De refowebkids [deel 3]

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 14 nov 2007 21:55

liefje schreef:Hey Bloempie lekker is dat he? hoeveel voeding geef je in de vier flessen? en wat geef jij thomas er nu naast? wij geven alleen nog maar fruit, jij toch ook al groenten, en op welke tijden geef je wat? leuk om dat allemaal te vergelijken :lol:
En hoe is het bij de huisarts afgelopen?

MAtteo krijgt nu ook bijvoeding... ze raadden aan om met reflux eerder te beginnen met bijvoeding... MAtteo krijgt nog niet zo veel bijvoeding... vindt de borst geven veel makkelijker :lol: :lol:

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 15 nov 2007 09:55

liefje schreef:Hey Bloempie lekker is dat he? hoeveel voeding geef je in de vier flessen? en wat geef jij thomas er nu naast? wij geven alleen nog maar fruit, jij toch ook al groenten, en op welke tijden geef je wat? leuk om dat allemaal te vergelijken :lol:
En hoe is het bij de huisarts afgelopen?

Ja heerlijk om naar bed te kunnen gaan wanneer ik wil! Nu merk ik trouwens wel dat de vermoeidheid naar boven komt. Niet dat ik veel slaaptekort had, maar een keer het klokje rond slapen zat er niet meer bij.
Thomas schema:
8.00 papfles 210cc
11.00 fruithap
12.00 fles 210cc
16.00 fles 210cc
19.45 groente
20.00 fles 210cc

Groente gaf ik nog niet elke dag. Hij heeft een paar keer wat op, maar dat was meer als hij lag te huilen terwijl wij aan het eten waren. Dan mocht hij erbij en kreeg een groentehapje.
Zelf vind ik wel dat hij laat zijn groentehapje krijgt, maar op het cb zeiden ze dat ik het gekoppeld aan een fles moet geven en voor de fles van 16.00 uur vind ik weer zo vroeg.

Hoe ziet Danique haar schema er uit?

Ik was gister helemaal (*&^%$# door de huisarts. Gister was er een ander als de eerste keer en ze keek helemaal niet goed. Richtte gewoon een grote lamp op Thomas kont en zegt: Ik zie niks hoor. Dus ik nog zeggen: Dat komt omdat het aan de binnenkant zit, van buitenaf is niets te zien en de andere dokter keek met een speciaal apparaatje. Zegt ze alleen 'Oh', nou trek z'n kleren maar weer aan. Van haar moest ik het nog maar een week aankijken. Ze wist volgens mij gewoon niet wat ze moest doen...&^%$!!
En natuurlijk ging het 's avonds precies mis en wilde meneer zijn fles niet meer. Uiteindelijk anderhalf uur later toch nog gelukt, maar het gaat gewoon niet zoals het moet. :(
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

*Annette*
Majoor
Majoor

Berichtdoor *Annette* » 15 nov 2007 11:15

Wat belachelijk bloempie!!!! Zou als ik jou was gewoon weer n nieuwe afspraak maken, maar dan bij de huisarts die je de eerste keer had. Het moest na een paar dagen al over zijn, na dik ander halve week is het nog niet zoals het moet, en dan zegt ze gewoon kijk het nog maar n week aan :shock:. Sterkte ermee!
Wat de toekomst brengen moge........

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 15 nov 2007 11:59

wat een stomme huisarts bloempie!!

hier vanmorgen naar het cb geweest met milan... vond het zeer onprettig! kreeg niet eens de tijd om met dingen te komen waar ik vragen over had.. kortom.. heb er niks aan gehad :x :roll:

Toen we naar huis gingen is milan gevallen!! plat op zn mond... nu heeft hij van 2 voortanden een stukej af en hij heeft ene hele dikke lip!

jaccootje85
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor jaccootje85 » 15 nov 2007 12:02

trijntjejohanna schreef:wat een stomme huisarts bloempie!!

hier vanmorgen naar het cb geweest met milan... vond het zeer onprettig! kreeg niet eens de tijd om met dingen te komen waar ik vragen over had.. kortom.. heb er niks aan gehad :x :roll:

Toen we naar huis gingen is milan gevallen!! plat op zn mond... nu heeft hij van 2 voortanden een stukej af en hij heeft ene hele dikke lip!

