag doek slingeren, 't liefst een beetje snel , want het regent/sneeuwt en zo?? kweetet nog niet, maar ja heb dan ook nog even de tijd he ;)

vanochtend zag alles er goed uit bij de gyn, weer echo gehad, en het was lekker aan het bewegen. echt mooi om te zien.
Afbeelding

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 20 jul 2011 12:55

heb nog wat gekocht :lol: :lol: dit keer een knuffel met muziek er in :lol: :lol: kan niet wachten tot vanavond :lol: :lol:

Terug naar “Archief”