Refowebkids deel 9

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Re: Refowebkids deel 9

Berichtdoor paprikameisje2 » 21 aug 2009 07:59

bloempie... die extra kosten van eten drinken vallen toch wel mee?? hierkrijgt onze uk ook altijd drinken s middags en een koekje, smorgens idem. Dus ipv thuis, gaat de beker mee naar school.
Ik ben echt niet van plan om allemaal rare en gekke dure schoolkoekjes te kopen, plakje ontbijtkoek of een beschuitje kan prima!

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 21 aug 2009 08:08

hier al wel veel woordjes, van papa/mama tot tietuig of iets wat er op lijkt, van pompo-rambo (hond van de buren) tot bal, van alle namen heeft ze wel een soort van woord wat ze zegt. Sinds gister hoor ik ook al twee woordjes achter elkaar :shock: auto daar, mama weg..... niet vaak, maar dit zei ze gister wel... Ze is een enorme babbelkous, maar ik praat en benoem ook eigenlijk alles.

dus als ik bijvoorbeeld zeg, de bal ligt onder de auto daar, gaat ze kijken of de bal daar is. Maar dat heb ik wel eerst tig keer zelf gezegd om zelf daar te gaan kijken :) en nu hoef ik dus niet meer mee, loopt ze zelf, overigens moet ik vaak wel mee, want de bal kan ze er toch niet onder vandaan krijgen.

Het gaat als een speer nu. Ze wordt zo groot, dat dreumesachtige is er al helemaal af! :shock:

vpk... wat naar.... dat die voeding telkens terug komt! maar wle super gegroeid!!

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 21 aug 2009 10:29

@PPM, tuurlijk is het eten en drinken geen grote extra kostenpost, maar als je al 100 euro moet betalen vind ik het absurd dat je ook nog eigen eten en drinken mee moet nemen.
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 21 aug 2009 10:42

bloempie schreef:@PPM, tuurlijk is het eten en drinken geen grote extra kostenpost, maar als je al 100 euro moet betalen vind ik het absurd dat je ook nog eigen eten en drinken mee moet nemen.

en ik snap die 100 euro wel, al snap ik wee rniet dat er een groot verschil tussen peuterspeelzalen zit, hier kost het 38 euro. Het is trouwens ook afhankelijk van je salaris toch??

vpk
Majoor
Majoor

Berichtdoor vpk » 22 aug 2009 13:06

Misschien zijn er al wel hele discussies over gevoerd..
maar ik ben er eigenlijk wel benieuwd naar of jullie je kinderen wel of niet hebben laten inenten en waarom.
Zijn handen, jouw handen
jouw zorg, Zijn zorg!

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 22 aug 2009 13:40

volgens mij is daar al een topic over, maar die van ons zijn wel ingeënt (en ontwormt).
ja, dat is mijn mening dan he.....

Sterretje
Moderator

Berichtdoor Sterretje » 22 aug 2009 16:09

@ TJ: Fijn dat het goed ging. Ik was er wel benieuwd naar.

:oops: Heb het gewoon zo ontzettend druk dat ik weinig post. Lees wel mee maar reageer niet heel veel... Deze eerste schoolweken even weer doorkomen;-))

Met Anna Sofie gaat het goed. Ze loopt nu overal langs maar zodra ze los staat kijk ze om zich heen en laat zich vallen. Ze kan papa en mama zeggen en kan ook het gebaar voor eten, drinken en papa maken. Ze is een mega actieveling. Aan de ene kant heel leuk, aan de andere kant niet. Voor je het weet zit ze in de bloembak, op lage muurtjes enz. Dus als ze uit de box is, kun je haar niet meer uit het oog verliezen. En ze volg alles. Je drukt de computer aan, madam heeft door hoe het moet en doet dat met veel plezier (uit dan), kastje open, doet ze dat ook even enz. Verbiedt de dingen wel, maar als ze dan heel lief lacht en zwaait omdat ze aandacht krijgt, is het wel moeilijk om serieus te blijven kijken :mrgreen:
Ze heeft tegenwoordig wel door dat zodra ze de keuken in kruipt er iets gezegd gaat worden. Ze komt binnen kruipen, kijkt me aan.. en ja hoor, ze wordt dus weer teruggezet door ons. Maar of ze doorheeft dat het dus niet mag... ik denk dat ze weet dat er iets gezegd gaat worden.
Time flies when you have none!

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 22 aug 2009 20:02

Afbeelding
Onze strandjutter :8>

vpk
Majoor
Majoor

Berichtdoor vpk » 22 aug 2009 20:10

wat een schatje!!
Zijn handen, jouw handen

jouw zorg, Zijn zorg!

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 22 aug 2009 21:54

Wowh wat een schatje.... Wat is die al weer groot Laura.

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 24 aug 2009 10:00

wat een leuk ventje is het Laura!!
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 24 aug 2009 20:23

Leuk Laura! ;-) Hij schiet nu aardig de lengte in of niet?

petra85
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor petra85 » 24 aug 2009 20:39

Wat n mooi kereltje Laura!

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 25 aug 2009 12:47

Wat een leuke foto van Michael!

Hier gaat Christiaan twee ochtenden naar de psz. Hij heeft het ontzettend naar zijn zin, hier valt de prijs mee. Je draait wel zo'n 3 a 4 keer een weekje mee zodat ze een leiding uitsparen en 2 keer per jaar moet je wat verkopen aan de deur, eieren, paaseieren in maart en in het najaar plantjes. 2 keer per jaar is er ook een tweedehands kledingbeurs waarvan de opbrengst ook voor de psz is.
Drinken nemen ze zelf mee, ze krijgen er allemaal een koekje dat is wel positief zo heeft iedereen hetzelfde, want in het verleden schenen er zelfs kinderen een zakje chips van thuis mee te krijgen en de ander een appel en weer een ander niks en zo krijg je dus geen scheve gezichten.
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 25 aug 2009 13:27

Leuk he, Michael, op het strand! :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Terug naar “Archief”