Trouwen, tips enz. deel 3

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Liesien
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Re: Trouwen, tips enz. deel 3

Berichtdoor Liesien » 24 nov 2010 12:12

Leuk Judith! Fijn dat er al zoveel geregeld is.
Heel veel succes met jullie huis!
Wacht niet, tot de dag voorbij is...
N'attends pas que le jour se lève...
=)

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 24 nov 2010 13:02

Hanny schreef:Over Anastasi: jullie halen haar door de war met Aranka Diephuis, zij opereert onder verschillende namen en licht al jaren aanstaande bruidjes op. Ze heeft al verschillende bedrijven gehad onder de namen "Bruidswereld", "Het Gouden Hart", en ze schijnt nu weer een bedrijf te hebben dat "Bubbles and Blessings trouwmode" (of iets dergelijks) heet. Op het Trouwforum loopt een uitgebreid topic hierover: http://www.trouwforum.nl/forum/index.ph ... uden-hart/ En inderdaad is er over deze mevrouw pas een stuk verschenen in het AD. Ze is actief (geweest) in onder andere Nieuwegein, Amersfoort en Soest.

Ik ben een tevreden klant van Anastasi (en de vriendin waar Jo'tje het over had eerder in dit topic) en wilde dus even laten weten dat het NIET Anastasi is die mensen oplicht!

Bedankt voor je bericht :), zoals ik al schreef kon ik het me al niet voorstellen, ook ik heb heel goede ervaringen met Anastasi (en kwam ook geen negatieve dingen over haar tegen op internet). Wel vervelend voor haar zeg, als je naam zo wordt verward (en in diskrediet gebracht) door een 'collega' die oplichtster blijkt te zijn...
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Nelly91
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Nelly91 » 25 nov 2010 11:29

Over Anastasi: jullie halen haar door de war met Aranka Diephuis, zij opereert onder verschillende namen en licht al jaren aanstaande bruidjes op. Ze heeft al verschillende bedrijven gehad onder de namen "Bruidswereld", "Het Gouden Hart", en ze schijnt nu weer een bedrijf te hebben dat "Bubbles and Blessings trouwmode" (of iets dergelijks) heet. Op het Trouwforum loopt een uitgebreid topic hierover: http://www.trouwforum.nl/forum/index.ph ... uden-hart/ En inderdaad is er over deze mevrouw pas een stuk verschenen in het AD. Ze is actief (geweest) in onder andere Nieuwegein, Amersfoort en Soest.

Ik ben een tevreden klant van Anastasi (en de vriendin waar Jo'tje het over had eerder in dit topic) en wilde dus even laten weten dat het NIET Anastasi is die mensen oplicht!
Over Anastasi: jullie halen haar door de war met Aranka Diephuis, zij opereert onder verschillende namen en licht al jaren aanstaande bruidjes op. Ze heeft al verschillende bedrijven gehad onder de namen "Bruidswereld", "Het Gouden Hart", en ze schijnt nu weer een bedrijf te hebben dat "Bubbles and Blessings trouwmode" (of iets dergelijks) heet. Op het Trouwforum loopt een uitgebreid topic hierover: http://www.trouwforum.nl/forum/index.ph ... uden-hart/ En inderdaad is er over deze mevrouw pas een stuk verschenen in het AD. Ze is actief (geweest) in onder andere Nieuwegein, Amersfoort en Soest.

Aha bedankt! Ik vond het al zo'n vreemd verhaal.. Maar nu snap ik het. Denk toch dat ik naar een gewone zaak ga, want Nieuwegein is voor mij echt een eind weg, maar toch fijn om te weten.
Iemand nog tips voor een goede bruidsmodezaak in de buurt van Dordrecht/Breda?

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 25 nov 2010 13:04

Jajajaja!

Ik ben geslaagd bij Hip! Weddingdesign in Dordrecht. echt een TOP! winkel. Ben super goed en leuk geholpen, heel persoonlijk, totaal niet opdringerig. Hebben alle tijd voor je en als je tussendoor nog een keer wil komen passen als je jurk er nog niet is bijvoorbeeld, dan is dat prima. Echt een aanrader!

jaccootje85
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor jaccootje85 » 25 nov 2010 20:16

Jannoek schreef:Jajajaja!

Ik ben geslaagd bij Hip! Weddingdesign in Dordrecht. echt een TOP! winkel. Ben super goed en leuk geholpen, heel persoonlijk, totaal niet opdringerig. Hebben alle tijd voor je en als je tussendoor nog een keer wil komen passen als je jurk er nog niet is bijvoorbeeld, dan is dat prima. Echt een aanrader!