Voor vragen ga je toch juist naar t cb dacht k :shock: :roll:
Je hebt vandaag dus je portie alweer gehad... arme milan. Succes!
Szent az Úr

vlinder
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor vlinder » 15 nov 2007 15:45

Evelien schreef:eeej vlinder ik zat me al af te vragen waar jij gebleven was!!

Maar je bent weer boven water. Hoe is het met jou kids!? en met de kleine Timo.

Ja ben nogal druk op het moment ( met klussen in huis) maar ben er zo nu en dan weer ff :wink:

Met de kinderen gaat alles goed.
Merel had gisteren weer iets leuks, ik vertelde dat hun tante een baby krijgt en ze zeiden oh wat leuk, dus ik zei ja en de baby komt in Mei.
Merel keek me aan ( je zag haar denken) en ze zei : in jou?? zit die dan in jou buik, dus ik zei nee de baby komt in Mei ( had eerst nog niet eens door wat ze bedoelde en dacht dat ze het niet goed gehoord had)
Maar ze bleef maar zeggen dat de baby dan in mij zat, dus toen kreeg ik het door en moest ik er erg om lachen :lol: ( daarna maar even uitgelegd hoe de vork in de steel zat :mrgreen: )

Met Joshua gaat het ook goed :) hij gaat al hele zinnen lezen, echt groot worden ze dan!

Timo is bijna 20 maanden ( de tijd vliegt)
Het is een lekker ventje maar hij kan ook behoorlijk boos worden :roll:
Dan gooit hij zich boos op de grond en ligt dan met armen en benen te maaien.
Zal de leeftijd wel zijn denk ik :-k
De creche op zondag is nog een drama....anderhalf uur staat hij te huilen en ze krijgen hem niet stil, dus dan word ik er maar weer uitgehaald.
Hij klampt zich al helemaal aan mij vast als hij al merkt dat ik weg wil lopen.
Maar ik zet toch door, hij moet het gewoon leren anders kan ik nooit eens weggaan of meegaan de kerk in.

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 15 nov 2007 15:48

wat een pech vlinder!!! Maar ik denk idd dat je toch ook af en toe eens weg zou moeten kunnen, anders wennen ze nooit aan bijv. een oppas o.i.d.! Leuk dat je weer aan het klussen bent! Foto's wel laten zien he :wink:
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

vlinder
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor vlinder » 15 nov 2007 21:47

uiteraard :wink: of je komt gewoon kijken :mrgreen:

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 16 nov 2007 00:46

*Annet* schreef:Meiden, ik heb nog leuke site voor de verjaardagen van onze schatten.

www.woordslinger.nl

Ik dacht, dat kan ik zelf ook! Vandaag twee gemaakt voor kindje van nicht en een voor een vriendin. Ze zijn beide van de week bevallen. Ik heb een nieuwe hobby :mrgreen:

Fotootjes:

Afbeelding

Afbeelding

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 16 nov 2007 07:49

Leuk!!! zo hoe maak je dat? en maak je die letters ook zelf?

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 16 nov 2007 08:09

Leuk Jamillah. Een vriendin van ons gaf ons zo'n slinger cadeau voor ons trouwen met onze namen naast elkaar, ook een leuk idee...

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 16 nov 2007 08:17

Dank.. Ik heb een H-G slinger uit elkaar gehaald voor de letters en andere letters zelf gemaakt. Verder knippen en aan elkaar zetten. Wel een aardig karwei maar dan heb je ook wat :)

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 16 nov 2007 08:50

uhm... *kuch*... Jamillah, Christiaan wordt bijna 2 8-[
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 16 nov 2007 09:08

Leuk ideetje voor Sarah dr verjaardag!! Maarre wat voor papier gebruik je? :) Heb nog bijna 3 maanden om te proberen :lol:

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 16 nov 2007 09:33

lammetje schreef:Leuk ideetje voor Sarah dr verjaardag!! Maarre wat voor papier gebruik je? :) Heb nog bijna 3 maanden om te proberen :lol:

Ghehe ja inderdaad en het is leuk tijdverdrijf! Ik heb fotokarton 300 gr gebruikt en heb een speciale tang gekocht om de delen aan elkaar te bevestigen. Dat was even een investering maar dat maakt niet uit.

Terug naar “Archief”