Moderator: Moderafo's
trijntjejohanna schreef:iemand ervaring met de combinatie bugaboo en sneeuw...
liefie schreef:trijntjejohanna schreef:iemand ervaring met de combinatie bugaboo en sneeuw...
geen ervaring maar wat ze ons vertelden dat je dan de grote wielen aan de voorkant moet doen en je kunt ook met de wagen rijden met 2 inplaats van 4 wielen ziet er heel vreemd uit en mij lijkt het ook niet zo heel handig want als je dan de wagen loslaat (als je dat even vergeten bent) valt hij gewoon om.
Ligt er bij jullie al sneeuw?
Bumba schreef:Je kunt sneeuwwielen kopen voor de bugaboo, maar wat mij betreft is dat een verkooptruc. Vorig jaar flink getest met sneeuw en door verse sneeuw rijdt hij prima met de grote wielen voor. Als de sneeuw er al een tijdje ligt en flink glad is, vind ik het niet zo lekker rijden, maar ik vraag me af of er dan een wagen is die lekker rijdt. Je moet dan immers op jezelf letten en ook op de kinderwagen.
Evelien schreef:liefie schreef:trijntjejohanna schreef:iemand ervaring met de combinatie bugaboo en sneeuw...
geen ervaring maar wat ze ons vertelden dat je dan de grote wielen aan de voorkant moet doen en je kunt ook met de wagen rijden met 2 inplaats van 4 wielen ziet er heel vreemd uit en mij lijkt het ook niet zo heel handig want als je dan de wagen loslaat (als je dat even vergeten bent) valt hij gewoon om.
Ligt er bij jullie al sneeuw?
hier ligt er ook al sneeuw (en ik denk bij TJ ook al wel, ik denk meer dan dat er hier ligt).
Heerlijk winterstafereeltje.
Evelien schreef:Ja kan ik me voorstellen dat het lastig is. Hahah die matteo, die is 3 jaar toch? Ze komen er snel genoeg achter dat een sjaal en wanten wel plezierig is. M'n oppaskindje ook, ik wil geen sjaal om en muts op... nou zegt dr moeder ach daar kom je nog wel op terug. En ja hoor we stonden buiten en ze zegt: k heb het koud.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten