parsifal schreef:Gefeliciteerd MrSokkie, doe toch je best maar.
3 weken nog, komt goed!
Wat betreft het programma over Mark. Ik vond het hier eigenlijk niet echt op zijn plaats om Mark van gebrek aan respect te beschuldigen. Komop de meiden waren hier de respectlozen, zij wilden hem koste wat het kost het bed in krijgen. Gedragsverandering is belangrijk ja, maar ook verandering van vrienden en vriendinnen geloof ik.
Ja, inderdaad. Alhoewel ik niet vermoed dat Mark zich in een andere vriendenkring op zijn plaats zou voelen.
Verder verbaas ik me er niet over dat nadat hij 1 keer in de fout is gegaan, dat hij ook gelijk nog twee keer ging. Volgens mij komt dit vooral voort uit het balen van jezelf. Als iemand eetproblemen heeft en hij heeft een keer een gebakje op, terwijl hij vindt dat niet mag, zal hij er hoogst waarschijnlijk ook nog een pak koeken en een zak chips achter aan proppen. Dit is niet uit verlangen naar eten, maar eerder omdat het je even niets meer kan schelen.
Dat is inderdaad wel een beetje het risico van jezelf op deze manier alles ontzeggen. Zeker als je het helemaal niet gewend bent en er eigenlijk ook niet helemaal achter staat, want dat gevoel kreeg ik wel een beetje. Het was voor hem echt een straf bijna.