Luna26, dat van dat bloedverlies herken ik wel, alleen dit was na mijn eerste stopweek helemaal over.
Als ik jou was zou ik als je het na 3 maanden nog steeds hebt, langs de dokter gaan.
Moderator: Moderafo's
ajl schreef:Ik heb gisteren besloten om na dezer pilstrip te stoppen met de pil. Ik merk toch dat ik wel last heb van bijwerkingen en heb daar geen zin meer in. Zonder pil voel ik mij gewoon veel beter. Nu nog oriënteren op andere voorbehoedsmiddelen.
pannenkoek schreef:ajl schreef:Ik heb gisteren besloten om na dezer pilstrip te stoppen met de pil. Ik merk toch dat ik wel last heb van bijwerkingen en heb daar geen zin meer in. Zonder pil voel ik mij gewoon veel beter. Nu nog oriënteren op andere voorbehoedsmiddelen.
of niet en gewoon de vruchtbare dagen overslaan.
Een paar afspraken maken niet verkeerd.
ajl schreef:Dat is ook niet iets waar ik voor zou kiezen inderdaad. Het 'risico' (om het zo maar te noemen) op een zwangerschap is mijns inziens daarmee te groot.
pannenkoek schreef:ok, mag je geen zwangerschap of wil je uitstel?
Dit gaat bij ons al 6,5 jr goed.
ajl schreef:Ik 'mag'wel kinderen, maar ik ben 4 mnd geleden bevallen. En Hugo is 17 mnd ouder. Ik vind het voorlopig wel even genoeg, mijn lichaam moet ook herstellen van beide zwangerschappen. Een 3e is in de toekomst zeer welkom en dan zou het mij ook niet uitmaken als het met ' vruchtbare dagen tellen' om zo maar te zeggen zwanger zou worden, maar voorlopig nog even niet. Dus wil ik zeker een ander anticonceptiemiddel gebruiken.
pannenkoek schreef:
of niet en gewoon de vruchtbare dagen overslaan.
Een paar afspraken maken niet verkeerd.
wij 'doen'ajl schreef:Ik heb gisteren besloten om na dezer pilstrip te stoppen met de pil. Ik merk toch dat ik wel last heb van bijwerkingen en heb daar geen zin meer in. Zonder pil voel ik mij gewoon veel beter. Nu nog oriënteren op andere voorbehoedsmiddelen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 gasten