Moderator: Moderafo's
Ik leef zo met jullie mee. Kan goed begrijpen hoe je je voelt! Zo'n afwijzing is mijn grootste angst! Je hoort soms zulke rare redenen waarom iemand afgewezen wordt! Zoals jullie ook. Heb je een goed huwelijk, zou je te close zijn om open te staan voor een kind
. Belachelijk! Ben je al zo'n twee jaar met de procedure bezig, zou het toch niet doorgaan! Wilde dat wij ook al zo ver waren als jullie! Wij hebben net het medich oz achter de rug, dus nog een half jaartje waarschijnlijk voor ons gezinsonderzoek begint. In onze regio (ZH) lopen ze een beetje achter...
Saskia schreef:Sjonge jonge zeg, wat een gedoe elke keer voor jullie! Ik vind het zo dapper dat jullie elke keer weer de strijd aangaan, echt petje af!
Saskia schreef:Sjonge jonge zeg, wat een gedoe elke keer voor jullie! Ik vind het zo dapper dat jullie elke keer weer de strijd aangaan, echt petje af!
Begint het circus nu weer opnieuw? En dan dezelfde raadsonderzoekster of krijgen jullie een andere?
en fijn dat het goed uitpakte!!
!*Annette* schreef:Hè toch allemaal... heel veel succes met de komende gesprekken!
Jullie komen er wel! Veel sterkte verder
!
Ach, dapper, tja, dat horen we van zoveel mensen. Ook van mensen die het proces al hebben doorlopen, die dus weten hoe alles voelt en wat het emotioneel gezien met je doet... maar weet je... het gaat hier om ons kind/onze kinderen! Dan vecht je wel hoor, we vechten namelijk als papa&mama!

LauraC schreef:*Annette* schreef:Hè toch allemaal... heel veel succes met de komende gesprekken!
Jullie komen er wel! Veel sterkte verder
!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten