ring schreef:Om weer on-topic verder te gaan...
Is het aan te raden om als pas getrouwd stel echt op huwelijksreis te gaan?
Ik weet dat mijn broer het een aantal maanden later deed en dat hij zei: dit is iets wat je echt moet doen! Mijn vriend heeft al hele plannen om op huwelijksreis te gaan, maar voor mij hoeft dat niet zo, of gewoon hier even weg in NL.
Hoewel ik het aan de andere kant heerlijk zou vinden om weg te zijn en door niemand gestoord te worden en echt tijd hebt voor even samen zijn. (als je in je eigen huis zit, komen er toch al snel mensen over de vloer)
Haha. Je broer heeft natuurlijk niet het een met het ander kunnen vergelijken. Samen op reis gaan vind ik altijd heerlijk, of het nou direct na je trouwen is of een paar maanden later.
Ik denk dat het ook gewoon te maken heeft met hoe je in elkaar steekt. Sommige mensen vinden het geweldig om te reizen, anderen zijn liever thuis. Ben je een avonturier of een huismus (zonder dat ik dat negatief bedoel).
Mij lijkt het heerlijk om even helemaal weg te zijn na het trouwen, lekker samen, niks aan je hoofd, genieten van elkaar en samen van een mooi land of wat dan ook. Maar goed, ik vind reizen soweiso geweldig, als ik het geld had zou ik dat veel vaker doen dan nu. Anderen vinden 1x vakantie per jaar meer dan genoeg.
Maar waarom hoeft een huwelijksreis van jou niet zo? Hou je niet van reizen, van verre landen etc?