40 dagen zonder seks bij de EO

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

MrSokkie

Berichtdoor MrSokkie » 12 feb 2008 21:35

parsifal schreef:Gefeliciteerd MrSokkie :), doe toch je best maar.

3 weken nog, komt goed!

Wat betreft het programma over Mark. Ik vond het hier eigenlijk niet echt op zijn plaats om Mark van gebrek aan respect te beschuldigen. Komop de meiden waren hier de respectlozen, zij wilden hem koste wat het kost het bed in krijgen. Gedragsverandering is belangrijk ja, maar ook verandering van vrienden en vriendinnen geloof ik.

Ja, inderdaad. Alhoewel ik niet vermoed dat Mark zich in een andere vriendenkring op zijn plaats zou voelen.

Verder verbaas ik me er niet over dat nadat hij 1 keer in de fout is gegaan, dat hij ook gelijk nog twee keer ging. Volgens mij komt dit vooral voort uit het balen van jezelf. Als iemand eetproblemen heeft en hij heeft een keer een gebakje op, terwijl hij vindt dat niet mag, zal hij er hoogst waarschijnlijk ook nog een pak koeken en een zak chips achter aan proppen. Dit is niet uit verlangen naar eten, maar eerder omdat het je even niets meer kan schelen.

Dat is inderdaad wel een beetje het risico van jezelf op deze manier alles ontzeggen. Zeker als je het helemaal niet gewend bent en er eigenlijk ook niet helemaal achter staat, want dat gevoel kreeg ik wel een beetje. Het was voor hem echt een straf bijna.

esli
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor esli » 13 feb 2008 14:52

Ik vond ook dat de meiden hier geen respect hadden en Mark kwam op mij onzeker over. Het leek mij een beetje alsof Arie niet in zag dat vrouwen soms ook respectloos kunnen zijn (op gebied van sex) en mannen onzeker.

meelezer
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor meelezer » 14 feb 2008 12:26

Denkertje21

Berichtdoor Denkertje21 » 14 feb 2008 14:10

De laatste uitzending was wel heel treffend: Jongens worden altijd als respectloos neergezet...

Maar hier zaten al die meiden achter Mark aan en zaten ze hem gewoon ordinair te verleiden!

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 14 feb 2008 14:54

Verleiden vind ik een erg chique woord. Opgeilen klinkt niet netjes, maarja, dat was het ook niet!
pobody's nerfect

Floefloe
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Floefloe » 15 feb 2008 10:26

Idd, ik heb 'm net gezien, en die meiden waren net zo hard als z'n vrienden van plan om het hem zo moeilijk mogelijk te maken. In die zin heeft hij niet eens zo slecht gedaan. Opvallend overigens dat dat weekendje weg helemaal verpest was. 'Auto kapot, geen sex ... dan blijft er weinig over om me gelukkig te maken'.
I was there Gandalf, I was there the day the strength of man failed

Abdijbiertje om 1:00
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Abdijbiertje om 1:00 » 15 feb 2008 14:28

Ghe idd. Hij ging aardig onderuit toen hij een date had waarbij hij zich in moest houden. Dat vond hij helemaal niks. Tja, als je niks anders doet dan alleen maar seks hebben hou je niet veel gesprekstof over.

Wel dom van hem dat hij dat spul in zijn drankje goot. Dat is vragen om moeilijkheden.
Ceterum censeo Amstelodamum esse delendum

Hippieblijhoofd
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Hippieblijhoofd » 15 feb 2008 17:03

ze gebruiken de uitdrukking 'ik heb een muurtje om me heen gebouwd' wel érg vaak.. :|

MrSokkie

Berichtdoor MrSokkie » 15 feb 2008 18:21

Hippieblijhoofd schreef:ze gebruiken de uitdrukking 'ik heb een muurtje om me heen gebouwd' wel érg vaak.. :|

De meeste mensen hébben ook een muurtje om hen heen gebouwd en weten het vaak zelf niet.

Hippieblijhoofd
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Hippieblijhoofd » 15 feb 2008 20:58

MrSokkie schreef:
Hippieblijhoofd schreef:ze gebruiken de uitdrukking 'ik heb een muurtje om me heen gebouwd' wel érg vaak.. :|

De meeste mensen hébben ook een muurtje om hen heen gebouwd en weten het vaak zelf niet.

Ohja, dat is zo. Maar het is wel een erg makkelijk en vaag begrip. En ik erger me eraan dat het in elke uitzending weer terug komt, ook al is het nog zo waar.

Denkertje21

Berichtdoor Denkertje21 » 15 feb 2008 21:38

Afbeelding

Atheist1984

Berichtdoor Atheist1984 » 15 feb 2008 23:10

Denkertje21 schreef:Afbeelding

:lol: :lol: :lol:

Gevoel voor humor heb je wel denkertje :D

meschianza
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor meschianza » 16 feb 2008 13:45

Abdijbiertje om 1:00 schreef:Ghe idd. Hij ging aardig onderuit toen hij een date had waarbij hij zich in moest houden. Dat vond hij helemaal niks. Tja, als je niks anders doet dan alleen maar seks hebben hou je niet veel gesprekstof over.

Wel dom van hem dat hij dat spul in zijn drankje goot. Dat is vragen om moeilijkheden.

Vond het wel een beetje rot voor hem dat ze hem gelijk in een chique restaurant neerzetten. AL hadden ze nou een gezellig eetcafe of relaxed restaurantje gedaan ofzo, daar kan je ook je meisje als een dame behandelen. Ik zou me er ook lichtelijk ongemakkelijk voelen, laat staan een jongen die normaal onderuitgezakt in snelle auto's rondsjeest.

Daarbij vond ik heel erg dat ze hem aanspraken op hoe hij met die mieden omging, dat hij ze misbruikte. Terwijl ik ook denk : die meiden laten zich zelf ook zo behandelen. (Ik bedoel waar is je zelfrespect gebleven als je je door je vriend bij je haren laat grijpen en je hoofd in zijn kruis laat duwen waar al zn vrienden bij staan) Ze misbruiken elkaar vermoed ik.
''Duisternis verdwijnt niet door duisternis. Dat kan alleen licht. Haat verdwijnt niet door haat. Dat kan alleen liefde.'' Martin Luther King

meschianza
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor meschianza » 16 feb 2008 13:47

Atheist1984 schreef:

Eo-ers schijnen inderdaad heel goed te zijn in bed, dus wie durft het aan.
(wat is een EO-er btw)
''Duisternis verdwijnt niet door duisternis. Dat kan alleen licht. Haat verdwijnt niet door haat. Dat kan alleen liefde.'' Martin Luther King

André

Berichtdoor André » 16 feb 2008 13:53

Atheist1984 schreef:

Vind je?

Terug naar “Archief”