Zwanger deel 5

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 24 dec 2008 18:56

Idd stom! Kon ze het beter andersom doen bellen en zeggen dat ze zwanger is en goede feestdagen en geen kaart, dan een kaart met goede feestdagen en ik ben zwanger!

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 24 dec 2008 19:12

iedereen gefeliciteerd met zwangerschap en familieuitbreiding!

Nou missf....laatste loodjes...spannen hoor! We zijn erg benieuwd!

Enne van al die zwangeren zou ik ( bijna) weer de kriebels krijgen :mrgreen:

Memmem
Moderator

Berichtdoor Memmem » 24 dec 2008 23:10

Zwangeren onder ons gefeliciteerd! Ik hoop voor jullie dat je over een tijdje een gezond en lief kindje in je armen mag hebben.

Annet, wordt het een broertje of zusje? Is het nieuwtje er af denk ik.
Hier ooit eens hommeles gehad dat ik het niet tegen mijn schoonzus vertelde maar mijn man tegen zijn broer. Ik ga er van uit dat zij het dan wel tegen elkaar vertellen maar blijkbaar niet.....

Hier krijgen wij eind juni ook weer een neefje of nichtje erbij. Is wel leuk 2 zwangere zussen.

ChupaChups
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor ChupaChups » 24 dec 2008 23:20

Alle zwangeren nog gefeliciteerd !

En degenen die een neefje/nichtje erbij hebben.

Ik merk in mijn omgeving ook dat het baby-boom is hoor!

Heb ook een aantal zwangere vriendinnen nu...is wel apart. Maar erg leuk :)

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 25 dec 2008 14:27

wat een mooi ventje Daphne :D:D :8>
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Heidebloem
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Heidebloem » 27 dec 2008 13:56

Gefeliciteerd met alle zwangerschappen en neefjes en nichtjes!
Weet uit ervaring hoe leuk het is om tante te zijn!

Wat betreft die kerstkaart annet; das idd niet leuk om het nieuws zo te horen. Mijn vriendin vertelde laatst ook zoiets, had ze per mail te 'lezen' gekregen dat ze een neefje of nichtje kreeg. En het gekke ervan was ook nog dat dat zelfde mailtje ook naar de (schoon)ouders was gestuurd, die wisten niet wat ze zagen!
AfbeeldingAfbeelding

Zonnetje
Mineur
Mineur

Berichtdoor Zonnetje » 29 dec 2008 11:53

Mijn zus is over 4 weken uitgerekend, dan wordt ik voor de 18e keer tante, tenminste wat mijn familie betreft. Aan de kant van mijn man zijn 14 kleinkinderen, met Mathilde meegerekend.

Zelf moet ik nog 11,5 week, deze zwangerschap gaat voor mijn gevoel veel sneller dan de 1e keer.

Sterretje
Moderator

Berichtdoor Sterretje » 29 dec 2008 12:05

Memmem schreef:Zwangeren onder ons gefeliciteerd! Ik hoop voor jullie dat je over een tijdje een gezond en lief kindje in je armen mag hebben.

Annet, wordt het een broertje of zusje? Is het nieuwtje er af denk ik.
Hier ooit eens hommeles gehad dat ik het niet tegen mijn schoonzus vertelde maar mijn man tegen zijn broer. Ik ga er van uit dat zij het dan wel tegen elkaar vertellen maar blijkbaar niet.....

Hier krijgen wij eind juni ook weer een neefje of nichtje erbij. Is wel leuk 2 zwangere zussen.

Herkenning... na bevalling belden we neef. Zijn vrouw later boos dat we haar niet persoonlijk hadden gebeld.... :?
Time flies when you have none!

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 29 dec 2008 12:15

Je moet op een bepaald wel nucht zijn vindt ik. Of ben ik te nuchter?

Ik kreeg ook van m'n ouders te horen toen m'n zus in verwachting was en toen het kind geboren was. Tsja. ach ik maak me er niet druk om.

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 29 dec 2008 12:27

wij hebben alleen onze ouders gebeld.. en gevraagd of zij het verder doorgaven.. ik had echt geen zin om iedereen te bellen ofzo..

Sterretje
Moderator

Berichtdoor Sterretje » 29 dec 2008 12:38

Wij hebben het bij beide families verteld toen iedereen samen was. Alle vliegen in 1 klap. En verdere vrienden en familie week later toen veel van hen ook allemaal bij elkaar waren.

Ik had ook geen zin om iedereen af te bellen. Want wie doe je wel niet enz.. alleen beste vriendin wel ff gebeld :P
Time flies when you have none!

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 29 dec 2008 12:39

mijn zwager belde om 8.00 uur 's ochtends (2 uur na de geboorte) eerst de ouders gebeld en daarna ff bijkomen. Mijn zwager heeft dus alleen de ouders en zijn familie (zussen en broer) gebeld. Of de schoonfamilie (de kant van m'n schoonzus) is gebeld weet ik niet, dat zijn er nog al heel wat....
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 29 dec 2008 13:42

Dat we een kindje verwachten heb ik 2 uur nadat de test positief aangaf al aan mijn moeder verteld. De dag erna 's morgens aan mijn schoonouders, ''s avonds aan mijn vader.
Daarna hebben we gewacht tot de echo. Die avond heeft mijn man al zijn broers en zussen gebeld, en ben ik langs mijn zusje en broertje gegaan en heb ik mijn zus en oma gebeld.
Een week later gingen we een weekendje weg met mijn vriendinnen en daar hebben we het toen ook verteld.
Verder kwam iedereen het gewoon via via te weten ofzo. Of toevallig tijdens een verjaardag dat mijn man buiten zat met een vriend:' Tja, nu word ik papa.' Wastie helemaal vergeten dattie dat nog niet had verteld aan zijn vrienden :D Dus die vriend stormt naar binnen en feliciteert mij, midden in een stampvolle kamer. Toen wist iedereen van zijn vrienden het meteen :D

Het gaat hier trouwens nog best. Alles is klaar voor de baby (alleen de nesteldrang blijft nog niet echt frequent komen, waardoor niet alles picobello netjes is, maar da's jammer dan :D). Dus laat maar komen :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 29 dec 2008 21:19

Bij Eva Lynn dr zwangerschap heb ik het via de uitnodiging van Sarah dr eerste verjaardagsfeestje laten weten. (ouders wisten het toen al)
Groetjes van Gertjan&Elize, Sarah & ??? dus men moest maar raden :lol: Vrienden heb ik het de eerste keer via de mail verteld, de tweede keer zijn we gaan uit eten en heb ik het tijdens het eten verteld.

De eerste keer hebben we het de broers/zussen telefonisch verteld, maar vond het met die uitnodiging voor Sarah dr verjaardag weer wat anders :)

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 30 dec 2008 22:08

Zo, nu ga ik niet langer meer moeite doen m'n mond te houden...

Onze uk wordt grote broer!! :D

Terug naar “Archief”