Refoweb's Dr.Love Clinic: vragen,oplossingen,verhaaltjes enz

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 08 feb 2004 01:46

JialiKelly schreef:Dr.Rosekapje!!!

Ik had u nog helemaal niet welkom geheten in ons midden.
Ik heb het zooo druk met de DVDopnames (van DrColumbus' aankomende DVD met mij in de hoofdrol :) )

Al veel goede berichten over je gehoord, en jawel : ik heb je posts nagelezen en ze getuigen van een groots inzicht in het gebied van De Liefde!

Succes! :D

Ja Jialikelly, ik heb de ruwe opnames al bekenen en die zagen er werkelijk veelbelovend uit. Net echt! :mrgreen:

maar die jongen, van de dvd 'zoenen, alléé, maar wel met z'n twee!'
vind ik niet zo'n geweldig acteur. Het is net alsof hij het niet lekker vind, zo kijkt hij.
geef hem nog 1 kans, anders plukken we wel iemand anders van de chat
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

Vin

Berichtdoor Vin » 08 feb 2004 02:09

Ik heb het idee dat @mic zijn rol beter zou kunnen waarderen.

TheShadow
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor TheShadow » 08 feb 2004 03:02

hmmm

(uit geheime bronnen:)

De eerstvolgende interne vergadering wordt een pittige.
I close my eyes, see you and me driving
If I am a river, you are the ocean
Got the radio on, got the wheels in motion ...

charlie
Mineur
Mineur

spoed!

Berichtdoor charlie » 08 feb 2004 10:36

beste docs,
kan ik een afspraak maken naar aanleiding van de refoweb-meeting?
houd u maar een dag vrij, geld is geen probleem. Graag zou ik u willen vragen ook de mogelijkheden te onderzoeken om bepaalde restrictie's te geven aan de uitingsvormen van nog niet nader omschreven personen..
(ik ga ervan uit dat, in tegenstelling tot mijn beperkt vermogen, uw onbeperkte intellegentie en ervaring bovenstaand verzoek op waarde kunt schatten.)
"I AM Too blessed to be stressed!" The shortest distance between a problem and a solution is the distance between your knees and the floor.

Vin

Re: spoed!

Berichtdoor Vin » 08 feb 2004 10:55

charlie schreef:beste docs,
houd u maar een dag vrij, geld is geen probleem. Graag zou ik u willen vragen ook de mogelijkheden te onderzoeken om bepaalde restrictie's te geven aan de uitingsvormen van nog niet nader omschreven personen..
(ik ga ervan uit dat, in tegenstelling tot mijn beperkt vermogen, uw onbeperkte intellegentie en ervaring bovenstaand verzoek op waarde kunt schatten.)

Beste Charlie,

*geeuw* *gaap* *rekt zich uit* Excuses.

Natuurlijk kun je even een afspraak maken, ik hou wel een dag in het weekend vrij; dan is het dubbel tarief :D

Wat een toeval dat je deze vraag stelt, we zaten namelijk nèt na te denken over restricties op uitingsvormen! Ik kan er natuurlijk niet te veel over zeggen om de betrokken personen niet te beschadigen maar ik heb er alle vertrouwen in dat we er uit komen.

Neem nog biertje, ik hoor het wel. 8)

TheShadow
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor TheShadow » 08 feb 2004 13:37

Afbeelding

wast niet druk dokters ???

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 08 feb 2004 13:56

Beste Charlie,
GELD is WEL een probleem Charlie, en wat die afspraak betreft, dat is niet nodig, want ik weet precies wat je bedoel :mrgreen:
ook wie je bedoeld :wink:

ben wel met het onderstaande eens, dat mijn intellegentie en ervaring niet te onderschatten zijn, want dat bedoelde je met die zin.

mijn advies is:

De betr. 'dame' is niet zonder handschoenen aan te pakken, dus koop een paar handschoenen, van die dikke leren handschoenen.
En dop je boontjes zelf, want in zo'n ogenschijnlijke 'echtelijke' ruzie ga ik me leven niet wagen :mrgreen:

heel veel sterkte lieve Charlie :wink: :mrgreen:
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 08 feb 2004 14:01

TheShadow schreef:Afbeelding

wast niet druk dokters ???

