Moderator: Moderafo's
Gershwin schreef:@ Smurf & Coll: quatsch, de lichamelijke afkickverschijnselen duren nog geen week. Bij mij maar 3 dagen in elk geval, de laatste keer dat ik stopte.
L'être extraterrestre schreef:Ik heb een week lang geen pakje gekocht. Helaas ontbreekt het mij aan discipline om te stoppen waar ik best van baal.
rafaell schreef:Waarom heeft iedereen ineens het idee dat men per se zou moeten stoppen, ook als men daar helemaa geen zin in heeft?
rafaell schreef:Waarom heeft iedereen ineens het idee dat men per se zou moeten stoppen, ook als men daar helemaa geen zin in heeft?
Smurffie schreef:Viola, al bijna 30 uur zonderStelt niets voor zou je zeggen, maar ik zit gewoon al 26 uur over mijn record heen
Jo'tje schreef:Tres bien!
Vraagje: vanwaar die bloemkool? Ik zou geloof ik liever een paar stukken appel en sinaasappel naast me neerleggen.
(Dus het heeft vast een bepaalde reden?)
Night schreef:Smurffie schreef:Viola, al bijna 30 uur zonderStelt niets voor zou je zeggen, maar ik zit gewoon al 26 uur over mijn record heen
Ik weet dat het zwaar is![]()
Ga door...
Go go go go.
Er komen een paar moeilijke dagen. Als het lastig wordt, kauw kauwgom of ga wandelen...of zoen je vriend....zoek iets wat afleidt
Galateia schreef:Wel volhouden hoor!!!!
Ik las dat je samen met je moeder de laatste sigaret hebt gerookt? Rookt(e) zij ook? En je zus ook, las ik?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten