Uitspraak G. Wilders n.a.v. zijn verkiezingsoverwinning

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

antoon

Re: Uitspraak G. Wilders n.a.v. zijn verkiezingsoverwinning

Berichtdoor antoon » 31 mar 2014 11:20

Vorige eeuw hielden rijke blanke boeren zwarten als slaven met alle gevolgen van dien, slechte behandeling marteling enz.
Nu nemen veel zwarten wraak op blanke boeren door te moorden, inderdaad zulke toestandel lijken we hier niet te hebben

benefietdiner
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor benefietdiner » 31 mar 2014 11:35

Let eens op dit filmpje.
http://www.telegraaf.nl/tv/nieuws/binne ... t____.html
Wie worden er tegen gehouden.
Wie gaan er gewoon door.
Nederland is totaal in de war.
Zouden de politie die Marokkanen, die je ziet op het filmpje, niet gearresteerd moeten worden.

Bambi

Berichtdoor Bambi » 31 mar 2014 11:50

benefietdiner schreef:Let eens op dit filmpje.
http://www.telegraaf.nl/tv/nieuws/binne ... t____.html
Wie worden er tegen gehouden.
Wie gaan er gewoon door.
Nederland is totaal in de war.
Zouden de politie die Marokkanen, die je ziet op het filmpje, niet gearresteerd moeten worden.

Er waren ietsie pietsie meer opgefokte autochtonen aanwezig, die rustig gehouden moesten worden, denk ik.

De auto waar de M's in wegreden, was niet gejat. :mrgreen:

mealybug
Generaal
Generaal

Berichtdoor mealybug » 31 mar 2014 11:52

schelpje3 schreef:Elk jaar komen ze een paar weken op vakantie hier en dan horen wij de echte verhalen.
Het is ondanks alles, hier een stuk vrediger.

Oh, mijn verhalen zijn dus niet echt :lol: :lol: :lol:
Ik vind het allemaal best hoor.

Vooral niet komen kijken en wat meer levenservaring opdoen.
Lekker achter je pc op je cyberwolkje blijven zitten :wink:

Het is in jouw rotterdamse buurt zeker niet een stuk vrediger dan in mijn buurt, dat kan ik je echt verzekeren.
Maanden geleden, dat ik een sirene gehoord heb.

antoon

Berichtdoor antoon » 31 mar 2014 11:53

Zonder te kijken weet ik al dat je gelijk hebt, helaas ik geloof niet in een oplossing op korte termijn, eerst zullen regeerders doordrongen moeten worden van wat er werkelijk aan de hand is in Nederland.
Volgens mij hebben ze daar geen benul van, of hun status en portemonnee is belangrijker

Bambi

Berichtdoor Bambi » 31 mar 2014 11:58

antoon schreef:Zonder te kijken weet ik al dat je gelijk hebt, helaas ik geloof niet in een oplossing op korte termijn, eerst zullen regeerders doordrongen moeten worden van wat er werkelijk aan de hand is in Nederland.
Volgens mij hebben ze daar geen benul van, of hun status en portemonnee is belangrijker

Op dit moment zijn de regeerders alleen maar bezig met verkiezingsstrategieën.
En daarbuiten zijn ze er alleen maar mee bezig wat voor indruk ze op Europa en andere landen maken.

antoon

Berichtdoor antoon » 31 mar 2014 11:59

Inmiddels het filmpje gezien, deze Marokkanen zoude in elk normaal land gearresteerd worden.

StillAwake
Generaal
Generaal

Berichtdoor StillAwake » 31 mar 2014 18:38

Bambi schreef:Ik was er al bang voor.
Er is al een facebook pagina voor mensen die pleiten voor vrijspraak van de juweliersvrouw.

https://www.facebook.com/pages/Vrijspra ... 2360596909

Hoezo bang voor?
Op zich toch een logische reactie van mensen, dat iemand die zichzelf verdedigd daar niet voor vervolgd zou moeten kunnen worden?
Beroepsrisico van de inbreker zeg maar...

Bambi

Berichtdoor Bambi » 31 mar 2014 18:49

StillAwake schreef:Hoezo bang voor?
Op zich toch een logische reactie van mensen, dat iemand die zichzelf verdedigd daar niet voor vervolgd zou moeten kunnen worden?

Ik was er al bang voor dat de overvallers van Marokkaanse afkomst zouden zijn. :wink:

StillAwake
Generaal
Generaal

Berichtdoor StillAwake » 31 mar 2014 18:52

StillAwake schreef:Hoezo bang voor?
Bambi schreef:Ik was er al bang voor dat de overvallers van Marokkaanse afkomst zouden zijn. :wink:

OK, dan snap ik je...
Hulp voor Wilders vanuit onverwachte hoek als het ware.
Ik hoorde op Radio 1 een buurtvader uit Eindhoven. Tja, als dat de opvoeders zijn is het wellicht niet raar dat e.e.a. uit de hand loopt.
Bijzonder overigens dat heel veel burgemeesters aangifte tegen Wilders hebben gedaan, maar dat juist de (Marokkaanse) burgemeester van Rotterdam dat niet heeft gedaan...

Rozijn
Majoor
Majoor

Berichtdoor Rozijn » 31 mar 2014 18:59

Afbeelding

StillAwake
Generaal
Generaal

Berichtdoor StillAwake » 31 mar 2014 19:02

Rozijn schreef:Afbeelding

Zit nog wel iets in ook.
Schetst de denkwijze van veel mensen echt op heel subtiele wijze...

JeeWee
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor JeeWee » 31 mar 2014 22:06

mealybug schreef:
Enfin, 1 miljoen toeristen per maand zegt genoeg.
Het is hier fantastisch :-)

Ach, we hadden hier in dit 'rotland' vorig jaar 12,2 miljoen buitenlandse toeristen en dat in een land dat bijna 34 keer kleiner is dan het onvolprezen Zuid-Afrika. En dat in een land waar onze koning slechts één vrouw en 3 dochters heeft in tegenstelling tot de bijzondere president van Zuid-Afrika Jacob Zuma die het moet doen met slechts 5 vrouwen, 2 verloofdes en 18 kinderen...

Het is echt allemaal koek en ei in Zuid Afrika: In 2008 werden er bijna 22.000 mensen vermoord in Zuid-Afrika. Dit komt neer op ruim 60 moorden per dag. Alleen in Colombia werden in dat jaar nog meer mensen vermoord. Even triest zijn de cijfers van het aantal geregistreerde verkrachtingen. Dat waren er ruim 50.000 en daarmee staat Zuid-Afrika wereldwijd op de tweede plaats na de Verenigde Staten.

Maar stelt natuurlijk niks voor in verhouding met onze NEDERLANDERS met Marokkaanse ouders hier...
Geloof ziet het onzichtbare, gelooft het ongelooflijke en ontvangt het onmogelijke...

Faramir

Berichtdoor Faramir » 01 apr 2014 06:28

En er schijnt nog een derde overvaller te zijn: http://www.telegraaf.nl/binnenland/2245 ... ne___.html
Schijnbaar weet heel de Marokkaanse gemeenschap het in de regio maar iedereen houd hem de hand boven het hoofd. Want we hebben inmiddels wel gezien hoe de Marokkaanse gemeenschap meeleeft met de slachtoffers... Massale steunbetuigingen van koepelorganisaties voor het juweliers echtpaar... o nee, de daders worden verheerlijkt en men demonstreert tegen het grote onrecht wat ze is aangedaan...

Terug naar “Archief”