Bedankt voor de tip :wink: Ik was ook al op zoek naar een leuke zaak in die regio... We hebben vandaag onze trouwdatum bekend gemaakt aan onze families.... :-oo
Szent az Úr

vpk
Majoor
Majoor

Berichtdoor vpk » 25 nov 2010 20:19

dus, en nu aan ons?? :mrgreen:

jullie ook gefeliciteerd judith! veel plezier en suc6 met alle voorbereidingen!
Zijn handen, jouw handen
jouw zorg, Zijn zorg!

jaccootje85
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor jaccootje85 » 25 nov 2010 20:21

vpk schreef:dus, en nu aan ons?? :mrgreen:

jullie ook gefeliciteerd judith! veel plezier en suc6 met alle voorbereidingen!

Hahahaha, jij bent er snel bij! :lol:
12 mei
Szent az Úr

vpk
Majoor
Majoor

Berichtdoor vpk » 25 nov 2010 20:22

:lol: ik zag je post toevallig snel.
van harte gefeliciteerd met jullie voornemen! en heel veel plezier met alle voorbereidingen voor de trouwdag en in jullie huissie!
Zijn handen, jouw handen

jouw zorg, Zijn zorg!

jaccootje85
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor jaccootje85 » 25 nov 2010 20:38

dank u, dank u! gaat zeker lukken!
Szent az Úr

Sophie77
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Sophie77 » 25 nov 2010 21:21

Leuk, jaccootje85! Mei is een schitterende maand om te trouwen!
Succes met de voorbereidingen, geniet ervan!

jaccootje85
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor jaccootje85 » 25 nov 2010 21:26

Sophie77 schreef:Leuk, jaccootje85! Mei is een schitterende maand om te trouwen!

Dank je wel! Dat dachten wij ook, vaak heb je dan mooi licht om foto's te maken. En verder is t ook (op 2 weken na) dat we dan 3 jaar verloofd zijn :wink:

Nu nog een jurk zoeken.... We willen heel graag een militaire bruiloft, dus Steven (mn verloofde) is druk met t aanvragen van vergunning bij zijn baas om het militair tenue te mogen dragen met sabelwacht. Een heel gedoe nog, en alles volgens protocol! Als het goedgekeurd wordt, moeten we nog een keer samen oefenen: wij als stel met de collega's van Steven die sabelwacht zijn. Best spannend, maar t lijkt me ook wel supergaaf!!! :mrgreen: We hebben er allebei reuzeveel zin in!! :D :D :D :D
Szent az Úr

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 25 nov 2010 21:50

18 maart is een erg mooie datum (mijn geboortedatum :wink: ).

maneah, judith en jaccootje, veel succes en plezier met alle voorbereidingen voor jullie huwelijken
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 25 nov 2010 22:40

jaccootje85 schreef:
Sophie77 schreef:Leuk, jaccootje85! Mei is een schitterende maand om te trouwen!

Dank je wel! Dat dachten wij ook, vaak heb je dan mooi licht om foto's te maken. En verder is t ook (op 2 weken na) dat we dan 3 jaar verloofd zijn :wink:

Nu nog een jurk zoeken.... We willen heel graag een militaire bruiloft, dus Steven (mn verloofde) is druk met t aanvragen van vergunning bij zijn baas om het militair tenue te mogen dragen met sabelwacht. Een heel gedoe nog, en alles volgens protocol! Als het goedgekeurd wordt, moeten we nog een keer samen oefenen: wij als stel met de collega's van Steven die sabelwacht zijn. Best spannend, maar t lijkt me ook wel supergaaf!!! :mrgreen: We hebben er allebei reuzeveel zin in!! :D :D :D :D

Leuk, dat gaat snel zat hoor, het is zo mei! Veel plezier met voorbereiden :)
Vind je vriend het niet spannend om voor zo'n militaire bruiloft te gaan? Hij was niet zo zeker van zijn baan toch?
pobody's nerfect

christien
Majoor
Majoor

Berichtdoor christien » 26 nov 2010 10:32

Jacootje, Maneah en judith heel veel plezier met alle voorbereidingen voor jullie huwelijken.

christien
Majoor
Majoor

Berichtdoor christien » 26 nov 2010 10:35

Wie heeft er voor mij een lijst of draaiboek wat er gedaan moet worden, als je ceremoniemeester bent?
Dan hoop ik een klein beetje een idee te krijgen wat ik mogelijk moet gaan regelen :wink:

Terug naar “Archief”