Leuk Judith! Fijn dat er al zoveel geregeld is.
Heel veel succes met jullie huis!
Moderator: Moderafo's
Hanny schreef:Over Anastasi: jullie halen haar door de war met Aranka Diephuis, zij opereert onder verschillende namen en licht al jaren aanstaande bruidjes op. Ze heeft al verschillende bedrijven gehad onder de namen "Bruidswereld", "Het Gouden Hart", en ze schijnt nu weer een bedrijf te hebben dat "Bubbles and Blessings trouwmode" (of iets dergelijks) heet. Op het Trouwforum loopt een uitgebreid topic hierover: http://www.trouwforum.nl/forum/index.ph ... uden-hart/ En inderdaad is er over deze mevrouw pas een stuk verschenen in het AD. Ze is actief (geweest) in onder andere Nieuwegein, Amersfoort en Soest.
Ik ben een tevreden klant van Anastasi (en de vriendin waar Jo'tje het over had eerder in dit topic) en wilde dus even laten weten dat het NIET Anastasi is die mensen oplicht!
Over Anastasi: jullie halen haar door de war met Aranka Diephuis, zij opereert onder verschillende namen en licht al jaren aanstaande bruidjes op. Ze heeft al verschillende bedrijven gehad onder de namen "Bruidswereld", "Het Gouden Hart", en ze schijnt nu weer een bedrijf te hebben dat "Bubbles and Blessings trouwmode" (of iets dergelijks) heet. Op het Trouwforum loopt een uitgebreid topic hierover: http://www.trouwforum.nl/forum/index.ph ... uden-hart/ En inderdaad is er over deze mevrouw pas een stuk verschenen in het AD. Ze is actief (geweest) in onder andere Nieuwegein, Amersfoort en Soest.
Ik ben een tevreden klant van Anastasi (en de vriendin waar Jo'tje het over had eerder in dit topic) en wilde dus even laten weten dat het NIET Anastasi is die mensen oplicht!
Over Anastasi: jullie halen haar door de war met Aranka Diephuis, zij opereert onder verschillende namen en licht al jaren aanstaande bruidjes op. Ze heeft al verschillende bedrijven gehad onder de namen "Bruidswereld", "Het Gouden Hart", en ze schijnt nu weer een bedrijf te hebben dat "Bubbles and Blessings trouwmode" (of iets dergelijks) heet. Op het Trouwforum loopt een uitgebreid topic hierover: http://www.trouwforum.nl/forum/index.ph ... uden-hart/ En inderdaad is er over deze mevrouw pas een stuk verschenen in het AD. Ze is actief (geweest) in onder andere Nieuwegein, Amersfoort en Soest.
Jannoek schreef:Jajajaja!
Ik ben geslaagd bij Hip! Weddingdesign in Dordrecht. echt een TOP! winkel. Ben super goed en leuk geholpen, heel persoonlijk, totaal niet opdringerig. Hebben alle tijd voor je en als je tussendoor nog een keer wil komen passen als je jurk er nog niet is bijvoorbeeld, dan is dat prima. Echt een aanrader!
vpk schreef:dus, en nu aan ons??![]()
jullie ook gefeliciteerd judith! veel plezier en suc6 met alle voorbereidingen!
Sophie77 schreef:Leuk, jaccootje85! Mei is een schitterende maand om te trouwen!
Succes met de voorbereidingen, geniet ervan!
jaccootje85 schreef:Sophie77 schreef:Leuk, jaccootje85! Mei is een schitterende maand om te trouwen!
Succes met de voorbereidingen, geniet ervan!
Dank je wel! Dat dachten wij ook, vaak heb je dan mooi licht om foto's te maken. En verder is t ook (op 2 weken na) dat we dan 3 jaar verloofd zijn![]()
Nu nog een jurk zoeken.... We willen heel graag een militaire bruiloft, dus Steven (mn verloofde) is druk met t aanvragen van vergunning bij zijn baas om het militair tenue te mogen dragen met sabelwacht. Een heel gedoe nog, en alles volgens protocol! Als het goedgekeurd wordt, moeten we nog een keer samen oefenen: wij als stel met de collega's van Steven die sabelwacht zijn. Best spannend, maar t lijkt me ook wel supergaaf!!!We hebben er allebei reuzeveel zin in!!
![]()
![]()
![]()
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 12 gasten