U vroeg mij u om voorbeelden waarin de SGP werd afgekraakt en dan wil u graag wijzen dat u zei dat de SGP een stuk minder sociaal was. Ik vind dit letterlijk afkraken, want u hebt het volledig mis. De SGP is wel sociaal maar wel op Bijbelse gronden. Maar de SGP is op de terreinen waar ze sociaal kunnen zijn zeer sociaal. Denk maar aan de donderdag gevoerde discussie in de kamer over de Westerschelde, dit is een voorbeeld uit de vele voorbeelden die ik u kan voorleggen.
Ik zeg niet dat de SGP niet sociaal is... ik zeg dat ze minder sociaal zijn dan de CU. Natuurlijk zijn erg genoeg voorbeeldente noemen waarin de SGP zijn sociale karakter toont.

Hetzelfde kan ik ook van de CU zeggen... en misschien moeten we de programma's maar eens naast elkaar leggen dan?
Eveneens wilt u de SGP betichten dat de onderlinge eenheid als christen niet goed is binnen de partij. Hieruit kan ik duidelijk zien dat u niet geinterreseerd ben in de SGP want dan zegt u dit niet.
Tja... is er rond de gemeenteraadsverkiezingen geen gezeur geweest rond lijstverbindingen met de CU dan? Daarnaast, de CU is duidelijk in de kerkelijke breedte een stukje ruimer vertegenwoordigd... van gereformeerd tot evangelisch... ieder die Jezus als Verlosser heeft en de apostolische leer erkent

Bij de SGP zouden er ongetwijfeld meer eisen gesteld worden... En ik weet zeker dat een flink deel van de SGP-achterban moeite zou hebben met een samengaan met de CU.
P.s Waarom word er alleen gesproken over fanatieke SGP'ers en niet van fanatieke CU'ers?
Ik heb even mijn standpunten (die op feiten baseren) onderbouwd.... ik heb van jou kan nog geen enkele fatsoenlijke onderbouwing van je uitlatingen over de CU gezien. Als je geintereseerd bent in politiek weet je vast ook wel wat van debatteren en hoe zwak een politicus staat als hij dingen roept maar die niet kan onderbouwen.