Arie Boomsma (EO) geschorst

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Race406
Majoor
Majoor
Contacteer:

Re: Arie Boomsma (EO) geschorst

Berichtdoor Race406 » 11 sep 2009 11:10

Riska schreef:
Race406 schreef:Arie Boomsma is bij de EO weg, dus wat mij betreft: slotje?

Hij is anders nog wel op de radio bij "Dit is de Dag". Hij gáát weg, dat is iets anders. :mrgreen:

=D> :mrgreen:
Ik zie een poort wijd open staan... Die open poort leidt tot Gods Troon. GAAT DOOR! Laat NIETS (maar dan ook werkelijk niets of niemand!) u hinderen!

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 11 sep 2009 12:27

Denkertje21 schreef:
ajl schreef:Ik vond ook regelmatig dat zijn levensstijl niet paste bij de omroep waar hij voor werkte.

Enne... welke levensstijl bedoel je dan? Drinkt hij? Gaat hij naar de kroeg? Vloekt hij? Roddelt hij? Veroordeelt hij mensen op hun uiterlijk of afkomst?

O, je vindt zijn tattoeages lelijk? Tja, dan kun je onmogelijk publiekelijk van God getuigen. Toch?

Als je mij en mijn achtergrond zou kennen Denkertje, zou je deze vragen niet stellen en niet zo op je achterste benen staan over mijn mening. :wink:

Ik ben van mening dat als je je bij een bepaalde vereniging c.q. omroep aansluit, je je ook moet gedragen naar de visie van die vereniging. En DAT was juist iets wat hij naliet. Ter illustratie; als ik naar een ger gem ga, doe ik ook een hoed op, terwijl ik dat normaal op zondag ook niet doe. Dat is niet omdat ik het dan eens ben met hun denkwijze, maar wel respect wil tonen voor hun denkwijze.

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 14 sep 2009 10:28

Dus had Arie op het moment dat hij bij de EO kwam werken, zijn relatie meoten verbreken of per direct moeten gaan trouwen? :)
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 14 sep 2009 12:34

Nee, dat niet, maar zich wel moeten realiseren dat bepaalde keuzes die hij maakt/heeft gemaakt, niet altijd wordt begrepen door de doelgroep van de EO. En misschien had het bestuur van de EO daar ook wat duidelijker in moeten zijn.

Denkertje21

Berichtdoor Denkertje21 » 14 sep 2009 13:24

Of hij had er gewoon stiekum over moeten doen...
Er zijn bij de EO heel veel meer mensen waarvan ik vast geloof, dat ze oprecht christenzijn en toch samenwonen.
Dat geldt voor heel veel christelijke organisaties!

Riska

Berichtdoor Riska » 14 sep 2009 16:22

Voor iemand die stiekem iets doet heb ik veel minder respect dan iemand die openlijk voor dingen uitkomt. Ook als dat niet in overeenstemming is met de doelstelling van een werkgever/organisatie.

Denkertje21

Berichtdoor Denkertje21 » 14 sep 2009 21:19

Klopt. Maar veel EO mederwerkers kennen de stofwolken, als ze open zijn...
Aan wie ligt het dan: aan degenen die de stofwolken opblazen of aan degenen die eigen keuzes maken die niet aansluiten bij de anderen...

Riska

Berichtdoor Riska » 15 sep 2009 07:44

Denkertje21 schreef:Klopt. Maar veel EO mederwerkers kennen de stofwolken, als ze open zijn...
Aan wie ligt het dan: aan degenen die de stofwolken opblazen of aan degenen die eigen keuzes maken die niet aansluiten bij de anderen...

De EO wist wie ze in huis haalde. Anders hebben zij hun werk niet goed gedaan.
Als Arie was gaan samenwonen nadat hij in dienst was getreden was het een andere zaak geweest. Maar de EO heeft besloten hem in dienst te nemen.

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 15 sep 2009 17:05

Laat ons niet zijn zoekers van ijdele eer...

daar moeten we allemaal voor oppassen want het is iets waar we allemaal gevoelig voor zijn. in een homoblad met je blote bast poseren, je tattoo's showen (ooit in een christelijk blaadje gezien) etc..past niet erg als boegbeeld van een christelijke omroep. druist in tegen de zedigheid en de gevoelens van de achterban.
Jezus volgen, oke, maar toch heb ik zo m'n twijfels of Jezus het zo bedoeld heeft.
Ik ben van menig dat Arie Boomsma bij de EO niet op de goede plaats zat, en ik hoop dat de eo nog eens gaat doen waar ze voor opgericht zijn, Evangelie verkondigen, het Woord laten spreken, op tv en radio
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 15 sep 2009 17:44

Zullen we dit topic niet gewoon is sluiten?

Arie en de EO zijn ooit er samen over eens gewornde wat ze voor elkaar konden betekenen. Hier zijn in de loop der tijd verschillen van inzichten over ontstaan. Dat kan. Daarom is Arie nu vertrokken bij de EO.

Heel simpel en niet anders.
Al dat gedoe over waarom Arie er mocht werken en wat er allemaal niet of wel besproken had moeten zijn bij het aannemen van Arie is een onzin discussie. Wij weten niet, en zullen het ook niet te weten komen, wat er toen allemaal gezegd en afgesproken is. Dat is iets tussen Arie en de EO en daar moet het maar ook gewoon blijven. Snap niet waarom mensen zich daar nu nog druk om maken. Er zijn zo veel mensen die na een tijdje bij hun baas weggaan omdat hun mening toch verder uit elkaar lagen dan ze in eerste instantie dachten.
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

Riska

Berichtdoor Riska » 15 sep 2009 22:19

Helemaal en zeer mee eens Gerdien!

Denkertje21

Berichtdoor Denkertje21 » 15 sep 2009 22:30

Gerdien B. schreef:Zullen we dit topic niet gewoon is sluiten?

Sluiten is hetzelfde als mond snoren, reacties voorkomen...
Wi niks te zeggen heeft in dit topic blijft toch gewoon weg?

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 15 sep 2009 22:34

nee, dat is voorkomen dat mensen gaan oordelen over zaken waarvan ze niet eens weten of dat wel of niet zo gegaan zijn.
Voorkomen kan helaas neit meer, maar er kan nog wel voorkomen dat het nog meer gedaan wordt.
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 16 sep 2009 08:32

Nou, ik ben benieuwd of jullie voor iedereen zo streng zijn die bij de EO werkt.
In dat geval kan Marnix nog een kruisverhoor verwachten :mrgreen:
pobody's nerfect

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 16 sep 2009 10:35

Ik woon niet samen en heb (weest allen dankbaar) nog nooit in onderboek in een tijdschrift gestaan hoor ;)
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

Terug naar “Archief”