games

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Spons
Generaal
Generaal

Re: games

Berichtdoor Spons » 24 okt 2009 11:15

mooie plaatjes. maar ik denk (heb zelf een 22 inch scherm hier ) dat je ze even moet resizen (of thumbsw) naar max 640 breed !

mohamed

Berichtdoor mohamed » 24 okt 2009 16:20

Spons schreef:mooie plaatjes. maar ik denk (heb zelf een 22 inch scherm hier ) dat je ze even moet resizen (of thumbsw) naar max 640 breed !

Hoe doe ik dat?

Spons
Generaal
Generaal

Berichtdoor Spons » 24 okt 2009 17:24

opnieuw uploaden via bv http://imageshack.us/ en dan vooral niet vergeten aan te vinken bij resize en de juiste formaat uit het drop down menu te kiezen !

dan wordt het geupload en krijg je de url te zien voor de link er naar toe !

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 25 okt 2009 18:08

Het kan ook met gratis programma'tjes als Image Resizer.
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

mohamed

Berichtdoor mohamed » 25 okt 2009 21:32

Vreemd dat het niet gewoon met html kan, zou mogelijk moeten zijn, echter weet ik niet hoe.

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 25 okt 2009 22:39

mohamed schreef:Vreemd dat het niet gewoon met html kan, zou mogelijk moeten zijn, echter weet ik niet hoe.

Het kan wel, gewoon je img-tag allerlei waarden voor formaat meegeven. De vraag is echter of deze site dat soort codering toelaat. Ik vermoed eigenlijk van niet.
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 26 okt 2009 13:23

Hmm, ik ben heel benieuwd naar Dragon Age, moet binnenkort ook uitkomen. Het wordt een beetje gebracht als "de opvolger van de Baldur's Gate-serie" :)
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

mohamed

Berichtdoor mohamed » 26 okt 2009 13:54

Mortlach schreef:
mohamed schreef:Vreemd dat het niet gewoon met html kan, zou mogelijk moeten zijn, echter weet ik niet hoe.

Het kan wel, gewoon je img-tag allerlei waarden voor formaat meegeven. De vraag is echter of deze site dat soort codering toelaat. Ik vermoed eigenlijk van niet.

Nee, nou dan zoek ik de volgende keer wel wat kleinere plaatjes!

mohamed

Berichtdoor mohamed » 26 okt 2009 13:54

Marnix schreef:Hmm, ik ben heel benieuwd naar Dragon Age, moet binnenkort ook uitkomen. Het wordt een beetje gebracht als "de opvolger van de Baldur's Gate-serie" :)

Ziet er leuk uit, mooie animaties.

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 29 okt 2009 11:54

Ik ben filmpjes aan het bekijken van een nieuw spel Torchlight, van de makers van een spel waarvan ik de naam hier niet kan noemen. Anyway, het ziet er geweldig leuk uit, een soort World of Warcraft, maar dan zonder multiplayer, wat in dit geval een pluspunt is...

http://www.torchlightgame.com/

mohamed

Berichtdoor mohamed » 02 nov 2009 10:58

New Super Mario Bros. Wii is een platform-videospel voor de Wii, ontwikkeld en uitgegeven door het Japanse bedrijf Nintendo. Het is het officiële vervolg op New Super Mario Bros. voor de Nintendo DS en het eerste videospel voor een thuisconsole dat gebruikt maakt van side-scrolling sinds de uitgave van Super Mario World voor de SNES in 1990. New Super Mario Bros. Wii maakt gebruikt van diverse elementen uit New Super Mario Bros. en bevat een multiplayer-optie. In dit laatste kunnen maximum vier spelers het tegelijk tegen elkaar opnemen in bepaalde gevechtslevels. De multiplayer-optie wordt altijd gespeeld in de classic style, wat inhoudt dat spelers hun Wii-afstandsbediening horizontaal moeten houden. Het bewegen, springen en aanvallen van een spelfiguur gebeurt via de knoppen, terwijl spelers door de Wii-afstandsbediening te schudden, andere spelers kunnen optillen en een draaiaanval kunnen uitvoeren in de lucht.

Afbeelding
Afbeelding
Dit is grafisch helemaal niks bijzonders, maar ik denk dat het een zeer vermakelijke titel zal worden. De releasedata zijn 15 november 2009 in de Verenigde Staten, 12 november in Australië en last but not least op 20 november 2009 in Europa.

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 02 nov 2009 14:38

mohamed schreef:Dit is grafisch helemaal niks bijzonders, maar ik denk dat het een zeer vermakelijke titel zal worden. De releasedata zijn 15 november 2009 in de Verenigde Staten, 12 november in Australië en last but not least op 20 november 2009 in Europa.

En het was al zo'n dure maand... #-o

mohamed

Berichtdoor mohamed » 02 nov 2009 16:38

Mortlach schreef:
mohamed schreef:Dit is grafisch helemaal niks bijzonders, maar ik denk dat het een zeer vermakelijke titel zal worden. De releasedata zijn 15 november 2009 in de Verenigde Staten, 12 november in Australië en last but not least op 20 november 2009 in Europa.

En het was al zo'n dure maand... #-o

Dat is zeker zo! En helemaal als je 'm als eerste wilt spelen en uit Australië moet halen! :frown:

tante-tortel

Berichtdoor tante-tortel » 02 nov 2009 17:07

Nu ik ga toch voor de nieuwe Zelda! De Zelda-spirit tracks.

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 02 nov 2009 17:24

grappig, ik had niet gedacht dat jij een gamer was TT.

Terug naar “Archief”