Evelien, op dit moment zitten stucers niet zo heel goed in het werk, dus met een beetje mazzel kun je best een heel goedkope vinden. Dat is misschien amper duurder dan een schrootjesplafond. Anders zijn idd gipsplaten ook niet zo erg duur, en ik vind dat voor een overloop op slaapkamer eigenlijk ook mooier dan een helemaal strak plafond.
Ik ben er denk ik wel uit, onze slaapkamer wordt gedeeltelijk groen (en verder bruin en creme). Beetje vrolijke kleur groen. Ik vind paars ook heel erg mooi, maar mijn man vond dat niks.
En Jurians kamer denk ik blauw, of als ik dat toch niet zo mooi ga vinden bij grijs dan wordt het ook groen.
Ik ben vandaag op keukenjacht geweest. De eerste offerte is binnen, en dat idee heb ik gejat, en daarmee heb ik via internet een Ikea keuken ontworpen, en hij is perfect voor ons

En goedkoper dan in die andere winkel. Dus ik denk dat dat em gaat worden. Mijn ideaal van een grootmoederskeuken met zwart-witte spoelbak en ouderwetse schouw heb ik maar laten varen, dat is onbetaalbaar. Dus wordt het strak, met een vleugje klassiek

Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...