Afslanken (deel 3)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 15 okt 2008 10:03

MissF schreef:Haha, ja ik ben echt veel aangekomen. Nu is mijn buik er ook wel naar, maar ik zit zeker aan de + 13 ondertussen. En ik moet nog 3 maanden! Pfff....Er zitten zeker wel wat kilo's extra vet aan (ik kom altijd heel snel aan van snoep en koekjes), maar die buik zal ook wel zat wegen. Maar opletten kan geen kwaad ;) Dus heb ik vandaag al 8 bruine boterhammen op :) En niet eens allemaal met vlokken, dus het komt goed :D

Had ik ookMiss F. Ik ben gegroeid tot ongeveer 32 weken en daarna geen nog maar 1of 2 kilo. Ik had alleen wel veel honger. Dus ik at ook regelmatig dingen tussendoor. Alleen die kilo's erweer af is een groter probleem. Ik ben nu na mn bevalling er al 13 kwijt. Ik moet er nog 5. Volgende week ga ik beginnen met sporten!

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 15 okt 2008 10:07

ajl schreef:
MissF schreef:Haha, ja ik ben echt veel aangekomen. Nu is mijn buik er ook wel naar, maar ik zit zeker aan de + 13 ondertussen. En ik moet nog 3 maanden! Pfff....Er zitten zeker wel wat kilo's extra vet aan (ik kom altijd heel snel aan van snoep en koekjes), maar die buik zal ook wel zat wegen. Maar opletten kan geen kwaad ;) Dus heb ik vandaag al 8 bruine boterhammen op :) En niet eens allemaal met vlokken, dus het komt goed :D

Had ik ookMiss F. Ik ben gegroeid tot ongeveer 32 weken en daarna geen nog maar 1of 2 kilo. Ik had alleen wel veel honger. Dus ik at ook regelmatig dingen tussendoor. Alleen die kilo's erweer af is een groter probleem. Ik ben nu na mn bevalling er al 13 kwijt. Ik moet er nog 5. Volgende week ga ik beginnen met sporten!

Nouja, dat doe je dan toch wel onwijs goed? Maar je geeft ook borstvoeding he? Dat schijnt ook mee te helpen. En daar ga ik zeer waarschijnlijk toch niet aan beginnen. Honger hou ik idd ook gewoon. Maar ik eet wel gewoon als ik honger heb, alleen niet meer al die koeken en zakken snoep. En het is helemaal niet moeilijk :D

Succes met die laatste 5!
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 15 okt 2008 10:17

hier hielp borstvoeding helemaal niks om de kilos kwijt te raken.. dat gaat niet altijd op!

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 15 okt 2008 14:18

Ik ken iemand die werd echt heel erg dun toen ze borstvoeding gaf die moest van de HA stoppen. En ik ken ook iemand die komt giga aan als ze borstvoeding geeft zegt dus helemaal niks is echt p.p. verschillend.

gempa
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor gempa » 15 okt 2008 14:25

idd, ik heb ook de pech dat het niks hielp, en heb ze toch alle 4 tot 10 maanden bv gegeven, maar mn vriendin moest ook stoppen omdat ze te mager werdt

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 16 okt 2008 10:38

Volgens mij val ik wel langzaam af van borstvoeding. Ik eet in iedergeval meer dan voor mn zwangerschap. Het gaat bij mij in ieder geval niet snel. Ik was namelijk tegelijk zwanger met mn buurvrouw en zij was alle 20 kg binnen 2 weken kwijt :shock: .

*|Scatie
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor *|Scatie » 16 okt 2008 16:28

Dan heeft haar buik waarschijnlijk ook niet te zoveel tijd gehad om te herstellen, lijkt mij?
Volgens mij kun je wat dat betreft beter wat langzamer afvallen.

Funlover
Majoor
Majoor

Berichtdoor Funlover » 20 okt 2008 18:20

Hee bloempje,
Ik dacht dat ze bij de AH pakjes mineraalwater eigen merk hadden....
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 23 okt 2008 07:25

-4.

Ansje
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Ansje » 23 okt 2008 20:42

Evelien schreef:-4.

Goed bezig! :wink:
Oordeelt niet, opdat gij niet geoordeeld wordt.

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 23 okt 2008 21:40

Ansje schreef:
Evelien schreef:-4.

Goed bezig! :wink:

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 23 okt 2008 21:43

het is echt een strijd hier... ik hoop dat ik het vol kan gaan houden.

zaterdagavond gaan we uit eten en voor die tijd bekijk ik wel wat ik eet (dus vetarm etc.).

*Annette*
Majoor
Majoor

Berichtdoor *Annette* » 27 okt 2008 14:37

+ 3 :x p:)q :x

Totaal eigenschuld natuurlijk :oops:. Op vakantie geweest, allemaal lekkere dingen natuurlijk, weinig beweging. Enja giga vreetbuien, zit niet lekker in me vel, en dan krijg ik giga vreetbuien.

Merk ook gelijk dat ik weer ben aangekomen, had bijna de aangekomen kg's van de zomer eraf. Zat op 64, en nu weer op 67 :?. Voel me spekbuikje weer opzetten en dat moet er heel snel weer af, want dat gevoel wat het geeft, staat me niet aan. En in me gezicht zie je het ook, kreeg vanmorgen te horen dat ik gegroeid was :? :x :oops: :x :?.

*gaat maar even een rondje lopen met de hond*
Wat de toekomst brengen moge........

Saskia
Majoor
Majoor

Berichtdoor Saskia » 27 okt 2008 15:42

Toch is het oneerlijk verdeeld, ik doe hard m'n best om aan te komen en zowaar: twee kilo in de plus ;)
Afvallers: heel veel succes allemaal!

Rienuku

Berichtdoor Rienuku » 28 okt 2008 17:53

' 2 kilo in plus' ;)

Ik moet hard mijn best doen om ervoor te zorgen dat ik mijn spijkerbroek nog 5 weken aankan :(
Ik kan hier niet zeggen dat ik niet meer eet, want dan ben ik ziek, en krijg ik een half uurtje later nog iets van pudding of taart :(
Hellup... het word oorlog!!

In Nederland maar eens flink gaan vasten! Dat kan geen kwaad!

Terug naar “Archief”