Moderator: Moderafo's
JeeWee schreef:Wel grappig om over al die ditjes en datjes te lezen. En allemaal vrouwen natuurlijk![]()
Nou heb ik niet zoveel met plukken en oorlogskleuren.
Dat lijkt me ook wel logisch voor mannen.
Maar veel refomannen schijnen het al eng te vinden als hun vrouw met een pot crème aankomt.
Nou zijn wij mannen gelukkig gezegend met een dikkere huid en dus minder rimpels.
Mortlach schreef: En het feit dat ons uiterlijk ons over het algemeen weinig kan schelen
nita schreef:dit is wel grappig! wij hebben zo`n plankje onder de spiegel die staat op misschien 3 dingen van mij na helemaal vol van spullen van mijn man, en de wasmachine zwerven dan ook nog zo zijn spullen
van nivea heeft ie facewash, dan zn scheermes, scheergel, gel, haarlak, mousse, aftershave (verschillende) luchtjes (vershillende) deo (verschillende), want dan heeft ie keusoh ja en tot 10 uur s avonds mag je niet aan zn haar zitten
ajl schreef:Ik houd wel van verzorgde mannen. Wat ik wel vreselijk vind zijn mannen waar echt overal haar uitgroeit, oren, neus, onder de oksels enorme plakaten...brrr. Ik ben blij dat mijn man dat altijd bijhoudt.
Ik houd wel van verzorgde mannen. Wat ik wel vreselijk vind zijn mannen waar echt overal haar uitgroeit, oren, neus, onder de oksels enorme plakaten...brrr. Ik ben blij dat mijn man dat altijd bijhoudt.
ajl schreef:Hoho...ik zeg niet dat mannen helemaal 'kaal' door het leven moeten. Ik heb graag een man die behaarder is dan ik. Ik heb het over overtollig haar uit neusgaten en oren. Dat vind ik heel onverzorgd. Van mij mag ook het okselhaar wat bijgetrimd worden, vind ik zelf veel hygiënischer.....je rukt daardoor mannen veel minder snel. Borsthaar etc. heb ik geen enkel probleem mee.
kwebbel schreef:@nita: ik mag ook niet van m'n man in z'n haar woelenjammer hoor, ik doe t zo graag
er zit nl een halve pot gel in 's morgens, stel je voor dat z'n stekels door de war gaan..... ik noem m dan altijd krullenbol
![]()
en ja zo'n uitzonderlijk geval woont hier dus ook achter de voordeur.
Evelien schreef:Ik zou het echt heel gek vinden als m'n man z'n haren op z'n borst/armen/benen zal weghalen. Het staat bij hem en dat komt ook door z'n lange bos met haren.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 32 gasten