Mijn man heeft het opgegeven, ik mag alles van hem doen zoals ik wil

Moderator: Moderafo's
Kate Spade schreef:In juni heeft mijn vriend een huis gekocht, waar we samen in gaan wonen wanneer we getrouwd zijn. Het huis is zo gaaf! En het voldoet aan alle eisen die we hadden en dat waren nogal wat eisen! (Rustige buurt, winkels en centrum op afstand, openbaar vervoer in de buurt, mooie tuin en veel kamers.)
We krijgen het huis waarschijnlijk in december of januari. Nu zijn we aan het kijken naar vloeren en wat we met de muren willen, aangezien daar heel lelijke structuurverf op zit.(Van de huidige bewoners) Nu is mijn vriend wel een goede klusser, maar de muren wil ik door een proffesional laten doen aangezien er nu al prutswerk opzit. De vloeren weet ik nog niet, waarschijnlijk kiezen we voor een goede kwaliteit en wordt de vloer dan ook gelegd. Ik weet niet of het dan inbegrepen zit bij de prijs, de service van het leggen van de vloer. Ik ben geen klusser, heb er ook geen verstand van... Vind het wel leuk om meubeltjes etc uit te zoeken. Ik houd erg van klassiek en mijn vriend van modern
Tuinfluiter schreef:MissF: bij ons helpt het vaak met afdingen dat als je bijv een keuken zou gaan kopen en je wilt flink afdingen maar het winkelpersoneel geeft weinig korting, je dan gewoon zegt: oke, dan houd het op dan gaan we wel naar iemand anders![]()
Wij zijn vandaag even wezen kijken voor keukens, nog niet uitgekozen, meer voor de maten en hoe het in de keuken komt te staan, of we een U-keuken doen of een L-keuken.
We hebben leuke dingen gezien hoor.
Het word hoogstwaarschijnlijk iets met een ouderwetse uitstraling, een hele mooie schouw en een flink kookstel en een mooie granieten spoelbak.
Kate Spade schreef:Voor in het nieuwe huis gaan we geen laminaat leggen in de woonkamer, we wilden graag een houten vloer. Eiken lijkt ons erg mooi. Een eikenhouten vloer is erg duur, maar mijn vriend is erg handig dus kan hij het misschien zelf leggen.
Als ik tijd heb bekijk in tijdschiften van VTwonen, voor mooie meubeltjes. Zelf heb ik een klassieke smaak, maar mijn vriend houdt nogal van strak en modern. Mijn zin krijg ik vast niet helemaal, maar dat hoeft ook niet. Ik vind het wel leuk om het helemaal samen te doen; modern klassiek ofzoWe hebben al een bank gezien die we beide mooi vinden. Een grote hoekbank, liefst grijs, waar je gezellig met veel mensen kunt zitten en allemaal gezellige kussens op kan leggen. En een teakhouten eettafel en een mooie zwarte boekenkast. Mijn wens is een mooie kroonluchter. Als ik tijd heb zal ik wel even wat plaatjes zoeken
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 80 gasten