Ook dokters hebben recht op privacy, zeker als ze genieten van het samenzijn van de All-Time Refoweb Miss'en :wink:

Bij de wee, The Shadow, durf je nog steeds je gezicht op de meeting te laten vertonen? :mrgreen:
Grote mond, oké dat mag, maarrrrrr, ben je in real live ook zo scherp? :D

Bij deze daag ik je uit om ook op de volgende meeting te verschijnen :!:

En je kan je niet verstoppen nu, geen smoesje word geaccepteerd :D

Trouwens, ik proef enige jaloezie, klopt dat? :mrgreen:

TheShadow
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor TheShadow » 08 feb 2004 14:10

haha... col .. je kan wel psychiater worden...

misschein kom ik op die lan party
maar dat is nog niet zeker... en nog een eind weg

dusss

Johanne
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Johanne » 09 feb 2004 00:10

Even tusendoor meldt assistente Johanne zichzelf ook weer eens..:-)
Met las belofte hier weer iets vaker te gaan verkeren en om binnenkort hier de foto van de drs Love en hun assistentes te plaatsen..:-)
En Rosekapje natuuurlijk van harte welkom bij ons allemaal in de praktijk!:-)
"I am a lonely soldier, I fight my own war
Everyone's caught up in themselves
My wounded soul is tearing me down"

-Narnia-

charlie
Mineur
Mineur

Berichtdoor charlie » 09 feb 2004 09:01

columbus schreef:

Beste Charlie,
GELD is WEL een probleem Charlie, en wat die afspraak betreft, dat is niet nodig, want ik weet precies wat je bedoel :mrgreen:
ook wie je bedoeld :wink:

ben wel met het onderstaande eens, dat mijn intellegentie en ervaring niet te onderschatten zijn, want dat bedoelde je met die zin.

mijn advies is:

De betr. 'dame' is niet zonder handschoenen aan te pakken, dus koop een paar handschoenen, van die dikke leren handschoenen.
En dop je boontjes zelf, want in zo'n ogenschijnlijke 'echtelijke' ruzie ga ik me leven niet wagen :mrgreen:

heel veel sterkte lieve Charlie :wink: :mrgreen:

Geachte dokter,
Ik sta versteld van uw kennis, helderziendheid lijkt me beter op zijn plaats.
Maaruh,., even ter verificatie: ik zou graag van u horen wie en wat u dan in gedachten had.. (misschien had u een probleem in gedachten dat ikzelf nog niet onderkend had..)
"I AM Too blessed to be stressed!" The shortest distance between a problem and a solution is the distance between your knees and the floor.

essieee
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 09 feb 2004 09:06

zelfs charlie heeft problemen op dit gebied, wie had dat ooit kunnen denken!!!!!

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 09 feb 2004 09:31

Laat ik eens even vertellen hoe het met Ba Mi gaat! :mrgreen: Het is alweer een tijdje geleden en in die tijd is er een heleboel gebeurd!
Ba Mi's moeder is een heel vervelende vrouw en natuurlijk was ook Ba Mi weer erg aan zijn moeder gehecht! :cry: het zal ook niet waar zijn! Eergisteren heb ik Ba Mi maar gedumpt... :lol: :oops: De mattenklopper, die ik gekocht had om hem los te laten op de moeder van mijn ex van 34 kon ik nog net 1 keer gebruiken! :mrgreen:
En nu maar weer goed uit mn doppies kijken... :shock:
Ik hou het denk ik toch maar bij een Nederlander, heb ik ook niet zoveel last van cultuurverschillen! :wink:
Nou, dat was het verhaal wel... :mrgreen:
Afbeelding

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 09 feb 2004 11:36

Me heeft bewondering voor combussss...... ga zo door. :wink:

essieee
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 09 feb 2004 11:41