Pieter, je kontje staat er net niet op, is dat even jammer..

Moderator: Moderafo's
Boekenlezer schreef:...
Omega had het in zijn toespraak over de staphorsters. Ik had geen idee over wie hij het had. Maar op een zeker moment bleek ik ineens met ze in gesprek te zijn. Het was een groepje meisjes, die aan het begin van de avond een ietwat onwennig om zich heen keken, en van wie ik mij afvroeg: wie zijn dat? Zijn zij nieuw?
Mijn geheugen is niet meer zo scherp als toen ik een twintiger was, dus twee van de drie namen ben ik vergeten. Ik weet nog wel dat margarethamaria erbij stond. Die naam had ik kort voor die tijd al op het computerscherm gezien, dus dat onthoudt dan lekker makkelijk.
...
henkie schreef:Update.
(50)
...
margarethamaria
Caballero
Erwin
Arjan1984
Pucca
Opgeven via mail is nu niet meer nodig. Het kan wel handig zijn omdat je dan mijn foonnummer krijgt. Mocht je het niet kunnen vinden...
Boekenlezer schreef:henkie schreef:Update.
(50)
...
margarethamaria
Caballero
Erwin
Arjan1984
Pucca
Opgeven via mail is nu niet meer nodig. Het kan wel handig zijn omdat je dan mijn foonnummer krijgt. Mocht je het niet kunnen vinden...
Volgens mij is die laatste dus gewoon die Puccaatje[getal], want ik heb Pucca totaal niet gezien. Een vergissing blijkbaar.
Hippieblijhoofd schreef:Boekenlezer schreef:henkie schreef:Update.
(50)
...
margarethamaria
Caballero
Erwin
Arjan1984
Pucca
Volgens mij is die laatste dus gewoon die Puccaatje[getal], want ik heb Pucca totaal niet gezien. Een vergissing blijkbaar.
Pucca was niet op de meeting idd
En boekenlezer, heb je mij niet eens gezien?
Boekenlezer schreef:Hippieblijhoofd schreef:Boekenlezer schreef:henkie schreef:Update.
(50)
...
margarethamaria
Caballero
Erwin
Arjan1984
Pucca
Pucca was niet op de meeting idd
En boekenlezer, heb je mij niet eens gezien?
Jawel, ik heb jou wel zien zitten. Je zat te praten in een groepje waar o.a. Hananja, Raido en marina87 ook zaten.
Heb je mij ook 'herkend'? (Je had voor zover ik weet nog geen foto van mij gezien. Of toch wel?)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten